search
menu

هتل Gulet Hotel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gulet Hotel Bodrum
امکانات هتل گولت بدروم
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گولت بدروم از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gulet Hotel Bodrum


هتل گولت بدروم در مرکز شهر بدروم قرار گرفته است. بدروم شهری است ساحلی در حاشیه دریای اژه و از شهرهای محبوب ترکیه به شمار می‌رود. با اقامت در Gulet Hotel Bodrum تنها یک دقیقه پیاده‌روی تا ساحل بدروم فاصله خواهید داشت. بدروم دارای جاذبه‌های دیگری هم هست که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت و سفر به این شهر می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید. برخی از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی بدروم از جمله برج فرانسوی و قلعه بدروم کم‌تر از ۱ کیلومتر با هتل گولت بدروم فاصله دارند. هتل گولت گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای دونفره است. این هتل ۳ ستاره، انتخابی مناسب برای عزیزانی است که دوست دارند سفری باکیفیت و در عین حال ارزان داشته باشند. با اقامت در این هتل اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات هتل گولت بدروم


هتل ۶ طبقه بدروم در سال ۱۹۷۲ ساخته شده است و از هتل‌های باسابقه این شهر ساحلی به شمار می‌رود. امکانات رفاهی متنوعی در این هتل برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت هتل، امکان ارتباط راحت با دوستانتان را برایتان فراهم می‌کند. با استفاده از سرویس اجاره خودرو، امکان گردش در شهر و بازدید از جاهای دیدنی بدروم برایتان فراهم خواهد شد. پذیرش هتل گولت ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدمات صرافی، چک‌این/اوت اکسپرس و اتاق چمدان ارائه می‌شود. کادر این هتل کاملا حرفه‌ای و مجرب هستند و نهایت همکاری را با مهمانان دارند. آشنایی با زبان انگلیسی یا ترکی برای ارتباط با کارکنان هتل کافی است. گولت بودروم پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۷ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. از امکانات دیگر هتل ۳ ستاره Gulet Hotel Bodrum می‌توان به فکس، فتوکپی و آسانسور اشاره کرد. لازم به ذکر است خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری، خشک‌شویی و اتو بهره‌مند شوید. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم است که در ۳۱ کیلومتری هتل قرار دارد، با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. بهتر است از سیگارکشیدن در نواحی مشترک خودداری کرده و برای این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۲۴ واحد اقامتی زیبا و جادار هتل گولت بدروم، مناسب برای گذراندن تعطیلات هستند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌ اکونومی دوبل، اتاق استاندارد تریپل (با منظره دریا)، اتاق استاندارد دوبل (با منظره دریا)، اتاق دلوکس دوبل با بالکن، اتاق اکونومی تویین، اتاق دلوکس کاپل و اتاق ۴ نفره (با منظره دریا) است. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و فضای مطلوبی برای استراحت دارند. سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، صندوق امانات، روم سرویس، مینی‌بار، اتو، سرویس بهداشتی، حمام، سشوار، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی از امکانات داخل اتاق‌ها به شمار می‌روند. توجه داشته باشید که هیچ‌یک از واحدهای هتل Gulet Hotel Bodrum ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام انتخاب اتاق دقت نمایید. البته گهواره برای کودکان زیر ۲ سال به صورت رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


بسیاری از گردشگران بودروم برای گردش در ساحل، اقدام به خرید بلیط هواپیما بدروم می‌نمایند. هتل گولت با دسترسی راحتی که به سواحل بدروم دارد، تعطیلاتتان را سرشار از زیبایی‌های دریا خواهد نمود. تفریحات آبی نظیر موج‌سواری، قایق‌سواری و شنا سفرتان را خاطره‌انگیزتر می‌کنند.

رستوران هتل


با اقامت در هتل گولت بودروم می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاقتان نوش جان نمایید. با توجه به موقعیت مکانی هتل گولت، رستوران‌ها و کافه‌های فراوانی در چندقدمی هتل Gulet Hotel Bodrum قرار دارند که می‌توانند انتخاب مناسبی برای صرف ناهار و شام باشند. رستوران‌های فیم و آرتمیس کم‌تر از ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای ترکی هستند. ناگفته نماند انواع نوشیدنی در سالن هتل سرو می‌شوند.

فاصله هتل گولت بدروم از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل آکان: ۱۰۰ متر
فاصله از قلعه بدروم: ۸۰۰ متر
فاصله از برج فرانسوی: ۹۰۰ متر
فاصله از موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: ۹۰۰ متر
فاصله از ساحل بارداکچی: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله از ساحل گومبت: ۲٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است