search
menu

هتل Seoul Riviera Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Seoul Riviera Hotel
امکانات عمومی هتل سئول ریویرا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سئول ریویرا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Seoul Riviera Hotel


هتل سئول ریویرا که مشرف به رودخانه زیبای هان است به راحتی از منطقه تجاری گانگنام قابل دسترسی است. هتل دارای اینترنت رایگان و امکانات تناسب اندام است. اتاق‌های این هتل نیز مجهز و راحت هستند و دارای یک قسمت نشیمن و مبلمان چوبی روی کف فرش هستند. امکانات اتاق‌ها شامل تلویزیون کابلی صفحه تخت، گاوصندوق و سشوار است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید از شنای آرام در استخر بزرگ سرپوشیده لذت ببرید یا در مرکز تناسب اندام مجهز، به تمرینات منظم خود ادامه دهید البته امکانات بیشتر با جزئیات بیشتر را در ادامه متن مشاهده خواهیدکرد. شما می‌توانید روز خود را با یک صبحانه مقوی همراه با منظره باغ در کافه ویستا شروع کنید. هتل سئول ریویرا که در ۷۴۰ متری ایستگاه متروی Cheongdam قرار دارد، ۸ دقیقه با ماشین تا مرکز همایش کوکس فاصله دارد. اگر با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به این کشور سفر کرده‌اید بهتر است بدانید که هتل Seoul Riviera Hotel با یک ساعت رانندگی تا فرودگاه بین المللی اینچئون فاصله دارد. پس از انتخاب یک هتل خوب می‌توانید از جاهای دیدنی سئول مانند: مجموعه تفریحی لاته ورلد، دهکده بوکچون هانوک، معبد جانگیمو، موزه ملی کره و ... نیز دیدن فرمایید و سفر خود را لذت بخش‌تر سازید.

امکانات عمومی هتل سئول ریویرا


در رابطه با امکانات عمومی هتل Seoul Riviera Hotel این بخش از متن توضیحات جامع و کاملی را ارائه می‌دهد. فعالیت‌های ورزشی و تفریحی بسیاری در این هتل وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را انجام دهید و سرگرم شوید. برای مثال وجود زمین گلف، دارت و چند سالن مجزا برای ورزش و انجام فعالیت‌های ورزشی و تناسب اندام مواردی است که می‌تواند برای شما بسیار جالب و سرگرم کننده باشد. اینترنت بصورت رایگان در همه جای هتل وجود دارد و استفاده از آن کاملا رایگان است. یک پارکینگ امن نیز در این هتل وجود دارد که برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه اضافی نیست و در ضمن افراد معلول هم به آسانی می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری به این شهر سفر کرده‌اید می‌توانید از سرویس شاتل فرودگاهی رایگان آن استفاده کنید. تبدیل ارز برای مسافران خارجی می‌تواند نکته‌ای جالب توجه باشد. تمام مواردی که می‌تواند برای افراد ضروری و لازم باشد تا اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند، تعبیه شده‌است. آسانسور نیز در ساختمان چند طبقه هتل وجود دارد. در صورت نیاز به خشکشویی و لاندری به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید زیرا تمام این خدمات در هتل وجود دارد و فقط هزینه مجزای هر کدام از آن‌ها را باید پرداخت کنید. سونا و ماساژ با هزینه مجزا و بصورت کاملا حرفه‌ای در هتل وجود دارد تا آسودگی و آرامشی مضاعف را تجربه کنید. انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی زبان‌هایی هستند که شما می‌توانید بواسطه تسلط به این زبان‌ها با کارکنان هتل صحبت کنید. در صورت نیاز به برگزاری جلسات می‌توانید از خدمات ارائه شده در هتل نیز بهره ببرید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار شیک هستند و شما می‌توانید اقامت بسیار خوبی را در آن‌ها تجربه کنید. اینترنت و تلویزیون در تمام واحدها وجود دارد. در تمام واحدها شما می‌توانید شاهد حمام و سرویس بهداشتی با تمام امکانات بهداشتی مورد نیاز باشید. پنجره‌های بزرگی در تمام واحدها وجود دارد که اقامت در آن‌ها را دلنشین‌تر ساخته‌است. انواع واحدهایی که در هتل Seoul Riviera Hotel می‌توانید اجاره کنید شامل:
• اتاق لاکچری توئین
• اتاق لاچری دابل
• سوئیت دو نفره
• اتاق دابل سوپریور
• اتاق دلوکس توئین
• اتاق دابل سوپریور مختص گردشگران خارجی
• سوئیت دو نفره مختص گردشگران خارجی
• اتاق لاکچری توئین مختص گردشگران خارجی
• اتاق لاکچری دلوکس مختص گردشگران خارجی

رستوران هتل


هتل تمام وعده‌های غذایی را در بهترین سطح از تنوع و تازگی به مهمانانش ارائه می‌دهد. این هتل دارای چندین سالن غذا خوری است که بر حسب سلیقه می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

فاصله هتل سئول ریویرا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مجموعه تفریحی لاته ورلد: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک المپیک: ۶ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای میونگ دانگ: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است