search
menu

هتل Eskiceshme Bodrum Marina Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Eskiceshme Bodrum Marina Hotel
امکانات کلی هتل اسکی چشمه بدروم مارینا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسکی چشمه بدروم مارینا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Eskiceshme Bodrum Marina Hotel


هتل ۴ ستاره اسکی چشمه در ۱۸۰ متری مارینا بدروم قرار دارد و اقامتگاهی در منطقه‌ای آرام در شهر بدروم ارائه می‌دهد. این هتل ۲ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. باشگاه قایق بادبانی مارینا بدروم، قلعه بدروم، مقبره هالیکارناسوس و موزه باستان شناسی زیر آب بدروم از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. برخی از فعالیت‌های این منطقه را می‌توان در ترمینال فری بدروم تجربه کرد. پارک آبی بدروم Dedeman نیز ارزش بازدید دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه میلاس است که ۴۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به بدروم می‌توانید با اقامت در هتل Eskiceshme Bodrum Marina Hotel سفر بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل اسکی چشمه بدروم مارینا


برای راحتی میهمانان خدماتی از قبیل میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، انبار چمدان، رستوران و بار در هتل Eskiceshme Bodrum Marina Hotel در نظر گرفته شده است. وای فای در تمامی مناطق موجود است و هزینه آن رایگان است. پارکینگ خصوصی رایگان نیز در محل موجود است و کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند نگرانی از این بابت نخواهند داشت. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل آزاد است و هزینه‌ اضافی بابت آن دریافت نمی‌شود. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی امکان کرایه خودرو نیز فراهم شده است. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار می‌توانید اشیای قیمتی و وجه نقد خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. امکانات تجاری مناسب شامل میز، روزنامه رایگان و تلفن است. استفاده رایگان از دوچرخه در این هتل موجود است و این منطقه برای دوچرخه سواری محبوب است. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل اسکی چشمه بدروم مارینا به زبان انگلیسی و ترکی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Eskiceshme Bodrum Marina Hotel عبارتند از:
• اتاق دبل لوکس با چشم انداز شهر
• اتاق دبل یا توئین در طبقه همکف
• اتاق دبل یا توئین با چشم انداز شهر
همه ۳۸ اتاق عایق صدا دارای سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان و مینی بار هستند. برای کمی سرگرمی، تلویزیون‌های LCD با کانال‌های دیجیتال ارائه می‌شوند. اسپرسوساز و حوله حمام در اتاق‌ها موجود است. تخت‌ها دارای ملافه‌های درجه یک هستند. حمام‌ها شامل دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. علاوه بر این، اتاق‌ها دارای گاوصندوق و آب بطری رایگان هستند. قبل از رزرو اتاق خود توجه داشته باشید که در هیچ یک از اتاق‌ها ظرفیتی برای تخت اضافی وجود ندارد.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت بوفه‌ای در هتل Eskiceshme Bodrum Marina Hotel سرو می‌شود. همچنین می‌توانید با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در رستوران هتل و نوشیدنی‌های گوارا در بار هتل از خودتان پذیرایی کنید. تنقلات و میوه نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل اسکی چشمه بدروم مارینا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مقبره هالیکارناسوس: ۵۰۰ متر
فاصله تا آمفی تئاتر یونان: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: ۷۰۰ متر
فاصله تا دروازه میندوس: ۸۰۰ متر
فاصله تا قلعه بدروم: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج فرانسوی: ۹۰۰ متر
فاصله تا آسیاب‌های بادی بدروم: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل گومبت: ۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است