search
menu

هتل Canna Garden Bodrum Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Canna Garden Bodrum Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل کانا گاردن بدروم
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کانا گاردن بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Canna Garden Bodrum Hotel


هتل کانا گاردن یک اقامتگاه سرسبز در مرکز شهر بدروم ترکیه است. از آنجا که این هتل در فاصله ۵۰۰ متری از خط ساحلی دریای اژه قرار گرفته‌است؛ مکان مناسبی برای اقامت آن دسته از افرادی است که به اقامتگاه‌های ویلایی و نزدیک به سواحل علاقمندند. بعلاوه فاصله هتل کانا گاردن تا بسیاری از جاهای دیدنی بدروم آنقدر کم است که تنها با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد. از جمله اماکن نزدیک به هتل کانا گاردن بدروم می‌توان به مکان‌های معروفی نظیر دروازه تاریخی مایندوس، قلعه بدروم و آسیاب بادی شهر بدروم اشاره کرد. افزون بر این اگر قصد دارید با خرید بلیط هواپیما بدروم سفر کنید، لازم است بدانید که فاصله فرودگاه میلاس بدروم تا هتل کانا گاردن فقط ۳۳ کیلومتر است و خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز به شرط پرداخت هزینه مازاد برای مهمانان این هتل فراهم شده‌است.

امکانات و خدمات عمومی هتل کانا گاردن بدروم


هتل کانا گاردن بدروم از امکانات و خدمات رفاهی مختلفی جهت پذیرایی از مهمانان خود بهره برده‌است. از جمله این امکانات می‌توان استخر شنا، اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها و فضاهای عمومی هتل، خدمات خرید خوارو بار از فروشگاه با پرداخت هزینه، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، کافه تریا، خدمات لاندری با هزینه، خشکشویی با هزینه، سرویس بیدار باش مهمان، خدمات خانه‌داری روزانه، اتوی لباس مهمان با هزینه، تهیه قتوکپی با هزینه، ارسال فکس با پرداخت هزینه، صندوق امانات، اتاق تلویزیون و سرویس رفت و برگشت فرودگاهی با پرداخت هزینه را نام برد. بعلاوه چنانچه مهمانان هتل Canna Garden با اتومبیل شخصی خود سفر کنند، می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از پارکینگ اختصاصی این هتل استفاده کنند. گفتنی است کارکنان و کارمندان هتل علاوه بر زبان ترکی قادرند به وسیله زبان انگلیسی با مهمانان ارتباط برقرار کنند و درخواست‌های آنها را در طول اقامت در هتل کانا گاردن پیگیری کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل کانا گاردن بدروم روی هم رفته دارای ۲۱ باب واحد اقامتی است. تمامی این واحدهای اقامتی دارای سرویس بهداشتی مجزا و اختصاصی در درون اتاق هستند. از نظر طراحی دکوراسیون داخلی اتاق‌ها، باید گفت که اتاق‌های هتل ظاهر لوکس و پر تجملی ندارند اما در عین حال از چیدمان ساده و مناسبی برخوردارند. گفتنی است که اتاق‌های هتل کانا گاردن از نوع اتاق‌های سیگار ممنوع هستند و محوطه مخصوصی جهت استعمال سیگار تعیین شده است. در Canna Garden Hotel امکانات مختلفی جهت ایجاد راحتی و آسایش مهمانان در داخل اتاق‌ها قرار گرفته است. از جمله این امکانات می‌توان سیستم تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت، لوازم بهداشتی ضروری، سشوار، تلویزیون ال سی دی ۳۲ اینچ و دمپایی را ذکر کرد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان در هتل کانا گاردن بدروم می‌توانند برای سپری کردن اوقاتی خوش از میز تنیس هتل و یا محوطه بازی دارت استفاده کنند. علاوه بر آن استخر رو باز هتل که استفاده از آن برای مهمانان هتل رایگان است، این امکان را فراهم می‌کند تا پس از یک آب تنی مختصر بر روی نیمکت‌های جلوی استخر که با چترهای آفتابی پوشیده شده‌اند بنشینید و از تماشای فضای دل‌نشین باغ لذت ببرید. گذشته از تفریحات داخلی هتل، در حوالی هتل کانا گاردن نیز گزینه‌های مختلفی جهت تفریح و سرگرم مهمان هتل وجود دارد: از گشت و گذار در مرکز خرید اواسیس گرفته تا تفریح در کلاب مارینا یاچت که محل برگزاری کنسرت‌های زنده موسیقی است.

رستوران هتل


هتل کانا گاردن بدروم دارای یک رستوران است که علاوه بر سرو صبحانه رایگان بصورت سلف سرویس، آماده پذیرایی از مهمانان هتل در وعده‌های غذایی ناهار و شام نیز می‌باشد. مهمانان در رستوران هتل می توانند انواع غذاهای محلی کشورترکیه و همچنین غذاهای معروف بین المللی را سفارش دهند و غذای خود را در فضای باز رستوران که مشرف به باغ سرسبز هتل است میل کنند. بعلاوه به مهمانان این هتل توصیه می‌شود از کافی شاپ هتل که همواره در حال سرو انواع نوشیدنی‌های مناسب فصل است نیز غافل نشوند. افزون بر این در حوالی هتل کانا گاردن رستوران‌های متعددی وجود دارند که برای رفتن به آنها نیاز به استفاده از وسایل نقلیه ندارید و می‌توانید با کمی پیاده‌روی از آنها برای تفریح و سفارش غذای دریایی استفاده کنید.

فاصله هتل کانا گاردن بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه تاریخی مایندوس: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اواسیس: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا آسیاب بادی بدروم: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی زیرآب بدروم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا شهر تاریخی پداسا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه بدروم: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج فرانسوی: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است