search
menu

هتل Seoul N Hotel Dongdaemun

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Seoul N Hotel Dongdaemun
امکانات عمومی هتل ان سئول دانگ دامون
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ان سئول دانگ دامون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Seoul N Hotel Dongdaemun


هتل این سئول دانگ دامون یکی از هتل‌های سه ستاره مشهور در منطقه عالی از شهر سئول است. این هتل دسترسی آسانی به مترو داشته و از این طریق می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بازدید کنید، برخی از مشهورترین جاهای دیدنی در این شهر عبارت‌اند از موزه ملی کره، دنیای لاته، کاخ گیونگ بوک گونگ، میونگ دونگ، کاخ هانگانگ، پارک ملی بوکان سان و غیره. با اقامت در هتل Seoul N Hotel Dongdaemun در عرض ۶ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به ایستگاه خط یک و شش مترو رسید، همچنین با ده دقیقه رانندگی می‌توانید به دیزاین پلازا دسترسی داشته باشید. فروشگاه دانگ دامون نیز در کمتر از ۲۰ دقیقه رانندگی قابل‌دسترس است. فرودگاه گیمپو با ۵۵ دقیقه رانندگی قابل‌دسترس است که از طریق شاتل فرودگاهی می‌توانید به فرودگاه برسید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و خشک‌شویی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ان سئول دانگ دامون


برای مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، ماشین ظرفشویی تعبیه‌شده است. اینترنت وای فای در سراسر نقاط هتل به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. توجه داشته باشید که این هتل پارکینگ نداشته و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به این مورد دقت داشته باشند، وگرنه برای آن دسته از مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما عازم شهر سئول می‌شوند، مساله ای پیش نمی‌آید. در لابی می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور گردشگری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات باربری و خشک‌شویی بهره‌مند شوید. با توجه به اینکه تمامی طبقات هتل Seoul N Hotel Dongdaemun از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، در هر طبقه که مایل بودند می‌تواند اتاق موردنظر را انتخاب کنند. پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق تریپل خانواده، سوئیت پرزیدنتال، اتاق خوابگاه بانوان هشت تخته، اتاق خوابگاه مختلط ۱۱ تخته و اتاق توئین استاندارد. تمامی اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. اتاق‌های اختصاصی دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، کتری برقی بوده و همه اتاق‌ها دارای اینترنت وای فای رایگان هستند. توجه داشته باشید که در این هتل حمام به صورت اختصاصی و مشترک دایر شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، سیستم تهویه مطبوع هوا. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Seoul N Hotel Dongdaemun افراد سیگاری باید به این امر توجه داشته باشند. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل Souel N party نام داشته و انواع غذاها را به صورت منویی در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

فاصله هتل ان سئول دانگ دامون تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا دروازه گووانگ وامون: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا دنیای لاته: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است