search
menu

هتل Bac Pansiyon Hotel Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Baç Pansiyon Hotel Bodrum
امکانات کلی هتل باچ پانسیون بدروم
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل باچ پانسیون بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Baç Pansiyon Hotel Bodrum


هتل باچ پانسیون بدروم در مرکز شهر بدروم قرار گرفته است. بدروم شهر ساحلی زیبایی است که در جنوب غربی ترکیه و در حاشیه‌ی دریای اژه قرار دارد. شهر بدروم از گردشگاه‌های معروف ترکیه است و به دلیل سواحل زیبایش، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. هتل Baç Pansiyon Hotel Bodrum با نزدیکی به سواحل این شهر، گزینه‌ مناسبی برای اقامت به شمار می‌رود. با اقامت در هتل باچ پانسیون، فاصله کمی با جاذبه‌های دیدنی بدروم خواهید داشت. قلعه بدروم و موزه باستان‌شناسی زیر آب، از جذاب‌ترین جاهای دیدنی بدروم هستند که فقط ۳۰۰ متر با هتل باچ پانسیون فاصله دارند. یکی دیگر از جذابیت‌های سفر به بودروم، بازدید از مراکز خرید این شهر هستند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت سفر آرام و راحتی را تجربه خواهید کرد. باچ پانسیون بسیار مناسب برای سفرهای دونفره است.

امکانات کلی هتل باچ پانسیون بدروم


در هتل باج پانسیون بدروم امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در دسترس است تا به راحتی با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانید در سراسر بودروم گردش نمایید. لازم به ذکر است پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل وجود دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از آن استفاده نماید. فکس، فتوکپی، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق چمدان از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند. خدمات نظافت روزانه، اتو و لاندری در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. کادر حرفه‌ای و مجرب هتل با خوش‌رویی تمام در جهت ایجاد اقامتی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. آشنایی به زبان انگلیسی برای ارتباط با کارکنان هتل کافی است. هتل Bac Pansiyon پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم در ۳۱ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل باج پانسیون بدروم دارای ۱۰ اتاق زیبا و راحت است. فضای اتاق مناسب برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل یا تویین، اتاق استاندارد دوبل (با منظره دریا) و سوئیت با منظره دریا است. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند و منظره زیبایی از دریا از آن‌ها مشاهده می‌شود. امکانات داخل واحدهای اقامتی شامل مینی‌بار، میز، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و سرویس اضافی در صورت درخواست در به مهمانان ارائه می‌شود. سرویس اضافی شامل هزینه اضافی است.

امکانات تفریحی هتل


بسیاری از گردشگران بودروم به منظور گردش در ساحل و انجام تفریحات آبی اقدام به خرید بلیط هواپیما بدروم می‌کنند. هتل Baç Pansiyon Hotel Bodrum با نزدیکی به سواحل این شهر، سفرتان را سرشار از زیبایی‌های بی‌پایان دریا خواهد کرد. فعالیت‌هایی مثل قدم زدن در ساحل، شنا کردن، قایق‌سواری و موج‌سواری هیجان بیشتری به سفرتان خواهد افزود. برای سرگرمی بیشتر مهمانان، بازی‌های تخته‌ای و پازل تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


صبحانه هر صبح در هتل باچ پانسیون سرو می‌شود. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، تشریف ببرید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند. رستوران‌های مزموره و کالامر کم‌تر از ۳۰۰ متر با هتل فاصله دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذای ترکی هستند. ناگفته نماند انواع نوشیدنی در سالن هتل ارائه می‌شوند.

فاصله هتل باچ پانسیون بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج فرانسوی: ۲۰۰ متر
فاصله تا قلعه بدروم: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی زیر آب: ۳۰۰ متر
فاصله تا ساحل بارداکچی: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل گومبت: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل بیتز: ۴٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است