search
menu

هتل Costa Maya Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Costa Maya Bodrum
امکانات عمومی هتل کوستا مایا بودروم
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوستا مایا بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Costa Maya Bodrum


هتل کوستا مایا در شهر بدروم واقع‌شده است. این هتل سه ستاره بی‌نظیر دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی بوده و به سایر نقاط شهر مانند جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مانند قلعه بودروم، پارک‌های آبی بودروم و سواحل بودروم دسترسی آسانی دارد، مطمئناً با انتخاب این هتل در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم خواهید زد. با قامت در این هتل در عرض ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مارینا بدروم دسترسی داشته باشید که یکی از مکان‌های بسیار مشهور در این منطقه به شمار می‌رود و بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود. با توجه به این‌که نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به هتل Costa Maya Bodrum حدوداً ۵۰ متر فاصله دارد، از این طریق می‌توانید به مرکز شهر به‌راحتی دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن، فرودگاه بدروم میلاس با ۳۵ کیلومتر فاصله از این هتل زیبا از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کوستا مایا بودروم


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای به‌صورت رایگان اشاره کرد. در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مسافران هستند، همچنین با کرایه اتومبیل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر بازدید کنید. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی ممکن است در حین سفر برای مسافران موردنیاز باشد که در این صورت با خیال راحت می‌توانند به مرکز شستشوی هتل Costa Maya Bodrum مراجعه کرده و با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوند. درصورتی‌که سفرتان به این شهر به دلیل کار و تجارت باشد، جلسات کاری‌تان را می‌توانید در بخش بیزینس برگزار کرده و از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. پرسنل در این مجموعه بسیار مجرب بوده و در هرچه بهتر شدن اقامتتان در حال تلاش هستند. همه پرسنل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل زیبا دارای استخر شنای روباز بوده که در کنار استخر می‌توانید از صندلی آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. همچنین دقت داشته باشید که این استخر برای تمامی رده‌های سنی مخصوصاً کودکان مناسب است و به‌صورت فصلی دایر می‌شود. استفاده از این استخر رایگان و بدون هزینه است. همچنین سایر سرگرمی‌های ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از ایروبیک، موسیقی زنده، سرگرمی‌های عصرانه، دارت، میز تنیس، زمین‌بازی و کلاب کودکان. با اقامت در هتل Costa Maya Bodrum می‌توانید از باشگاه بدن‌سازی مجهز بهره‌مند شوید و همراه با مربی اختصاصی ورزش کنید، البته برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد شامل یک تخت خواب دونفره و دو تخت خواب تک‌نفره، اتاق کوادروپل استاندارد شامل چهار کاناپه تخت شو و یک تخت خواب بزرگ، اتاق تریپل استاندارد شامل یک تختخواب دونفره و یک تخت خواب تک‌نفره. اتاق‌های مخصوص در این هتل وجود دارند که شامل بالکن هستند و از روی بالکن می‌توانید چشم‌انداز بسیار دلربایی از محیط اطراف و دریا را تماشا کنید. در داخل همه اتاق‌های هتل Costa Maya Bodrum می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید، همچنین از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به مینی بار، حمام اختصاصی مجهز اشاره کرد. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی، لوازم شست‌وشو، امکانات اتوکشی، تلویزیون، تلفن و کاناپه تخت شو. با توجه به اینکه پنجره‌ها و دیوارهای اتاق‌ها عایق صدا هستند، بدین‌جهت اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. علاوه بر آن دقت داشته باشید که طبقات آخر در این هتل از طریق پله قابل‌دسترس هستند و همین امر سبب می‌شود تا مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، از طبقات پایین اتاق رزرو کنند. علاوه بر موارد ذکرشده استعمال سیگار در داخل این اتاق‌ها ممنوع است و افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنند.

رستوران هتل


وعده صبحانه محلی و ترکی به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران مایا در این هتل سرو می‌شود. در فصل تابستان می‌توانید از تراس این رستوران بهره‌مند شوید و با تماشای محیط اطراف غذا نوش جان کنید. همچنین انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در قسمت تراس این هتل قابل سفارش است.

فاصله هتل کوستا مایا بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان‌شناسی زیر آب بودروم: ۶۵۰ متر
فاصله تا آمفی‌تئاتر یونانی: ۸۰۰ متر
فاصله تا دروازه میندوس: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی پداسا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آکوالند بودروم: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است