search
menu

هتل El Vino Hotel & Suites Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل El Vino Hotel & Suites Bodrum
امکانات کلی هتل اند سوئیتس ال وینو بدروم
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اند سوئیتس ال وینو بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل El Vino Hotel & Suites Bodrum


هتل اند سوئیتس ال وینو در قلب شهر بدروم قرار گرفته است. بدروم شهر ساحلی زیبایی است که در حاشیه دریای اژه قرار دارد. این شهر به دلیل سواحل زیبا از محبوب‌ترین گردشگاه‌های ترکیه به شمار می‌رود. با اقامت در El Vino Hotel & Suites دسترسی راحتی به سواحل بدروم خواهید داشت. جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی در این شهر زیبا وجود دارند که توجه گردشگران را به سمت خود جذب می‌کنند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید به این شهر زیبا سفر کنید. برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی بدروم از جمله قلعه بدروم و قصر فرانسوی تنها ۱ کیلومتر با ال وینو هتل اند سوئیتس فاصله دارند. هتل و سوئیت ال وینو بسیار مناسب برای سفرهای دونفره است. با اقامت در این هتل اوقات خاطره‌انگیزی پیش رویتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل اند سوئیتس ال وینو بدروم


در هتل ۴ ستاره ال وینو امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. امکانات اساسی این هتل شامل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته است. در قسمت پذیرش خدمات فاکتور، چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/اوت سریع، اتاق چمدان، کانسیرج و صرافی ارائه می‌شود. با استفاده از سرویس اجاره خودرو می‌توانید در شهر گردش کرده و از تمام جاذبه‌های بدروم بازدید نمایید. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر هستند و برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر برای مهمانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. ال وینو از هتل‌های چندزبانه ترکیه است و به زبان‌های ترکی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه و آلمانی در این هتل صحبت می‌شود. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی، لاندری و پرس شلوار استفاده نمایید. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. بهتر است برای سیگار کشیدن به اتاق سیگار تشریف برده و از استعمال سیگار در مناطق مشترک خودداری نمایید. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری جلسه، هتل ال وینو را گزینه‌ای مناسب برای سفرهای کاری نموده است. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم است که در ۳۰ کیلومتری هتل قرار دارد. با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی می‌توانید به راحتی خودتان را به محل اقامتتان برسانید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


ال وینو هتل اند سوئیتس دارای ۳۱ واحد اقامتی زیبا و راحت است. نور طبیعی محیط اتاق را روشن و دل‌باز کرده است. این هتل دارای واحدهای اقامتی متنوعی است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیازتان انتخاب مناسبی داشته باشید. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل یا تویین (با منظره باغ)، سوئیت (با منظره باغ)، اتاق کامفورت دوبل یا تویین، اتاق استاندارد دوبل یا تویین (با منظره دریا)، سوئیت (با بالکن فرانسوی)، اتاق اکونومی دوبل، سوئیت دلوکس (با منظره دریا) و سوئیت دلوکس (با بالکن فرانسوی) است. این هتل دارای خدمات روم سرویس است و می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان صرف نمایید. تمام واحدهای اقامتی دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار و سیستم تهویه مطبوع هستند. سیستم گرمایش، میز، تلفن، دوش، سرویس بهداشتی، حوله، دمپایی و سشوار از دیگر امکانات اتاق‌ها به شمار می‌روند. توجه داشته باشید که برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند. برای کودکان زیر ۱ سال گهواره به صورت رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


نزدیکی به سواحل بدروم، سفرتان را سرشار از تفریحات آبی و تماشای آبی بی‌کران دریا خواهد کرد. استخرهای روباز هتل با آلاچیق‌‌ها، گل‌های رنگارنگ، درختان سرسبز و چترهای آفتابی احاطه شده‌اند و بهترین مکان برای آب‌تنی هستند. این استخرها فصلی بوده و ورود مهمانان به آن رایگان است. علاقه‌مندان به تناسب‌اندام، از وجود یک باشگاه مجهز در هتل خشنود خواهند شد. پس از گردش در شهر اگر احساس خستگی کردید با دریافت ماساژ خستگی را از تنتان دور کنید. برای سرگرمی هرچه بیشتر مهمانان، امکانات بازی تنیس فراهم شده است.

رستوران هتل


برای صبحانه گزینه‌های متنوعی موجود است: صبحانه کانتیننتال، ایتالیایی، گیاهی، بدون گلوتن، آمریکایی و سلف‌سرویس. رستوران روف‌تاپ هتل چشم‌انداز زیبایی از دریا و شهر را نمایش می‌دهد. انواع غذاهای مدیترانه‌ای، دریایی، ترکی و استیک در این رستوران سرو می‌شوند. لازم به ذکر است هر روز از ساعت ۵ تا ۶ عصر کیک‌ و شیرینی تازه به همراه چای و قهوه سرو می‌شود. البته کافه‌‌ها و رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان نمایید.

فاصله هتل اند سوئیتس ال وینو بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج فرانسوی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل آکان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی زیر آب بدروم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه بدروم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل بارداکچی: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است