search
menu

هتل Urban Place Gangnam Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Urban Place Gangnam Seoul
امکانات عمومی هتل اوربان پلیس گانگ نام سئول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوربان پلیس گانگ نام سئول تا جاهای دیدنی نزدیک:

درباره هتل Urban Place Gangnam Seoul


هتل اوربان پلیس گانگ نام سئول از جمله هتل‌های خوب سئول است که در این متن سعی شده‌است امکانات و نقاط قوت و ضعف آن برای شما بطور کامل ارائه شود. هتل Urban Place Gangnam Seoul با فرودگاه اینچئون ۷۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل ۱۰ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو Gangnam وSinbundang فاصله دارد. در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری می‌توانید با خیال راحت‌تری به این سفر بروید. جاهای دیدنی سئول مانند: موزه ملی کره، پارک ملی بوخانسان، موزه کیمچکان و ... هستند که بازدید از آن‌ها در کنار اقامت در یک هتل بسیار خوب یک سفر به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

امکانات عمومی هتل اوربان پلیس گانگ نام سئول


از جمله امکانات عمومی هتل می‌توان به داشتن اینترنت رایگان در جای جای این مجموعه اشاره کرد. می‌توانید از طریق اینترنت رایگان هتل Urban Place Gangnam Seoul به راحتی با خانواده و دوستان ارتباط برقرار کنید و به کارهای خود نیز بصورت آنلاین رسیدگی کنید. مورد مهم دیگر وجود پارکینگ در هتل است که هم رایگان است و هم برای تمامی افراد، چه معلول و چه سایر افراد بصورت رایگان در نظر گرفته شده‌است. برای امنیت و آسودگی خیال مسافران خدمات دربانی برای هتل در نظر گرفته شده‌است و همچنین پذیرش ۲۴ ساعته نیز وجود دارد تا با خیال راحت و بدون معطلی در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید با پذیرش در ارتباط باشید. تبدیل ارز یا به عبارتی صرافی نیز داخل هتل وجود دارد تا برای بدست آوردن پول رایج کشور به زحمت نیفتید. نظافت در هتل بطور منظم و روتین انجام می‌شود و لاندری، خشکشویی و اتو نیز برای مسافران ارائه می‌شود تا با پرداخت هزینه مجزای این خدمات بتوانند بدون نیاز به خروج از هتل، لباس‌های صاف، تمیز و اتو کشیده داشته باشند. فکس، فتوکپی و اتاق کنفرانس برای برقراری جلسات کاری و مالی نیز برای مسافران قابل ارائه است. آلارم و هشدار دهنده‌های دود در جای جای هتل نصب شده‌است تا بتوانید در آرامش حاصل از آن‌ها به راحتی اقامت کنید. برای ورزشکاران باشگاه و ماساژ حرفه‌ای و رایگان در نظر گرفته شده‌است تا بتوانند با بهره بردن از این خدمات حس خوبی را از اقامتشان تجربه کنند. انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی زبان‌هایی هستند که در این هتل با آن‌ها می‌توان با کارکنان هتل صحبت کرد. آسانسور نیز در هتل وجود دارد تا به راحتی بتوانید بین طبقات جابجا شوید. از موارد مهم دیگر وجود بخش‌هایی است که سیگار کشیدن در آن ممنوع است و افراد غیر سیگاری به راحتی می‌توانند در آن‌جا رفت و آمد کنند. در ادامه متن نیز امکانات اتاق‌های هتل در نظر گرفته شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بزرگ هستند و آنچه که در نگاه اول شما را جذب خواهد کرد تمیزی بسیار زیاد اتاق‌های هتل Urban Place Gangnam Seoul است. این اتاق‌ها دارای کف بصورت کف پوش و پنجره‌های بسیار هستند که بسیار تمیز و مرتب هستند. پنجره‌های بزرگ اتاق‌ها دارای پرده‌های مناسبی هستند که به کمک آن‌ها می‌توانید میزان نور ورودی به اتاق‌ها را کنترل کنید. حمام و سرویس بهداشتی برای هر اتاق بصورت مجزا وجود دارد. تلویزیون، اینترنت و تلفن نیز در تمامی واحد‌ها وجود دارد. نور پردازی مناسبی نیز در اتاق‌ها وجود دارد بطوریکه می‌تواند یک مکان مناسب برای آرامش و استراحت شما باشد. انواع اتاق‌های هتل شامل موارد زیر هستند:
• اتاق دابل دلوکس
• اتاق استاندارد توئین با امکان اسکان یک فرد دیگر
• اتاق استاندارد دابل با امکان اسکان یک فرد دیگر
• اتاق استاندارد دابل
• اتاق استاندارد توئین

رستوران هتل


هتل شیک و سه ستاره Urban Place Gangnam Seoul رستوران نیز دارد و غذاهای متنوع و درجه یکی در منوی آن وجود دارد.

فاصله هتل اوربان پلیس گانگ نام سئول تا جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله تا موزه ملی کره: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای میونگ دانگ: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد جونگ میو: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است