search
menu

هتل Dolce Bodrum Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dolce Bodrum Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل دولجه بدروم
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دولجه بودروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dolce Bodrum Hotel


هتل دولجه بودروم یکی از هتل‌های مدرن شهر بودروم ترکیه است که به وسیله امکانات رفاهی خود اعتبار زیادی کسب کرده است. علاوه بر امکانات رفاهی اختصاصی این هتل، طبیعتا یکی دیگر از عوامل با ارزش بودن آن، جاذبه‌های دیدنی نزدیک به اقامتگاه محسوب می‌شود که اهمیت قابل توجهی در محبوبیت هتل Dolce Bodrum Hotel دارد. از آنجایی که شهر بودروم یکی از شهرهای قدیمی و باستانی کشور ترکیه است، قاعدتا به خاطر داشتن جاذبه‌های تاریخی متنوع، می‌تواند گزینه سفر مناسبی باشد. هتل دولجه بودروم نیز بابت موقعیت مکان ایده آل خود، فاصله چندانی با این جاذبه‌ها و سایر بخش‌های زیبای شهر ندارد. به عنوان مثال، هتل دولجه بودروم با قلعه بودروم و موزه باستان شناسی زیر آب که از جمله جاذبه‌های گردشگری معروف و تاریخی به شمار می‌روند، به ترتیب ۱ و ۱.۱ کیلومتر فاصله دارد.
علاوه بر این موارد، فاصله ۲.۵ کیلومتری با دروازه میندوس می‌تواند یکی از مزایای هتل Dolce Bodrum Hotel باشد. هتل دولجه بولدروم با قلعه سنت پیتر، که جزو جاذبه‌های دیدنی شهر بولدروم محسوب می‌شود، تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد. به غیر از محیط اطراف هتل، فضای داخل هتل نیز، از موارد مثبت بسیاری برخورد است. بدون تردید، امکانات رفاهی یک هتل، از جمله فاکتورهای مهم هر مسافری برای خرید بلیط هواپیما و رزرو آن هتل است. لذا، باید گفت که هتل دولجه بودروم به وسیله امکانات متنوع خود، نظرات مثبت زیادی کسب کرده است و به همین دلیل، گزینه مناسبی برای مسافران تلقی می‌شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل دولجه بدروم


لازم به ذکر است، حمل و نقل فرودگاه در این هتل انجام می‌شود که مستلزم پرداخت هزینه‌ای اندک است و مسافران بایستی قبل از انتقال به صفحه واریز وجه، از انتخاب این گزینه مطمئن باشند. از آنجایی که، همه افراد در شرایط کنونی نیاز مبرمی به ارتباط با سراسر دنیا و استفاده از اینترنت دارند، هتل دولجه بودروم نیز این مورد مهم را به صورت رایگان در همه بخش‌های هتل به مهمانان خود ارائه می‌دهد. در این هتل، امکان تبدیل ارز نیز وجود دارد و نیازی به رفت و آمدهای متعدد به منظور تغییر نوع پول در شهر وجود ندارد و مهمانان می‌توانند در آسایش و آرامش کامل از حضور در این محیط لذت ببرند.
اگر علاقه زیادی به گشت و گذار در شهر دارید و همچنین ورزش کردن از اولویت‌های اساسی زندگی شما هست، باید عرض کنیم که شما می‌توانید با اجاره دوچرخه در این هتل به تفریح در بخش‌های مختلف شهر بپردازید و لحظات دلنشینی را برای خود رقم بزنید. آسانسور و سرویس پستی از جمله سایر خدمات هتل Dolce Bodrum Hotel محسوب می‌شود. کارکنان اقامتگاه نیز، به دو زبان بین المللی انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستند و با مهمانان مکالمه می‌کنند. شایان ذکر است که نگهبانی شبانه روزی در هتل انجام می‌شود تا مهمانان در امنیت و آرامش، لحظات خود را سپری کنند.

امکانات تفریحی هتل


همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، هتل دولجه بودروم امکانات متنوعی دارد و حال، در نظر داریم تا هر یک از این موارد را ذکر کنیم. یکی از امکانات مهم و جالب هتل، ساحل اختصاصی آن است که در زمره‌ی موارد ممتاز هتل قرار می‌گیرد و تاثیر به سزایی در جذب مسافران از اقصی نقاط جهان دارد. همچنین هتل دولجه بودروم، در داخل هتل نیز تفریحات آبی مختص خود را دارد و با ارائه استخری روباز سعی بر آن دارد تا به کمک آن لحظات شاد و مفرحی را برای مهمانان خود ایجاد کند. همچنین پارکینگ رایگان، تورهای مختلف مانند ماهیگیری، کوه نوردی و غیره جزو دیگر خدمات اقامتگاه هستند که اشاره به آنها خالی از لطف نیست.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های دولجه بودروم امکانات مناسبی دارند که در ادامه این مطلب به آنها نیز اشاره خواهد شد. در بین خدمات کلی هتل، به اینترنت رایگان اشاره کردیم که در اتاق‌های هتل نیز با سرعت بالا ارائه می‌شود. در مورد نظافت روزانه باید گفت، اتاق‌های اقامتگاه به صورت منظم توسط کارکنان انجام می‌شود. سرویس خشکشویی نیز در اتاق‌ها انجام می‌شود که البته نیازمند پرداخت هزینه‌ای جدا است. اتاق‌ها مجهز به صندوق امانت نیز هستند، بدین ترتیب، شما هیچ گونه نگرانی‌ای بابت اموال خود طی سفر نخواهید داشت.

رستوران هتل


از جمله دیگر موارد مهم و غیر قابل انکار هتل ۲ رستوران مخصوص آن است که در این صورت لازم نیست تا مهمانان شخصا آشپزی کنند یا بیرون از هتل غذا مِیل کنند.

فاصله هتل دولجه بودروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه بودروم: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اوآسیس: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل کومباغچه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا دروازه میندوس: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل بیتز: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید میدتاون: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است