search
menu

هتل Shilla Stay Yeoksam Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shilla Stay Yeoksam Seoul
امکانات عمومی هتل شیلا استی یئوکسام سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شیلا استی یئوکسام سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Shilla Stay Yeoksam Seoul


هتل شیلا استی یئوکسام هتلی ۳ ستاره و مقرون‌به‌صرفه در شهر سئول است. این هتل زیبا در موقعیت جغرافیایی خوبی واقع‌شده است و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و مراکز خرید خواهید داشت. این هتل شاخه‌ای از گروه سامسونگ است که در منطقه تجاری واقع‌شده و در عرض ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه مترو دسترسی داشته باشید. فرودگاه بین‌المللی گیمپو نیز با ۵ دقیقه رانندگی قابل‌دسترس است، توجه داشته باشید که در هتل Shilla Stay Yeoksam Seoul برای بهره‌مندی از این خدمات نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ، باشگاه بدن‌سازی، رستوران و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل شیلا استی یئوکسام سئول


مرکز بیزینس در لابی این هتل دایر بوده و مسافران می‌توانند جلسات کاری‌شان را در این هتل برگزار کنند. در لابی بخش پذیرش دایر گردیده شده و به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. با اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای به صورت رایگان بهره‌مند شوید. همچنین پارکینگ مجموعه نیز اختصاصی بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. با توجه به اینکه در هنگام اقامت در این هتل ممکن است به خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید به لابی هتل Shilla Stay Yeoksam Seoul و بخش شستشو سر بزنید و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. در لابی نیز می‌توانید از خدماتی مانند خدمات باربری، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. اگر دلیل سفر شما به شهر سئول کار و تجارت است و در هنگام خرید بلیط هواپیما این هتل را انتخاب نموده‌اید، خیالتان از این بابت راحت باشد و جلسات کاری و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید و در صورت لزوم از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید. دسترسی به تمامی طبقات و اتاق‌ها از طریق آسانسور امکان‌پذیر است، بنابراین مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، در هر طبقه که دوست داشته باشند می‌توانند اتاق موردنظرشان را انتخاب کنند. کارکنان هتل شیلا استی یئوکسام نیز مجرب بوده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند، همچنین همه پرسنل به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل نیز باشگاه بدن‌سازی است که با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار ورزش دوستان قرار داده می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئين استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق دوبل دلوکس پریمییر، اتاق دوبل استاندارد. تمامی اتاق‌ها به طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. با اقامت در این هتل می‌توانید از داخل اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید. اتاق‌های موجود در داخل این هتل مدرن بوده و دکوراسیونی شیک دارند. در داخل اتاق‌های هتل Shilla Stay Yeoksam Seoul می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، کمد لباس و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. سایر امکانات موجود در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه تخت شو، کتری برقی، میز کار. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل شیلا استی یئوکسام نیز دارای طراحی مدرنی است و در این رستوران می‌توانید انواع غذاها را سفارش داده و میل کنید. همچنین وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود که باید بابت این وعده هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

فاصله هتل شیلا استی یئوکسام سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ورلد لاته: ۵ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۷ کیلومتر
فاصله تا پارک المپیک: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است