search
menu

هتل Travelodge Myeongdong City Hall Hotel Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Travelodge Myeongdong City Hall Hotel Seoul
امکانات کلی هتل تراول لوج میونگ دونگ سیتی هال سئول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تراول لوج میونگ دونگ سیتی هال سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Travelodge Myeongdong City Hall Hotel Seoul


هتل سه ستاره تراول لوج میونگ دونگ سیتی هال سئول در مرکز شهر واقع شده، به یک مرکز خرید متصل است و در حین اقامت در این هتل با دسترسی آسان به همه امکانات در سئول، از راحتی استثنایی لذت خواهید برد. این هتل فقط ۱.۸ کیلومتر از کاخ Gyeongbokgung فاصله دارد. معبد جونگمیو و موزه ملی کره از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل هستند که مورد استقبال گردشگران بسیاری واقع شده‌اند. مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از بازار Namdaemun و فروشگاه بزرگ Lotte دیدن کنند. با یک روز گشت و گذار در دهکده Bukchon Hanok واقع در ۱.۹ کیلومتری هتل، می‌توانید مجموعه‌های هنرمندان مشهور را ببینید و درباره تاریخ هنر شهر بیاموزید. این هتل تنها ۳ دقیقه پیاده از ایستگاه شهرداری، خط ۱ یا ۲ مترو فاصله دارد. فرودگاه بین المللی اینچئون ۷۰ دقیقه و فرودگاه بین المللی گیمپو ۴۰ دقیقه تا هتل فاصله دارند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به سئول کره جنوبی را داشته باشید، هتل Travelodge Myeongdong City Hall Hotel Seoul با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل تراول لوج میونگ دونگ سیتی هال سئول


این هتل مجموعه‌ای از خدمات و امکانات رفاهی را برای کمک به اقامت راحت‌تر ارائه می‌دهد. در طول اقامت خود به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی خواهید داشت. با خدمات میز پذیرش از جمله انبار چمدان و صندوق امانات هیچ مشکلی برای برنامه ریزی روزها و نیازهای حمل و نقل خود نخواهید داشت. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل تراول لوج میونگ دونگ سیتی هال سئول آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. نظافت روزانه هتل، اقامت را به انتخابی عالی تبدیل خواهد کرد. این هتل کاملا غیر سیگاری است و استعمال دخانیات فقط در مناطق محدود شده مجاز است. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد بنابراین برای افرادی که مشکلات مفصلی دارند گزینه مناسبی خواهد بود. هتل به سیستم اعلام و اطفا حریق مجهز است و از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل می‌آید. علاقمندان به ورزش می‌توانند از خدمات تناسب اندام هتل استفاده کرده و از ماساژ نهایت لذت را ببرند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به مرکز تجاری و اسپا برای مردان اشاره کرد. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در تورهای دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و گالری‌های هنری موقت شرکت کنید. بعد از شام نیازی به رفتن به جایی نیست می‌توانید با دوستان یا خانواده خود در سالن مشترک و منطقه تلویزیونی بازی کنید. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Travelodge Myeongdong City Hall Hotel Seoul به زبان‌های انگلیسی و کره‌ای مسلط هستند و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Travelodge Myeongdong City Hall Hotel Seoul عبارتند از:
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق توئین لوکس
• اتاق کوئین لوکس
• اتاق خانوادگی
این هتل اقامتگاه‌های شیک مجهز به امکانات مدرن از جمله تهویه مطبوع، مینی‌بار و وای فای رایگان را ارائه می‌دهد. همه اتاق‌های هتل تراول لوج میونگ دونگ سیتی هال سئول مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال کوچک و حمام اختصاصی هستند. لوازم بهداشتی رایگان، حوله، دمپایی و سشوار در حمام‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


کافه هتل Travelodge Myeongdong City Hall Hotel Seoul مجموعه‌ای از غذاهای ساده، صبحانه و چندین نوع نوشیدنی سرو می‌کند.

فاصله هتل تراول لوج میونگ دونگ سیتی هال سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پول کره: ۲۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دونگ: ۸۰۰ متر
فاصله تا معبد جوگیسا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد جونگمیو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است