search
menu

هتل Shilla Stay Guro Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shilla Stay Guro Seoul
امکانات عمومی هتل شیلا استی گورو سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شیلا استی گورو سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Shilla Stay Guro Seoul


هتل شیلا استی گورو هتلی ۴ ستاره در شهر سئول است. با اقامت در این هتل دسترسی به ایستگاه مترو آسان است و از این طریق می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بازدید کنید. این هتل زیبا فعالیت خود را از سال ۲۰۱۶ آغاز کرده و در عرض ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه مترو دسترسی داشته باشید. همچنین در نزدیکی و اطراف هتل Shilla Stay Guro Seoul چندین جاذبه دیدنی و گردشگری وجود دارند که بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل‌ها نیز عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی خوب، پذیرش ۲۴ ساعته.

امکانات عمومی هتل شیلا استی گورو سئول


این هتل مدرن بیزینسی یکی از محل‌های اقامت بسیار مناسب برای مسافران است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما با رزرو این هتل اقامتی خوش و به یاد ماندنی برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. اینترنت وای فای در این هتل قابل‌دسترس بوده و استفاده از آن رایگان است. بخش پذیرش در هتل Shilla Stay Guro Seoul ۲۴ ساعته بوده و خدمات دیگر در لابی این هتل عبارت‌اند از اتاق چمدان، روزنامه رایگان، تبدیل ارز. همچنین خدمات باربری همراه با ارائه بلیط و تورهای گردشگری نیز در صورت درخواست مسافران در لابی این هتل انجام می‌گیرند. مرکز بیزینس با اتاق‌های جلسه نیز در این هتل وجود داشته و مسافرانی که به قصد کار عازم شهر سئول می‌شوند، با خیال راحت می‌توانند جلساتشان را برگزار کنند. پارکینگ نیز در این هتل به صورت پارکینگ عمومی بوده و برای استفاده نیاز به رزرو قبلی خواهید داشت. خدماتی نظیر خشک‌شویی و لباسشویی در لابی این هتل انجام می‌گیرند. برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید سوار آسانسور شوید و تمامی پرسنل به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


برای تفریح و سرگرمی می‌توانید به باشگاه بدن‌سازی رفته و با دستگاه‌های مجهز ورزش کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق توئین، اتاق دوبل دلوکس، اتاق خانواده استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین دلوکس. هریک از واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل بزرگ بوده و از رنگ‌های دلباز در چیدمان اتاق‌ها استفاده‌شده است. همچنین در داخل اتاق‌های هتل Shilla Stay Guro Seoul می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون و مینی بار بهره‌مند شوید. علاوه بر این‌ها، در داخل واحدها حمام اختصاصی تعبیه‌شده است. همچنین در تمامی واحدهای اقامتی چای‌ساز و قهوه ساز تعبیه‌شده است و به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید این مورد را رعایت کنند. با لازم به ذکر است که تمامی واحدها به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند و در میان واحدهای اقامتی در این هتل اتاق‌های خانواده جزو مناسب‌ترین واحدها به شمار می‌روند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاها را به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد. در این رستوران می‌توانید از مواد غذایی تازه بهره‌مند شوید. وعده صبحانه در طول ایام هفته از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰ صبح ارائه می‌شود و در آخر هفته از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح سرو می‌شود. همچنین مسافران با اقامت در هتل Shilla Stay Guro Seoul می‌توانند انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهند.

فاصله هتل شیلا استی گورو سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز هنری سئول: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه باو بوچئون: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا دروازه نام دامون: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است