search
menu

هتل Seoul Rex

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Seoul Rex
امکانات و خدمات عمومی هتل سئول رکس
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سئول رکس تا اماکن وجاهای دیدنی

درباره هتل Seoul Rex


سئول شهری پر از مراکز خرید و جاذبه‌های تاریخی است و قطعا یکی از معیارهای مسافران و گردشگران این شهر برای انتخاب هتل، علاوه بر امکانات مناسب، موقعیت جغرافیایی هتل است. هتل سئول رکس با قرارگیری در قلب شهر این امکان را برای مهمانانش ایجاد کرده تا به راحتی به جاذبه‌های شهر دسترسی داشته باشند؛ پس کفش‌های پیاده‌رویتان را به پا کنید که برخی از جاذبه‌های سئول در چند قدمی هتلند. یکی از مشهورترین این جاذبه‌ها کاخ گیونگ بوکگانگ است که فاصله‌ای ۲ کیلومتری تا Seoul Rex Hotel دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل سئول رکس


این هتل میان رده برای آسایش و راحتی مهمانانش امکانات مختلفی را ایجاد کرده است. دسترسی به اینترنت رایگان یکی از این امکانات است که با اقامت در این هتل به آن دسترسی خواهید داشت. دسترسی به اینترنت به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر رسیدگی به امور کاری خود، با دوستان مجازیتان هم در ارتباط باشید و بتوانید خاطرات سفرتان به سئول را در قالب عکس‌ها و نوشته‌ها با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. اگر قصد اقامت طولانی‌تری در سئول داشته باشید قطعا خدماتی مانند نظافت روزانه اتاق‌ها و خدمات لباسشویی برایتان اهمیت زیادی خواهد داشت. نگران نباشید چون هتل سئول رکس این خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.
هتل Seoul Rex دارای دستگاه خودپرداز بانکی و خدمات تبدیل ارز است و دیگر لازم در شهر به دنبال بانک و صرافی برای دریافت چنین خدماتی باشید.
سئول رکس هتل برای مهمانان توان یاب خود نیز امکاناتی مانند اتاق‌های قابل دسترس با ویلچر و رمپ‌های ویژه ویلچر ایجاد کرده است.
یکی از خوبی‌های این هتل داشتن کارکنانی است که زبان‌های مختلف مانند انگلیسی آشنا هستند پس دیگر لازم نیست که به زبان کره‌ای آشنا باشید می‌توانید به راحتی با کارکنان، انگلیسی صحبت کنید.
پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات کرایه خودرو، خدمات تور، آسانسور، اتاق‌های بدون سیگار، پارکینگ با هزینه و مرکز تجاری دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند.

اتاق‌های هتل


هتل سئول رکس ۱۱۰ واحد اقامتی دارد که به ۳ دسته اتاق‌های خانواده، اتاق‌های دلوکس تویین و اتاق‌های استاندارد دابل تقسیم شده‌اند. تخت خواب اتاق‌ها بسته به تعداد و نیاز مهمانان به انواع تخت‌های دابل و سینگل تقسیم شده‌اند. اتاق‌های هتل بدون سیگار بوده و خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

امکانات اتاق‌های هتل


تراس، فضای نشیمن، مینی‌بار، میز‌تحریر و حمام بخشی از امکانات موجود در اتاق‌های سئول رکس هستند. طراحی داخلی بی نظیر اتاق‌ها در کنار خدمات و امکانات آن اقامتی آسوده و لذت‌بخش را به همراه دارد. سیستم تهویه مطبوع در تمامی واحدها تعبیه شده است. برای سرگرمی در اتاق‌ها تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی/ ماهواره‌ای قرار دارد. لوازم بهداشتی رایگان و سشوار نیز برای آسایش بیشتر در سرویس‌های بهداشتی قرار داده شده است.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل رکس فاقد امکانات سرگرمی و تفریحی است. البته این هتل به چنین امکاناتی نیازی هم ندارد! اطراف هتل انواع مراکز خرید و جاذبه‌های مختلف سئول قرار دارد که هریک به تنهایی دلیل خرید بلیط هواپیما و سفر به سئول می‌توانند باشند.

رستوران هتل


مهمانان هتل می‌توانند صبح زیبایشان را با صبحانه‌ای مقوی در رستوران هتل آغاز کرده و در طول روز انواع قهوه و نوشیدنی‌های سرد را در کوکتیل بار هتل گوارای وجود کنند. البته گزینه‌های غذاخوری دیگری نیز در اطراف هتل هستند که می‌توانید در صورت تمایل به آن‌ها نیز سری بزنید.

فاصله هتل سئول رکس تا اماکن وجاهای دیدنی


فاصله تا بازار نامدامون: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا ماشین کابلی نامسان: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا پیاده راه میونگ دونگ: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا برج سئول: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ گیونگ بوکگانگ: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است