search
menu

هتل Skypark Kingstown Dongdaemun Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Skypark Kingstown Dongdaemun
امکانات و خدمات عمومی هتل اسکای پارک کینگز تاون سئول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسکای پارک کینگز تاون دانگ دائمون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Skypark Kingstown Dongdaemun


هتل اسکای پارک کینگزتاون یکی از هتل‌های چهار ستاره و مجلل در شهر سئول در کشور کره جنوبی است که برای اقامتی خوش و دلپذیر به قصد تفریح و یا کار بسیار ایده‌آل است. یکی از مزیت‌های هتل اسکای پارک کینگزتاون دانگ دائمون این است که مراکز خرید متعددی در اطراف خود دارد و همچنین دسترسی خوبی به وسایل حمل‌و‌نقل عمومی دارد. برای رسیدن به هتل Skypark Kingstown Dongdaemun سئول بلیط هواپیما چارتر ارزان تهیه کنید و پروازی آسان به فرودگاه بین‌المللی گیمپو سئول داشته باشید و سپس از آنجا با ماشین و یا قطار به هتل اسکای پارک کینگز تاون برسید. در طول مدت زمان اقامت خود در هتل خارجی اسکای پارک کینگز تاون سئول از جاذبه‌های دیدنی و معروف شهر مانند موزه ملی کره بازدید کنید و اوقاتی دل‌انگیز و شیرین را پشت سر بگذارید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اسکای پارک کینگز تاون سئول


برای آنکه اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید، از تمامی امکانات عالی هتل اسکای پارک کینگز تاون بهره‌مند شوید از جمله: لابی شیک و وسیع، رستوران و کافی شاپ با منوی متنوع، استخر روباز مخصوص کودکان، پارکینگ رایگان، اینترنت پر سرعت رایگان، تراسی دنج، تزئین شده با گل‌ها و گیاهان و با چشم‌اندازی خیره کننده از شهر و آسمان به ویژه در شب، باشگاه ورزشی، آسانسور، بیزنس سنتر و سالن کنفرانس و جلسات. خدمات بسیار خشنود‌کننده‌ای در هتلSkypark Kingstown Dongdaemun سئول مهیا است که شامل مواردی هستند بدین شرح: دسترسی و تجهیزات مخصوص معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، سرویس شاتل، خدمات دربانی و نگهداری از چمدان.

اتاق‌های هتل


با خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید به راحتی یک قدم به اقامت در یکی از اتاق‌های با شکوه و گرم و نرم هتل اسکای پارک کینگز تاون دانگ دائمون سئول نزدیک‌تر شوید. انواع مختلفی از اتاق در هتل اسکای پارک کنیگزتاون قرار دارد که شما بین آنها حق انتخاب دارید و شامل اتاق‌های هستند از قبیل: اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دابل استاندارد، اتاق دابل دو تخته با بالکن، اتاق دو تخته تویین در نوع استاندارد و دلوکس، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته تویین با بالکن، اتاق سه تخته با بالکن، اتاق دو تخته تویین رزیدنس، اتاق رزیدنس دلوکس با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق خانوادگی با یک تخت سینگل و یک تخت دابل.

امکانات اتاق های هتل


امکاناتی شایسته یک هتل خارجی مجلل در اتاق‌های هتل اسکای پارک کینگز تاون سئول تعبیه شده‌اند تا مسافران از اقامتی بدون کمبود و دلچسب راضی باشند. در اتاق‌ها از اینترنت رایگان، مبلمان، یخچال، مینی بار، تلفن، تلویزیون، حمام با دوش و وان، دمپایی، سشوار، وسایل بهداشتی حمام، کمد لباس و کتری برقی استفاده کنید. همچنین تجهیزاتی مانند صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز و صندلی در بالکن و سیستم اطفا حریق در اتاق‌ها فراهم است. باید توجه داشته باشید که در فضای داخلی اتاق‌های هتل اسکای پارک کینگزتاون دانگ دائمون نمی‌توان سیگار روشن کرد اما مکانی مخصوص برای سیگار کشیدن در تراس هتل تعبیه شده‌است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


کودکان خود را به استخر روباز هتل Skypark Kingstown Dongdaemun ببرید تا سرگرم شوند و خاطراتی فراموش‌نشدنی را برای خود به یادگار ببرند. در باشگاه ورزشی مجهز ورزش کنید و یا به تراس بروید و هنگام گپ زدن با همسفران خود میان وعده‌ای میل کنید و از منظره‌ای چشم‌نواز لذت ببرید.

رستوران هتل


در کافی شاپ و رستوران هتل اسکای پارک کینگز تاون دانگ دائمون در محیطی مطلوب، دلنشین و مدرن در کنار دوستان، خانواده و یا دیگر همراهان خود خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را به صورت بوفه انتخاب کنید و میل کنید و ساعاتی خاطره‌انگیز و آرامش‌بخش را سپری کنید.

فاصله هتل اسکای پارک کینگز تاون دانگ دائمون تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار دانگ دائمون: ۴۰۰ متر
فاصله تا بازار گوانگجانگ: ۸۰۰ متر
فاصله تا کاخ چانگ یونگ گونگ: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ چانگ دیوک گونگ: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است