search
menu

هتل Swiss Grand Hotel Seoul & Grand Suite Seoul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Swiss Grand Hotel Seoul & Grand Suite
امکانات عمومی هتل سوئیس گرند اند گرند سوئیت سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوئیس گرند اند گرند سوئیت سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Swiss Grand Hotel Seoul & Grand Suite


هتل سوئیس گرند اند گرند سوئیت یکی از محل‌های اقامت بسیار زیبا در شهر سئول است که پنج ستاره بوده و اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران خود به ارمغان می‌آورد. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی بوده و برای سفرهای دو نفره گزینه مناسبی به شمار می‌رود، پس مطمئن باشید با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد. این هتل در منطقه سئودامون گو در ۴ کیلومتری شمال سئول واقع‌شده و با ۴۰ دقیقه رانندگی از این هتل می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی اینچئون دسترسی داشته باشید. همچنین کاخ گیونگ بوکگانگ و سامچنگ دانگ در عرض ۱۵ دقیقه رانندگی از هتل Swiss Grand Hotel Seoul & Grand Suite قابل‌دسترس هستند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، اینترنت وای فای، پارکینگ رایگان، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سوئیس گرند اند گرند سوئیت سئول


از امکانات عمومی نیز می‌توان به مرکز بیزینس اشاره کرد، همچنین خدمات مربوط به شاتل دسترسی به جاهای دیدنی و گردشگری نیز در این هتل دایر شده‌اند. خدمات دیگر نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. در مرکز بیزینس نیز می‌توانید جلسات کاری‌تان را برگزار کنید و از فکس و فتوکپی نیز در صورت نیاز بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای با هزینه مجزا در این هتل ارائه می‌شود که در سراسر نقاط هتل Swiss Grand Hotel Seoul & Grand Suite قابل‌دسترس است. پارکینگ نیز رایگان بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. اتاق چمدان، تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته در لابی این هتل انجام می‌گیرند. پرسنل مجموعه به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی تسلط دارند. در لابی مینی مارکت دایر شده و میهمانان می‌توانند لوازم موردنیازشان را تهیه کنند. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


میهمانان می‌توانند با مراجعه به باشگاه بدن‌سازی همراه با مربی اختصاصی ورزش کنند. همچنین در استخر سرپوشیده نیز شنا کرده و برای کودکان نیز زمین‌بازی و استخر جداگانه در نظر گرفته‌شده است. همچنین در هنگام اقامت در هتل Swiss Grand Hotel Seoul & Grand Suite می‌توانید از گلف با هزینه مجزا بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل همگی شامل فضای نشیمن، میز قهوه‌خوری بوده و میز کار همراه با تلویزیون و یخچال در تمامی اتاق‌ها تعبیه‌شده است. همچنین از کف تا سقف اتاق‌های هتل Swiss Grand Hotel Seoul & Grand Suite شیشه‌ای است و به همین جهت نورگیر و دل‌باز هستند. اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین دلوکس، اتاق دوبل دلوکس، اتاق دوبل اکسکیوتیو، اتاق توئين سوپرییر، اتاق دوبل سوپرییر، سوئیت دلوکس، سوئیت جونیور، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت پریزیدنتال، سوئیت گرند دو خوابه، سه خوابه و چهار خوابه. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از کاناپه تخت شو و گاوصندوق بهره‌مند شوید. تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و سیستم تهویه مطبوع هوا در اتاق‌ها تعبیه‌شده است. در داخل واحدهای اقامتی اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


در این هتل زیبا می‌توانید به رستوران‌های موجود سر بزنید و از انواع غذاهای چینی، اروپایی و باربیکیو لذت ببرید. ۴ رستوران در این هتل عبارت‌اند از رستوران Mitsumomo انواع غذاهای ژاپنی و سوشی را در وعده‌های ناهار و شام سرو می‌کنند، رستوران Yeohyang مخصوص غذاهای چینی بوده و در وعده‌های ناهار و شام سرو می‌کنند، رستوران ATRIUM CAFE سوم به صورت کافه بوده و نام داشته و این کافه در وعده‌های میان وعده، ناهار و شام باز است. درنهایت نیز کافه Terrace Lounge بوده و در زمان‌های میان وعده می‌توانید به این رستوران سر بزنید.

فاصله هتل سوئیس گرند اند گرند سوئیت سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ گیونگ بوکگانگ: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا دروازه گوانگ وامون: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا دروازه نام دامون: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است