search
menu

هتل Sejong Hotel Seoul Myeongdong

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sejong Hotel Seoul Myeongdong
امکانات هتل سجونگ میونگ دانگ سئول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سجونگ میونگ دانگ سئول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sejong Hotel Seoul Myeongdong


هتل سجونگ میونگ دانگ سئول از جمله هتل‌های ۴ ستاره در کشور کره است که بسیار شیک و مدرن ساخته شده‌است. این هتل ۱۰ دقیقه پیاده روی تا تئاتر هنری میونگ دانگ، تئاتر میونگ دانگ نانتا و فروشگاه بزرگ لوته فاصله دارد. هتل ۴ ستاره سجونگ که روبروی کوه معروف نمسان در میونگ دانگ واقع شده است، پارکینگ رایگان و اتاق‌هایی با تلویزیون صفحه تخت و اینترنت رایگان را ارائه می‌دهد. رستوران هتل نیز به داشتن تنوع غذایی معروف است. دو ایستگاه Myeong-dong و Chungmuro به ترتیب حدود ۲ و ۶ دقیقه با هتل فاصله دارند. بازدید از جاهای دیدنی سئول مانند موزه ملی کره، کلیسای هانگ یانگ، معبد جونگ میو و ... را می‌توانید در هنگام خرید بلیط هواپیما در برنامه خود قرار دهید تا در کنار اقامتی آسوده از دیدن آن‌ها نیز لذت ببرید. از جذابیت‌های این هتل می‌توان به چشم انداز کوه و همچنین چشم انداز پانورامایی که به مسافران می‌دهد اشاره کرد. در ادامه با امکانات هتل Sejong Hotel Seoul Myeongdong آشنایی بیشتری پیدا می‌کنید.

امکانات هتل سجونگ میونگ دانگ سئول


هتل امکانات بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد. این هتل چهار ستاره دارای اینترنت رایگان است و شما به راحتی می‌توانید در بخش‌های لابی و راهرو‌ها و حتی در داخل اتاق‌ها از اینترنت رایگان و پرسرعت بهره ببرید. فعالیت‌های مختلفی مانند رفتن به گالری‌های هنری نیز برای مسافران تعبیه شده‌است. هتل بسیار مدرن است و فضای داخلی ساختمان بدلیل وجود تهویه مطبوع مناسب بسیار خوب و دلنشین است. لابی بسیار بزرگ و مدرنی نیز وجود دارد که در بدو ورود می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد. از لحاظ امنیت جانی و مالی نیز تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده‌است و وجود دوربین‌های مداربسته و هشدار دهنده‌های دود می‌توانند از جمله ضروریات هتل باشند. نکته مهم این است که هتل پارکینگ ندارد و در صورت نیاز می‌توانید از پذیرش هتل بخواهید تا شما را در این رابطه راهنمایی کنند. صرافی در داخل هتل وجود دارد و برای آن نیازی نیست که به خارج از هتل مراجعه کنید. نظافت روزانه هتل باعث شده‌است تا فضایی تمیز و کاملا مرتب در دسترس شما قرار گیرد و شما به راحتی می‌توانید از خدمات لاندری و خشکشویی نیز در کنار سایر خدمات استفاده کنید. برای افراد معلول نیز تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده‌است تا بتوانند در کمال آرامش در هتل Sejong Hotel Seoul Myeongdong اقامت داشته‌باشند. آسانسور مناسبی نیز وجود دارد که مسافران به راحتی می‌تواندد اتاق‌های طبقات بالایی را رزرو کنند و بدون هیچ مشکلی توسط آسانسور جابجا شوند. انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی زبان‌هایی هستند که شما می‌توانید توسط آن با کارکنان هتل صحبت کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بزرگ هستند و اگر در تصاویر دقت کنید خواهید دید که دکوراسیون اتاق‌ها بسیار زیبا و جذاب هستند. اتاق‌های بزرگ با پنجره‌های بزرگ و دکوراسیون بسیار جذاب همگی می‌توانند شما را ترغیب کنند تا این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. داخل واحدها حمام و دستشویی اختصاصی تعبیه شده‌است و لوازم مورد نیاز بهداشتی در تمام آن‌ها وجود دارد. در برخی واحدها بخش نشیمن با اتاق خواب بصورت مجزا است. میز و آیینه‌های بسیار زیبایی در اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل Sejong Hotel Seoul Myeongdong شامل موارد زیر هستند:
• واحد دابل استاندارد
• واحد توئین استاندارد
• واحد دلوکس دابل
• واحد دلوکس توئین
• اتاق سه نفره
• اتاق چهار نفره
• سوئیت دو نفره
• اتاق دلوکس توئین با چشم انداز کوه
• و اتاق‌های که دارای پیشنهادات ویژه هستند:
• اتاق با بسته‌های رایگان اینترنتی
• اتاق دابل با بسته‌های رایگان اینترنتی
• اتاق دلوکس توئین با بسته‌های اینترنتی
• اتاق دلوکس دابل با بسته‌های اینترنتی
• اتاق دلوکس توئین با چشم انداز کوه با بسته‌های اینترنتی
• اتاق تریپل با بسته‌های اینترنتی
• اتاق چهار نفره با بسته‌های اینترنتی رایگان
• واحد دلوکس با چشم انداز کوه و امکان اقامت بیش از ۱۰ شب

رستوران هتل


هتل دارای رستوران بسیار شیکی است که هم غذاهای آسیایی و هم غذاهای اروپایی در آن سرو می‌شود.

فاصله هتل سجونگ میونگ دانگ سئول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای هان یانگ: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد جونگ میو: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجاری COEX: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است