search
menu

هتل Savoy Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Savoy Myeongdong
امکانات و خدمات عمومی هتل ساووی سئول
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساووی سئول از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Savoy Myeongdong


هتل ساووی سئول از هتل‌های ۳ ستاره و اقتصادی این شهر است که در قلب منطقه معروف میونگ دانگ واقع شده است. این منطقه محبوب عاشقان خرید است، جایی که خیابان «های استریت» در آن قرار دارد. هتل ساووی چند قدم با این خیابان و مرکز خرید میونگ دانگ فاصله دارد. حتی با ۳ دقیقه پیاده‌روی نیز می‌توان به بازار نامدائمون دسترسی داشت. با خرید بلیط هواپیما سئول و اقامت در هتل Savoy سئول بازدید از جاذبه‌های دیدنی سئول مثل معبد جوگیسا، معبد جانگمیو، بازار بانگ سان و بازارچه گوانجانگ بسیار راحت خواهد بود چون این جاذبه‌ها به هتل ساووی نزدیک هستند. ضمنا ایستگاه مترو میونگ دانگ نیز تنها ۱۰۰ متر با هتل فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل ساووی سئول


هتل ساووی اولین هتل خصوصی کره است که در سال ۱۹۵۷ افتتاح شده و به همت همین تجربه خود و با قرار گرفتن در قلب منطقه تجاری، گردشگری و خرید سئول از بهترین هتل‌های اقتصادی شهر به حساب می‌آید. این هتل در سال‌های اخیر تحت بازسازی قرار گرفته و سطح خدمات و امکاناتش را ارتقا داده است. هتل ساووی دارای باغچه و همچنین تراس پشت بام است. کسانی که به منظور سفرهای کاری بلیط هواپیما سئول خریده‌اند، می‌توانند امور کاری خود را در مرکز بیزینس هتل انجام دهند. هتل فاقد پارکینگ است. از خدمات و امکانات هتل ساووی می‌توان به آسانسور، خدمات لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته و کافی شاپ اشاره کرد. ضمنا اقامت کودکان زیر ۸ سال در این هتل رایگان است.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل ساووی واحدهای اقامتی خود را در قالب‌های متفاوتی ارائه می‌دهد. هنگام رزرو هتل Savoy Myeongdong اتاق‌های جونیور دبل، استاندارد دبل، جونیور تویین، استاندارد تویین، سوپریور تویین، دلوکس تویین، گرند دلوکس و همچنین سوئیت‌های ۵۲ مترمربعی برای مهمانان نمایش داده می‌شود. اتاق‌های این هتل در متراژ‌های ۱۴، ۱۹، ۲۵ و ۲۶ مترمربعی هستند. این اتاق‌ها به سبک مدرن دکور شده‌اند و در آن‌ها امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، یخچال، گاو صندوق، میز، چای ساز، مبلمان، تلویزیون صفحه تخت، سشوار، لوازم بهداشتی و حوله گنجانده شده است. حمام‌های این اتاق‌ها دارای وان هستند. ملافه، اتو، چتر و پنکه‌های دستی را نیز می‌توان از پذیرش به امانت گرفت. با پرداخت هزینه می‌توان خمیر دندان و مسواک نیز از پذیرش تهیه کرد.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


گردشگران با اقامت در هتل ساووی دغدغه تبدیل ارز نخواهند داشت. این هتل برای گشت و گذار راحت و دسترسی مستقیم به نقاط مختلف شهر خدمات کرایه خودرو ارائه می‌دهد. هتل در مرکز بیزینس خود دارای ایستگاه کامپیوتر است و مهمانان به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند از کامپیوترهای این بجخش استفاده کنند. پرداخت هزینه این خدمات به صورت سکه‌ای است و پرینت نیز در این محل انجام می‌شود ولی برای استفاده از خدمات فکس و کپی باید به پذیرش هتل مراجعه کرد. در صورتی که مهمانان زودتر از موعد مقرر به هتل ساووی رسیدند، می‌توانند چمدان‌ها و بارهای خود را به اتاق چمدان هتل تحویل دهند و به گشت و گذار در شهر بروند. برای بهره‌مندی از صندوق امانات نیز باید به پذیرش هتل مراجعه کنند.

رستوران هتل


رستوران “Goody Goody” هتل بیش از ۲۰ سال است که به عنوان پاتوق رمانتیک و نوستالژیکی در میونگ دانگ به حساب می‌آید. در این رستوران گاهی موزیک زنده را نیز شاهد خواهید بود. مهمانان هتل ساووی می‌توانند با میل صبحانه‌های بوفه این رستوران صبح خود را شروع کنند. در وعده ناهار منوی انتخابی در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود تا یکی از استیک‌های لذیذ رستوران را انتخاب کنند. این رستوران از ساعت ۶ عصر تا ۹ شب نیز شام‌هایی به سبک سلف سرویس طبخ و سرو می‌کند. البته کسانی که تمایل به شکم‌گردی در میونگ دانگ داشته باشند، با کمی پیاده‌روی می‌توانند طعم غذاهای محبوب‌ترین رستوران‌های این منطقه را بچشند.

فاصله هتل ساووی سئول از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید میونگ دانگ: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار نامدائمون: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد جوگیسا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازارچه گوانجانگ: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد جانگمو: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است