search
menu

هتل Angora Otel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Angora Otel Bodrum
امکانات کلی هتل آنگورا بدروم
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنگورا بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Angora Otel Bodrum


هتل آنگورا ۲ دقیقه پیاده تا ساحل و ۴۰۰ متر از قلعه بدروم فاصله دارد. این هتل در یک کیلومتری مرکز بدروم واقع شده است. برای مسافرانی که از شهر بدروم بازدید می‌کنند، هتل آنگورا یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است. این هتل به دلیل نزدیکی به رستوران‌ها و جاذبه‌های عالی شهرت دارد. از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این هتل می‌توان به کلوپ قایق بادبانی مارینا بدروم، برج فرانسوی و موزه باستان شناسی زیر آب بدروم اشاره کرد. در طول بازدید خود، حتما از آمفی تئاتر بدروم که در چند قدمی هتل قرار دارد، دیدن کنید. زیبایی طبیعی این منطقه را می‌توان در ساحل بیتز مشاهده کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه میلاس است که در ۳۲ کیلومتری هتل قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به بدروم ترکیه را داشته باشید، هتل Angora Otel Bodrum با موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل آنگورا بدروم


در طول اقامت خود می‌توانید از برخی از امکانات ارائه شده، از جمله میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و انبار چمدان استفاده کنید. میهمانان هتل آنگورا نیز می‌توانند از استخر روباز، شومینه و رستوران در محل لذت ببرند. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحت کنید. برای مسافرانی که با ماشین وارد می‌شوند، پارکینگ رایگان در دسترس است. اینترنت بی سیم رایگان در مکان‌های عمومی در دسترس است. هتل دارای تراس و باغ است. همچنین خدمات کرایه ماشین در اقامتگاه موجود است. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. هتل فاقد آسانسور است و دسترسی به طبقات بالاتر فقط از طریق پله‌ها امکان پذیر است بنابراین اقامت در این هتل برای کسانی که دارای مشکلات مفصلی هستند مناسب نیست. برای آسودگی میهمانان خدمات شاتل فرودگاهی نیز ارائه می‌شود. خدمات خانه داری و نظافتی هر روز در هتل Angora Otel Bodrum انجام می‌گیرد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل آزاد است و ممکن است هزینه اضافی بابت آن دریافت شود. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. اتو و میز اتو در صورت درخواست ارائه می‌شوند. توجه داشته باشید که هیچ گونه ظرفیتی برای تخت اضافی در اتاق‌ها وجود ندارد. پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ الی ۲۳:۳۰ و تخلیه اتاق از ساعت ۶ الی ۱۱ صبح انجام می‌گیرد. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. برای کودکان بالای ۴ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل آنگورا عبارتند از:
• اتاق دبل اقتصادی
• اتاق توئین اقتصادی
• اتاق دبل رو به دریا
• اتاق خانوادگی
اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تخت و ملحفه‌های تمیز هستند. برخی اتاق‌ها در هتل Angora Otel Bodrum دارای تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، Wi-Fi رایگان و همچنین حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی مجزا و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند از صبحانه آلاکارت در رستوران هتل آنگورا بدروم لذت ببرند. نوشیدنی در بار کنار استخر موجود است. در خیابان‌های اطراف هتل رستوران‌های مختلفی مانند کافه Kumbahce و OX Wine & Burger Bar وجود دارد که برای صرف ناهار و شام می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

فاصله هتل آنگورا بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل آکان: ۵۰ متر
فاصله تا قلعه بدروم: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج فرانسوی: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: ۱ کیلومتر
فاصله تا مقبره هالیکارناسوس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آسیاب‌های بادی بدروم: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا دروازه میندوس: ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است