search
menu

هتل Summit Hotel Dongdaemun Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Summit Hotel Dongdaemun Seoul
امکانات کلی هتل سامیت دانگدامون سئول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سامیت دانگدامون سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Summit Hotel Dongdaemun Seoul


هتل ۴ ستاره سامیت دانگدامون واقع در مرکز سئول، دارای اقامتگاه‌های مدرن با امکانات رفاهی عالی است و در سپتامبر ۲۰۱۳ افتتاح شد. این هتل ۶ دقیقه پیاده تا دانشگاه دونگوک و ایستگاه متروی پارک تاریخ و فرهنگ دانگدامون فاصله دارد. زیبایی‌های طبیعی این منطقه را می‌توان در پارک ملی بوخانسان مشاهده کرد، در حالی که روستای بوکچون هانوک و مرکز فرهنگی سجونگ از نقاط برجسته فرهنگی هستند. مرکز ارتباطات سرگرمی اس ام و سالن نمایشگاه KBS نیز ارزش بازدید دارند. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به کاخ گیونگ بوک گونگ، موزه ملی کره، معبد جونگمیو و بازار دانگدامون اشاره کرد. فرودگاه بین المللی گیمپو ۱۸.۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Summit Hotel Dongdaemun Seoul اقامت بی‌نظیری را در سئول تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سامیت دانگدامون سئول


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کند. دسترسی به اینترنت سیمی و بی سیم رایگان ارائه شده در داخل هتل شما را در تمام مدت اقامت آنلاین نگه می‌دارد. کاوش در سئول با خدمات تاکسی موجود در هتل راحت‌تر می‌شود. همیشه با خدمات میز پذیرش از جمله خدمات دربان، انبار چمدان و صندوق امانات، کمک لازم را دریافت خواهید کرد. رزرو بهترین بلیط‌ها با کمک خدمات بلیط و تورهای هتل آسان می‌شود. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور انجام می‌گیرد. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. هتل سامیت دانگدامون سئول دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در صورت نیاز در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. این هتل دارای یک مرکز تجاری ۲۴ ساعته و یک کافی شاپ است. برای افراد علاقمند به ورزش یک مرکز تناسب اندام در هتل تعبیه شده است. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. با وجود سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز حوادث احتمالی جلوگیری به عمل می‌آید. پرسنل هتل Summit Hotel Dongdaemun Seoul به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Summit Hotel Dongdaemun Seoul عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق توئین لوکس
• اتاق سه تخته لوکس
• اتاق توئین رویال با دو تخت دبل
• اتاق دبل کرونر
• اتاق خانوادگی
مجموعه‌ای از امکانات رفاهی در اتاق‌های هتل سامیت دانگدامون سئول ارائه می‌شود. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، تخت‌خواب‌های تازه، وای فای رایگان و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. در طول اقامت نگران تشنگی خود نباشید زیرا یخچال، آب بطری، قهوه‌ساز یا چای‌ساز و مینی بار در اتاق‌ها وجود دارد. وسایل حمام به اندازه سایر وسایل مهم هستند و در هر اتاق سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله موجود است. اتو و میز اتو را نیز می‌توان درخواست کرد.

رستوران هتل


روزهای تعطیل خود را بدون قهوه صبحگاهی که هر روز صبح در کافه موجود است شروع نکنید. در هر زمانی از شبانه روز، می‌توانید یک میان وعده را در دستگاه‌های خودکار هتل سرو کنید. چندین گزینه غذاخوری محلی و بین المللی در اطراف هتل Summit Hotel Dongdaemun Seoul وجود دارد که برای صرف ناهار و شام می‌توانید به آنجا بروید.

فاصله هتل سامیت دانگدامون سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بنگسان: ۹۰۰ متر
فاصله تا بازار دانگدامون: ۹۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دونگ: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد جونگمیو: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ چانگ یونگ گونگ: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ چانگدئوک گونگ: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است