search
menu

هتل SR Hotel Seoul Magok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SR Hotel Seoul Magok
امکانات عمومی هتل اس آر سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اس آر سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل SR Hotel Seoul Magok


هتل سه ستاره اس آر در شهر سئول واقع‌شده است. این هتل در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرارگرفته و دسترسی آسانی به مترو دارد که از این طریق می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر سئول دسترسی داشته باشید و از همه جاذبه‌ها بازدید کنید. از میان جاهای دیدنی در این شهر می‌توان به موزه ملی کره اشاره کرد که بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود. با توجه به اینکه شهر سئول یکی از شهرهای پرطرفدار در میان توریست‌ها و گردشگران است، همین امر سبب می‌شود تا از نقاط مختلف جهان برای بازدید از این شهر اقدام به خرید بلیط هواپیما کنند و در همین راستا انتخاب هتل یکی از اقدامات اصلی به شمار می‌رود که پیشنهاد ما انتخاب هتل اس آر است. هتل زیبای SR Hotel Seoul Magok در منطقه دانگ چون واقع‌شده که از این منطقه تا فرودگاه گیمپو حدوداً ۱۰ دقیقه مسافت وجود دارد. همچنین از این هتل تا منطقه مالی و ملی آسمبلی ۲۰ دقیقه فاصله وجود دارد. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی و رستوران.

امکانات عمومی هتل اس آر سئول


از امکانات عمومی در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای گسترده اشاره کرد. همچنین پارکینگ نیز در این هتل به صورت رایگان دایر بوده و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. بخش پذیرش به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات هستند. همچنین در لابی می‌توانید به صورت رایگان لپ‌تاپ کرایه کنید. برخی از مسافران ممکن است دلیل سفرشان به شهر سئول کار و تجارت باشد که در این میان می‌توانند به بخش بیزینس مراجعه کرده و از امکانات این بخش به صورت رایگان بهره‌مند شوند. یکی از مزیت‌های هتل SR Hotel Seoul Magok وجود آشپزخانه مشترک است که مسافران می‌توانند در صورت تمایل در این آشپزخانه غذا بپزند. علاوه بر آن، در بخش شستشو در صورت نیاز می‌توانند از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا بهره‌مند شوند. در لابی نیز می‌توانید از اتاق چمدان، خدمات باربری و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. با توجه به اینکه امکانات رفاهی برای همه مسافران تعبیه‌شده است، بدین‌جهت مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، مسیری برای رفت آمدشان در این هتل تعبیه‌شده است. پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات مدرن در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که مجهزترین دستگاه‌ها در این باشگاه قرار داده‌شده‌اند و مسافران می‌توانند در حین مسافرت ورزش کنند.همچنین استخر روباز نیز در این هتل دایر شده است که مطمئنا لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


با توجه به اینکه اتاق‌های موجود در داخل هتل اس آر تنوع زیادی دارند، بدین‌جهت مسافران می‌توانند در هنگام انتخاب این هتل اتاق موردنظرشان را انتخاب کنند. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دوبل سوپرییر، اتاق توئین سوپرییر، اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق دوبل پریمیوم ، سوئیت رویال و سوئیت با تراس. با اقامت در این هتل از اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید. در اتاق‌های هتل SR Hotel Seoul Magok امکانات مجهزی قرار داده‌شده است که عبارت‌اند از گاوصندوق، تلویزیون، وسیله‌های برقی و حمام اختصاصی. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، محافظ لپ‌تاپ، میز کار، کتری برقی، کاناپه تخت شو و فضای نشیمن. همچنین استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این مجموعه ممنوع اعلام‌شده است .

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل نیز در طبقه زیرزمین دایر شده است و وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس در این رستوران ارائه می‌شود. انواع نوشیدنی نیز بعد از ساعت ۶ عصر در این رستوران سرو می‌شود.

فاصله هتل اس آر سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه علم: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا دنیای آیینس: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه من هاوا کره: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخی بوپ یانگ: ۱۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است