search
menu

هتل Shilla Stay Seodaemun Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shilla Stay Seodaemun Seoul
امکانات عمومی هتل شیلا استی سئودامون سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شیلا استی سئودامون سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Shilla Stay Seodaemun Seoul


هتل شیلا استی سئودامون هتلی سه ستاره در شهر سئول است. این هتل در طول سال مملو از مسافر می‌شود و با ارائه خدمات و امکانات بی‌نظیر میهمانان را برای سفر دوباره به این شهر و خرید بلیط هواپیما مشتاق می‌کنند. همچنین به دلیل محل قرارگیری این هتل در شهر سئول دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری خواهید داشت و بازدید از همه جاهای دیدنی به مسافران و توریست‌ها توصیه می‌شود. هتل Shilla Stay Seodaemun Seoul جزو گروه سامسونگ است و ایستگاه مترو دقیقاً در ورودی این هتل قرار دارد. همچنین با اقامت در این هتل در عرض ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از تئاتر تاریخی جئونگ دانگ و کاخ سنگی دئوکسانگ بازدید کنید. فرودگاه بین‌المللی گیمپو نیز در عرض ۴۰ دقیقه رانندگی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل شیلا استی سئودامون سئول


در بخش ورودی هتل نیز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و خدماتی نظیر تبدیل ارز همراه با خشک‌شویی و لباسشویی در لابی این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. مرکز بیزینس موجود در لابی نیز امکان برگزاری جلسات کاری مسافران را فراهم می‌سازد. اینترنت وای فای نیز در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ موجود در داخل این هتل نیز اختصاصی بوده و در محلی نزدیک به هتل دایر شده است. توجه داشته باشید که استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد و باید برای استفاده روزانه هزینه مربوطه را پرداخت کنید. خدماتی نظیر اتاق چمدان و خدمات باربری نیز در لابی هتل Shilla Stay Seodaemun Seoul دایر هستند. پرسنل مجموعه کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی تسلط دارند. دسترسی به تمامی طبقات از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و برای مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


برای تفریح و سرگرمی مسافران در هنگام اقامت در هتل Shilla Stay Seodaemun Seoul باشگاه بدن‌سازی تعبیه‌شده است. باشگاه موجود در داخل این مجموعه مجهز بوده و این باشگاه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۱ شب دایر است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق خانواده استاندارد، اتاق خانواده دلوکس. همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل اسباب و وسایل چوبی بوده و در داخل اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی مجهز بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از گاوصندوق، چای‌ساز و قهوه ساز، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار، کتری برقی، کمد لباس. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Shilla Stay Seodaemun Seoul مسافران سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران بروند.

رستوران هتل


به‌طور روزانه وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس از ۶:۳۰ تا ۱۰ صبح سرو می‌شود. همچنین در رستوران موجود در هتل Shilla Stay Seodaemun Seoul می‌توانید وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را به صورت سلف‌سرویس میل کنید.

فاصله هتل شیلا استی سئودامون سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه گوانگ وامون: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ گیونگ بوکگانگ: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است