search
menu

هتل The Rumi Hotel & Residences Dushanbe

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Rumi Hotel & Residences Dushanbe
امکانات عمومی هتل رومی اند رزیدنس دوشنبه
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل رومی اند رزیدنس دوشنبه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Rumi Hotel & Residences Dushanbe


هتل رومی اند رزیدنس هتلی چهار ستاره و شیک در شهر دوشنبه تاجیکستان است. این هتل زیبا موردپسند گردشگران زیادی است و به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی به فرودگاه برای مسافران آسان است. استفاده از این شاتل فرودگاهی رایگان است و مسافران با خیال راحت می‌توانند نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل زیبا اقدام کنند. با اقامت در این هتل می‌توانید به پارک رودکی بروید و لحظات خوشی داشته باشید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای سرپوشیده، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی رایگان، پارکینگ رایگان، اسپا، روم سرویس، اتاق‌های ضد سیگاری، اتاق‌های خانواده، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رومی اند رزیدنس دوشنبه


پارکینگ اختصاصی در هتل رومی دایر شده است و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. البته برای بهره‌مندی از این پارکینگ باید از قبل رزرو انجام دهید. اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر هتل The Rumi Hotel & Residences Dushanbe قابل‌دسترس است. خدمات مربوط به شستشو و اندری در لابی این هتل انجام می‌گیرد. در بخش میز تور گردشگری این هتل مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری آشنا می‌کنند. بخش بیزینس نیز در لابی دایر شده است و مسافرانی که برای کار و تجارت عازم این شهر می‌شوند، با خیال راحت می‌توانند در این بخش جلسات کاری و کنفرانس‌هایشان را برگزار کنند. لابی هتل رومی شامل بخش‌هایی نظیر باربری، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته است. پرسنل نیز مجرب بوده و همگی به زبان‌های انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند. همین مورد که با ایرانی‌ها فارسی صحبت می‌کنند، سبب ترغیب ایرانی‌ها به این سفر و رزرو هتل رومی می‌شود و به محبوبیت در میان هموطنان رسیده است. دسترسی به تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و در هر طبقه که مایل باشید با خیال راحت می‌توانید اتاق موردنظرتان را رزرو کنید. در این هتل به مسافران اجازه نمی‌دهند تا حیوانات خانگی را همراه خودشان ببرند.

امکانات تفریحی هتل


باشگاه بدنسازی در هتل رومی دایر شده است و مسافران می‌توانند در این قسمت به تناسب اندام خود برسند. همچنین در استخر سرپوشیده هتل The Rumi Hotel & Residences Dushanbe می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید. از امکانات مرکز اسپا و سونا با هزینه مجزا می‌توانید استفاده کنید و بعد از گشت‌وگذار در این مرکز رفع خستگی کنید.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئین دلوکس، سوئیت اکسکیوتیو و اتاق کوئین. در داخل اتاق‌های این مجموعه روم سرویس وجود دارد و مسافران می‌توانند انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش دهند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، یخچال، کتری برقی، میز کار و گاوصندوق بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، فرش، سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات اتوکشی، فضای نشیمن. با توجه به اینکه تمامی اتاق‌های هتل The Rumi Hotel & Residences Dushanbe دارای دیوار و پنجره‌های عایق صدا هستند، اقامتی همراه با آرامش را در هتل رومی دوشنبه تجربه خواهید کرد. در اتاق‌های این هتل زیبا اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود و برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


در میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به وجود رستوران اشاره کرد که در این قسمت انواع خوراکی و غذا ارائه می‌دهند. وعده صبحانه نیز در رستوران این مجموعه همه‌روزه به‌صورت رایگان سرو می‌شود. در این وعده غذایی می‌توانید غذاهای انگلیسی و ایرلندی میل کنید. همچنین می‌توانید با رفتن به رستوران‌های دیگر در سطح شهر از غذاهای خوشمزه میل کنید.

فاصله هتل رومی اند رزیدنس دوشنبه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک رودکی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی تاجیکستان: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ویکتوری: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آینی: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است