search
menu

هتل Samjung Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Samjung
امکانات و خدمات عمومی هتل سامجونگ سئول
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سامجونگ سئول از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Hotel Samjung


هتل سامجونگ سئول از هتل‌های ۴ ستاره و باسابقه پایتخت کره جنوبی است. این هتل که بیش از یک دهه از فعالیتش در عرصه گردشگری می‌گذرد، در محله معروف و سلبریتی‌نشین گانگنام واقع شده است. هتل سامجونگ در محوطه سرسبز و بزرگی از این منطقه قرار گرفته و به طبع نرخ اقامتی ارزانی ندارد. این هتل سال‌هاست میزبان کسانی است که بلیط هواپیما سئول را برای سفرهای کاری یا تفریحی خریده‌اند. حتی کسانی که مشتاق برگزاری مراسم عروسی در سالن‌‌ها و تالارهای پایتخت کره جنوبی باشند، اقدام به رزرو هتل Hotel Samjung می‌کنند. البته با اقامت در این هتل برای دیدن جاذبه‌های دیدنی سئول مثل پارک نامسان، موزه ملی کره، خیابان میونگ دونگ، برج جهانی لوته و نمایشگاه COEX باید از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنید. البته ایستگاه‌های مترو و اتوبوس با چند دقیقه پیاده‌روی در دسترس شما خواهند بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل سامجونگ سئول


جلوی ساختمان هتل سامجونگ سئول محوطه بزرگی است که محل پارک خودروهای مهمانان است. این پارکینگ بزرگ و غیرمسقف به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. قسمت‌هایی از این محوطه درختکاری شده و فضای دلنشینی دارد. این هتل از فرودگاه دور است ولی ایستگاه اتوبوس فرودگاه درست روبروی آن واقع شده است و اگر مهمانان بار و چمدان سنگینی نداشته باشند، می‌توانند دسترسی مستقیم و ارزانی به فرودگاه داشته باشند. پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز بیزینس، آسانسور، سونا، باشگاه و اینترنت رایگان از جمله خدمات و امکاناتی هستند که در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


با توجه به این که یک دهه از افتتاح هتل سامجونگ می‌گذرد، برخی امکانات و اتاق‌های آن هنوز قدیمی هستند ولی در برخی از طبقات هتل اتاق‌ها نوسازی شده‌اند یا حداقل امکانات مدرنی در آن‌ها گنجانده شده‌اند. هتل سامجونگ ۱۲ طبقه دارد و در ۱۶۰ واحد اقامتی از مهمانانش میزبانی می‌کند. برای سفرهای خانوادگی می‌توان یکی از سوئیت‌های سوپریور یا کره‌ای هتل را انتخاب کنند. سوئیت‌های کره‌ای یا Korean هتل با تلفیق سبک سنتی و مدرن دکور شده‌اند و در متراژ ۵۰ مترمربعی هستند. لاکچری‌ترین واحدهای اقامتی هتل سوئیت‌های سوپریور آن هستند که به سبک مدرن دکور شده‌اند و چشم‌اندازهای زیبایی از سئول از پنجره آن‌ها پیداست. ارزان‌ترین اتاق‌های هتل اتاق‌های دبل آن هستند. امکاناتی مثل مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، چای‌ساز، صندوق امانت، میز، سشوار و لوازم بهداشتی در تمامی واحدها گنجانده شده است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


بخش اسپا و باشگاه هتل سامجونگ دارای لژ، رستوران، اتاق جلسه، اسپا و باشگاهی مجهز و رایگان است. مهمانان می‌توانند همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب از این بخش استفاده کنند ولی روزهای یکشنبه خدماتی در این بخش ارائه نمی‌شود. در مرکز بیزینس هتل که در طبقه اول آن واقع شده است، کامپیوترهای متصل به اینترنت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند و همچنین خدمات فکس و کپی نیز در این بخش ارائه می‌شوند. مرکز بیزینس هتل به صورت ۲۴ ساعته قابل دسترسی است. تالارهای هتل نیز در طبقه اول قرار دارند و در ظرفیت‌های ۲۷۰ نفری و ۱۰۸ نفری ارائه می‌شوند. در طبقه دوم هتل نیز سالن کنفرانس ۲۷۰ نفری، اتاق جلسه ۴۵ نفری و سالن کنفرانس ۲۵۰ نفری ارائه می‌شوند.

رستوران هتل


مهمانان می‌توانند صبح خود را با میل صبحانه در کافه ماریس هتل که در طبقه اول واقع شده، شروع کنند. این رستوران مدرن در ساعات ۷ تا ۱۰ صبح به صورت سلف سرویس صبحانه ارائه می‌دهد و موقع شام با موزیک زنده پیانو به کافه رومانتیکی تبدیل می‌شود. در طبقه دوم هتل رستورانی کره‌ای با ۳۰ سال سابقه دایر است. این رستوران در وعده‌های ناهار و شام پذیرای مهمانان است. البته برای صرف شام باید از قبل رزرو انجام شود. ضمنا این رستوران روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه تعطیل است. رستوران پارادایس هتل نیز از جمله رستوران‌های سلف سرویس منطقه گانگنام است که در آن بیش از ۱۰۰ نوع غذا سرو می‌شوند و اتاق ویژه نیز دارد. در طبقه اول هتل نیز شیرینی‌پزی “Deli” واقع شده و انواع کیک‌ها و پنیرها در آنجا پیدا می‌شوند.

فاصله هتل سامجونگ سئول از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

:
فاصله تا مرکز خرید کوئکس: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا برج جهانی لوته: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار نامدائمون: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است