search
menu

هتل Forever Club Hotel Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Forever Club Hotel Bodrum
امکانات کلی هتل فور اور کلاب بدروم
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فور اور کلاب بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Forever Club Hotel Bodrum


هتل چهار ستاره فور اور کلاب بدروم در فاصله ۱.۵ کیلومتری مرکز شهر بدروم واقع در ایچملر قرار دارد. مرکز شهر با مینی‌بوس‌های عمومی که هر ده دقیقه یک ‌بار از جلوی هتل عبور می‌کنند یا با تاکسی‌های آماده در مقابل هتل قابل دسترسی است. هتل در زمینی به مساحت ۱۴۰۰۰ متر مربع واقع شده است و دارای ۲۱۴ اتاق و ۵۰۰ تخت است. جاده ای بدون ترافیک از جلوی هتل می‌گذرد. ساحل خصوصی با تونل کوچکی که از زیر جاده می‌گذرد به هتل متصل می‌شود. دسترسی به تونل با آسانسور در کنار پذیرش امکان پذیر است. در ساحل، سرویس نوشیدنی سرد ارائه می‌شود. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل می‌توان به موزه باستان‌شناسی زیر آب بدروم، قلعه بدروم و دروازه میندوس اشاره کرد. هتل فور اور کلاب در فاصله ۳۲ کیلومتری فرودگاه میلاس بدروم قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به بدروم ترکیه را داشته باشید، می‌توانید با رزرو هتل Forever Club Hotel Bodrum اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل فور اور کلاب بدروم


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کند. میهمانانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی در دسترس است. ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت با هزینه اضافی ارائه می‌شود. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است و برای سیگار کشیدن باید به مناطق مجازی که تعیین شده بروید. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. هتل فور اور کلاب دارای مرکز تناسب اندام و خدمات ماساژ است. شنا، دارت، بیلیارد، تنیس و غواصی از جمله فعالیت‌هایی است که میهمانان می‌توانند از آن لذت ببرند. همچنین یک استخر شنا برای کودکان وجود دارد. باشگاه فور اور با ساحل خصوصی و استخر روباز، مناظر وسیعی از دریای اژه ارائه می‌دهد. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر استراحت کنید یا به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. یک زمین بازی برای کودکان و یک باشگاه کودکان برای میهمانان کوچکتر وجود دارد. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید اشیای قیمتی و وجه نقد خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. اتاق جلسه و یک آرایشگاه در این هتل وجود دارد. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل هتل Forever Club Hotel Bodrum به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی میهمانان را راهنمایی می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل فور اور کلاب بدروم عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق توئین با چشم ‌انداز دریا
تمامی اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. مینی بار، تلفن و وای فای رایگان در هر اتاق وجود دارد. اتاق‌ها مبله شده و اکثر آن‌ها دارای بالکن هستند.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای، ناهار و شام را می‌توانید در رستوران هتل Forever Club Hotel Bodrum میل کنید. همچنین یک رستوران کنار استخر با تراس روباز وجود دارد که فست فود سرو می‌کند.

فاصله هتل فور اور کلاب بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل آکان: ۸۰۰ متر
فاصله تا قلعه بدروم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج فرانسوی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مقبره هالیکارناسوس: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آسیاب‌های بادی بدروم: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا دروازه میندوس: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است