search
menu

هتل Somerset Palace Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Somerset Palace Seoul
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان سامرست پالاس سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان سامرست پالاس سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Somerset Palace Seoul


هتل‌آپارتمان سامرست پالاس به عنوان هتل ۴ ستاره در شهر سئول فعالیت دارد. این هتل موقعیت قرارگیری خوبی داشته و مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند از جاهای دیدنی و گردشگری شهر سئول بازدید کنند. با توجه به این‌که هتل Somerset Palace Seoul در مرکز شهر سئول قرار دارد، با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه متروی زیرزمینی آنگوک دسترسی داشته باشید و از این طریق به مراکز خرید و مراکز تفریحی بروید و لحظات خوشی را تجربه کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ رایگان و باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان سامرست پالاس سئول


با اقامت در این هتل می‌توانید از خدماتی نظیر پارکینگ رایگان بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای نیز رایگان بوده و در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. در لابی بخشی به عنوان بخش پذیرش دایر شده و به صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال می‌کنند. برای دسترسی به طبقات مختلف نیز می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای مسافرانی که ویلچری هستند، امکانات رفاهی مناسب تعبیه‌شده است. در لابی هتل Somerset Palace Seoul مینی مارکت دایر گردیده شده و مسافران می‌توانند لوازم موردنیازشان را از این قسمت خریداری کنند. بر اساس قوانین رایج در این هتل ورود حیوانات آزاد بوده و مسافرانی که به همراه خود حیوانات خانگی دارند، باید بابت این کار هزینه پرداخت کنند. خدمات دیگر نظیر خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی با هزینه مجزا در لابی این هتل انجام می‌گیرند، البته لازم به ذکر است که وسایل اتوکشی در داخل اتاق‌ها نیز تعبیه‌شده است. اگر سفرتان به این شهر به دلیل کار و تجارت باشد، جای نگرانی نیست و با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید، زیرا محلی برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


از جمله تفریحات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به حمام عمومی، سونا، جکوزی داغ اشاره کرد که بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه می‌توانید در این بخش‌ها استراحت کنید. استخر موجود در این هتل نیز روباز بوده و استفاده از این استخر رایگان است. توجه داشته باشید که فعالیت این استخر به صورت فصلی است. در مرکز تفریح و سرگرمی این هتل می‌توانید از خدماتی نظیر باشگاه بدن‌سازی، اتاق بیلیارد، جکوزی داغ و باغ بهره‌مند شوید. در محوطه هتل Somerset Palace Seoul می‌توانید از خدماتی نظیر باربیکیو بهره‌مند شوید، البته باید بابت این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از سوئیت دلوکس یک خوابه، سوئیت اکسکیوتیو یک خوابه، سوئیت اکسکیوتیو دو خوابه و استودیو. هریک از آپارتمان‌های این مجموعه دارای اسباب و وسایل خوبی بوده و دکوراسیون شیکی در هریک از واحدها بکار گرفته‌شده است. در داخل سوئیت‌ها آشپزخانه تعبیه‌شده است و در داخل آن‌ها نیز می‌توانید از یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، مایکرویوو، اجاق گاز، توستر و ماشین ظرف‌شویی بهره‌مند شوید. همه واحدهای اقامتی چشم‌انداز زیبایی رو به شهر دارند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Somerset Palace Seoul می‌توان به تلویزیون، سیستم سرگرمی، ماشین ظرف‌شویی. تمامی واحدهای اقامتی دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا هستند و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


رستوران و کافی‌شاپ نیز در این هتل دایر گردیده شده و مسافران می‌توانند در زمان وعده‌های غذایی به این بخش‌ها مراجعه کنند. در این رستوران می‌توانید غذاهای ایتالیایی به صورت بوفه‌ای میل کنید.

فاصله هتل‌آپارتمان سامرست پالاس سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه گوانگ وامون: ۴۰۰ متر
فاصله تا کاخ گیونگ بوکگانگ: ۶۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است