search
menu

هتل The Recenz Dongdaemun Hotel Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Recenz Dongdaemun Hotel Seoul
امکانات عمومی هتل ریسنز دانگ دامون سئول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریسنز دانگ دامون سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Recenz Dongdaemun Hotel Seoul


هتل ریسنز دانگ دامون هتلی ۳ ستاره در شهر سئول است. این هتل به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی و موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان سایر هتل‌های شهر سئول از اهمیت خاصی برخوردار است و در طول سال مملو از مسافرانی می‌شود که از سراسر نقاط جهان برای سفرشان این شهر را انتخاب کرده و با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل یکی از بی‌نظیرترین سفرهای عمرشان را تجربه می‌کنند، مخصوصاً در میان مسافران زوج‌های جوان از اولویت زیادی برخوردارند و در هنگام سفر به این شهر هتل The Recenz Dongdaemun Hotel Seoul را انتخاب می‌کنند. با توجه به اینکه این هتل تا ایستگاه مترو حدوداً ۴ دقیقه پیاده‌روی دارد بدین‌جهت می‌توانید از این طریق به جاهای مختلف شهر دسترسی داشته باشید و از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بازدید کنید، برخی از جاهای مشهور در این شهر مانند بازار گیونگ دانگ با ۲.۷ کیلومتر فاصله و بازار دانگ دامون نیز با پنج کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده‌اند. سایر جاهای دیدنی مانند موزه ملی کره در فاصله اندکی از این هتل قرار دارد که بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود. فرودگاه گیمپو نیز حدودا ۴۵ دقیقه رانندگی تا این هتل دارد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ رایگان و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ریسنز دانگ دامون سئول


با توجه به اینکه این هتل دارای اتاق‌های کنفرانس در مرکز بیزینس است، بدین‌جهت برخی از مسافران به دلیل کار و تجارت عازم این شهر می‌شوند و با خیال راحت می‌توانند جلسات کاری‌شان را در این مرکز برگزار کنند. علاوه بر آن، قسمت پذیرش ۲۴ ساعته در لابی هتل The Recenz Dongdaemun Hotel Seoul دایر بوده و مسافران می‌توانند از امکاناتی نظیر اتاق چمدان و صرافی برای تبدیل ارز در لابی بهره‌مند شوند. پارکینگ موجود در داخل این هتل نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل به صورت رایگان قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که تمامی نقاط هتل ریسنز دانگ دامون اعم از اتاق، لابی و رستوران به طور روزانه نظافت می‌شود. از خدمات دیگر می‌توان به وجود آسانسور برای دسترسی به تمامی طبقات اشاره کرد. پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در هتل ریسنز دانگ دامون عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق توئین دلوکس، سوئیت یک خوابه. با توجه به اینکه در اتاق‌های این هتل می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی شهر را تماشا کنید، هر یک از اتاق‌ها شامل فرش، تلویزیون، گاوصندوق، میز کار و یخچال هستند. در هر یک از اتاق‌ها حمام اختصاصی دایر گردیده شده است. علاوه بر موارد گفته‌شده با اقامت در هتل The Recenz Dongdaemun Hotel Seoul می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی تلفن بهره‌مند شوید. همچنین در ورودی هر یک از واحدهای اقامتی این هتل مسیری برای رفت‌وآمد ویلچر تعبیه‌شده است. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها مهمانان اجازه استعمال سیگار ندارند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را به صورت منویی سرو می‌کند.

فاصله هتل ریسنز دانگ دامون سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله کلیسای جامع میونگ دانگ: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا دنیای لاته: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک المپیک: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است