search
menu

هتل Costa Bodrum City Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Costa Bodrum City Hotel
امکانات کلی هتل کاستا بدروم سیتی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاستا بدروم سیتی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Costa Bodrum City Hotel


هتل کاستا بدروم سیتی توسط باغ‌های سرسبز احاطه شده و در یک ساختمان سنتی سفید در بدروم واقع شده است. خیابان بارهای پرجنب ‌و جوش و پایانه اتوبوس با ده دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی است. قلعه بدروم و موزه باستان شناسی زیر آب در یک کیلومتری هتل قرار دارند. زیبایی طبیعی این منطقه را می‌توان در ساحل بدروم و ساحل شتر مشاهده کرد. پارک آبی ددمن نیز ارزش بازدید دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه میلاس بدروم است که ۳۱.۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی را داشته باشید می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Costa Bodrum City Hotel اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل کاستا بدروم سیتی


هتل کاستا بدروم سیتی، خدمات عالی و امکانات فراموش نشدنی را برای شما رقم می‌زند. دسترسی به اینترنت رایگان ارائه شده در داخل هتل شما را در تمام مدت اقامت با دنیای مجازی در ارتباط نگه می‌دارد. خدمات ترانسفر فرودگاهی را می‌توان قبل از تاریخ ورود رزرو کرد تا از ورود یا خروج راحت اطمینان حاصل شود. کاوش در بدروم با خدمات شاتل موجود در هتل راحت‌تر می‌شود. برای کسانی که با ماشین شخصی خود رانندگی می‌کنند، پارکینگ در دسترس است. میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، نظافت روزانه، انبار چمدان و صندوق امانات از جمله خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شوند.
رزرو بلیط جاهای دیدنی و رستوران‌ها با کمک خدمات بلیط و تورهای هتل آسان می‌شود. برای میهمانانی که مایل به سیگار کشیدن هستند، مکان‌های تعیین شده برای سیگار در دسترس است. همچنین برای آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Costa Bodrum City Hotel هیچ گونه ممانعتی وجود ندارد. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و یک استخر روباز با صندلی آفتاب‌گیر است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحتی به بدن خود دهید. در بار کنار استخر یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان وجود دارد. سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری می‌کند. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل کاستا بدروم سیتی به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان برقرار می‌کنند. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۱۰ سال همانند افراد بزرگسال حساب می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Costa Bodrum City Hotel عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل اقتصادی
• اتاق توئین اقتصادی
• اتاق دبل بزرگ
• اتاق سه تخته استاندارد
تمامی اتاق‌ها به گونه‌ای طراحی و تزئین شده‌اند که میهمانان احساس راحتی در خانه خود کنند. همه ۳۷ اتاق دارای بالکن یا پاسیو هستند. اتاق‌های هتل کاستا بدروم سیتی مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینی بار، میز و آینه هستند. می‌توان اتو و میز اتو را درخواست کرد. هر اتاق دارای پشه بند و حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


هتل کاستا بدروم سیتی صبحانه بوفه‌ای یا قاره‌ای سرو می‌کند و دارای یک بار کنار استخر با بیلیارد است که تنقلات ارائه می‌دهد. منوی ویژه به میهمانان این امکان را می‌دهد که با پرداخت هزینه اضافی، طعم‌های مختلف را برای ناهار و شام امتحان کنند. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها نیز فراهم شده است.

فاصله هتل کاستا بدروم سیتی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج فرانسوی: ۸۰۰ متر
فاصله تا قلعه بدروم: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: ۱ کیلومتر
فاصله تا مقبره هالیکارناسوس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر یونان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا دروازه میندوس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل گامبت: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است