search
menu

هتل Signiel Seoul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Signiel Seoul
امکانات و خدمات عمومی هتل سیگنیل سئول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیگنیل سئول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Signiel Seoul


هتل سیگنیل سئول یکی دیگر از هتل‌های رده بالای سئول است که سابقه نسبتا زیادی در عرصه مهمانداری دارد. این هتل باسابقه و لوکس با خدمات و امکانات مختلف خود توانسته رتبه بالایی از رضایتمندی مهمانانش را کسب کند. موقعیت هتل نیز به گونه‌ای است که به بسیاری از جاذبه‌های سئول دسترسی آسانی خواهید داشت. سیگنیل در جاده المپیک سئول و در طبقات ۷۶ تا ۱۰۱ برج لوت ورد قرار گرفته است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیگنیل سئول


هتل سیگنیل سئول به جز موقعیت جغرافیایی خوب، خدمات و امکانات خوبی هم دارد که باعث ابجاد حس اقامتی اشرافی در مهمانانش می‌شود. در سفر به کشورهایی مانند ژاپن و کره یافتن زبان مشترکی که بتوان با آن ارتباط برقرار کرد چالشی بزرگ است اما این چالش را در هتل سیگنیل نخواهید داشت چون کارکنان هتل به زبان انگلیسی آشنا هستند. مهمانانی که هدفشان از خرید بلیط هواپیما سئول اقامتی طولانی در این شهر است حتما وجود خدمات خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و نظافت روزانه از کاربردی‌ترین خدماتی خواهد بود که از هتل می‌خواهند و هتل سیگنیل این خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. سیگنیل سئول پذیرش ۲۴ ساعته‌ای هم دارد‌ که در تلاشند تا تحویل اتاق‌ها را بدون کمترین اتلاف وقت انجام دهند با این حال مهمانان می‌توانند در حین مدت انتظار برای تحویل اتاق‌ها از خدمات اتاق چمدان و صندوق امانات هتل استفاده کنند. برای دریافت خدمات تبدیل ارز نیز نیازی نسیت بیرون از هتل بروید، کافی است به بخش پذیرش مراجعه کنید. مهمانان شاغل هتل می‌توانند در صورت نیاز در مرکز تجاری هتل از خدمات و امکانات برگزاری جلسه استفاده و به دستگاه‌های فکس و فتوکپی دسترسی داشته باشند.
برای مهمانان سالمند و توان‌یاب هتل رمپ ویژه ورودی در نظر گرفته شده. راهروها و اتاق‌های بدون سیگار نشان دهنده ممنوعیت سیگار در محیط‌های عمومی هتل است البته برای مهمانان سیگاری فضای مخصوص سیگار در نظر گرفته شده. سیگنیل سئول خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد. خدمات بیدارباش، مینی‌مارکت، پارکینگ رایگان، خدمات کانسیرج، خدمات کرایه اتومبیل، خدمات تبدیل ارز و دستگاه خودپرداز بانکی از دیگر خدمات و امکاناتی است که توسط هتل سیگنیلسئول ارائه می‌شود. مهمانان در هتل سیگنیل به اینترنت رایگان هم دسترسی خواهند داشت.

اتاق‌های هتل


هتل سیگنیل اتاق‌های برای طراحی و دکوراسیون اتاق‌های خود سبکی ساده و در عین حال شیک را با الهام از معماری خانه‌های سنتی کره‌ای در نظر گرفته که باعث ایجاد حس آرامش و راحتی بیشتر در هتل است. اتاق‌ها پنجره‌های نسبتا بزرگی دارند که علاوه بر نور کافی باعث دلبازتر شدن اتاق‌ها شده است. این هتل ۵ ستاره واحدهای اقامتی متنوعی دارد که با توجه به تعداد نفرات و نیاز مهمانان هتل ایجاد شده.

امکانات اتاق‌های هتل


همه واحدهای اقامتی هتل مبله و کف آن‌ها موکت شده است. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع و مجهز به قهوه/ چای‌ساز و مینی‌بار هستند. برای سرگرمی و تفریح در اتاق‌ها نیز تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای/ کابلی وجود دارد. تمامی اتاق‌ها مجهز به دوش و سرویس بهداشتی آن‌ها مجهز به امکاناتی مانند حوله، سشوار، شانه، دمپایی، بیده الکترونیکی و دیگر لوازم بهداشتی هستند. مهمانان در اتاق‌های خود امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل و دریافت خدمات روم سرویس را خواهند داشت. برای آسایش و راحتی بیشتر، در اتاق‌ها یخچال و صندوق امانات نیز قرار داده شده است.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل دارای استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی است و اگر از ورزش و یا گشت و گذار خسته شدید، می‌توانید سری به بخش اسپا و سونای هتل بزنید.

رستوران هتل


هتل دارای ۲ رستوران به نام‌های استی و بیچنا است که رستوران استی انواع غذاهای فرانسوی و اروپایی و رستوران بیچنا غذاهای خوشمزه کره‌ای را برای مهمانان سرو می‌کنند.

فاصله هتل سیگنیل سئول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله هتل تا سئول اسکای: ۰ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و مرکز خرید لوت ورلد: ۰ کیلومتر
فاصله هتل تا آکواریوم لوت ورلد: ۰.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه فولکلور لوت ورلد: ۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا رودخانه هان: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ملی کره: ۱۰.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است