search
menu

هتل Royal Hotel Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Hotel Seoul
امکانات عمومی هتل رویال سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Hotel Seoul


هتل چهار ستاره و شیک رویال در شهر سئول واقع‌شده است. این هتل دارای موقعیت بسیار عالی بوده و در شهر سئول یکی از به نام‌ترین هتل‌ها محسوب می‌شود، به‌طوری‌که در طول سال مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند، مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما به شهر سئول سفر می‌کنند. با توجه به اینکه این هتل در منطقه مرکزی میونگ دانگ واقع‌شده، بدین‌جهت ایستگاه مترو در فاصله اندکی از این هتل قرار دارد که از این طریق می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر رفته و از آن‌ها بازدید کنید. همان‌طور که اشاره شد، این هتل در منطقه میونگ دانگ قرار دارد، مرکز خرید میونگ دانگ در عرض چند دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس هست و ایستگاه متروی دانگ دامون نیز حدوداً ۱۰ دقیقه تا هتل Royal Hotel Seoul فاصله دارد که از این طریق می‌توانید از موزه ملی کره بازدید کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه به عنوان فرودگاه گیمپو بوده و با ۴۰ دقیقه رانندگی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رویال سئول


از امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که در این قسمت خدماتی مانند تبدیل ارز و اتاق چمدان ارائه می‌شوند. برای بهره‌مندی از خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی نیز در صورت نیاز می‌توانید به بخش مربوطه درخواست دهید. اینترنت وای فای به صورت رایگان در سراسر نقاط قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی مجموعه نیز رایگان بوده و با رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی و برگزاری جلسات کاری می‌توانید به بخش بیزینس سرزده و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. از امکانات مربوط به بخش پذیرش در هتل Royal Hotel Seoul می‌توان به خدمات باربری، اتاق چمدان، میز تور گردشگری و صرافی برای تبدیل ارز اشاره کرد. با توجه به اینکه کارکنان در این مجموعه کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی و کره‌ای تسلط دارند. برای دسترسی به طبقات مختلف نیز آسانسور تعبیه‌شده است و برای مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. روم سرویس نیز در تمامی ساعات روز دایر بوده و میهمانان می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی موجود در داخل این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد، همچنین خدمات مربوط به اسپا و انواع ماساژ نیز در این هتل ارائه می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل رویال سئول شامل ۳۱۰ اتاق و ۱۹ سوئیت است که هر یک از این واحدهای اقامتی چشم‌انداز زیبایی رو به شهر دارند. از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون اشاره کرد. همچنین سوئیت‌ها شامل تلویزیون و دماسنج بوده و حمام اختصاصی نیز در داخل همه واحدهای اقامتی تعبیه‌شده است. انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل Royal Hotel Seoul عبارت‌اند از اتاق تریپل استاندارد، اتاق دوبل اکسکیوتیو، اتاق توئين اکسکیوتیو، اتاق تریپل اکسکیوتیو، اتاق توئین دلوکس، اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل پریمیر، اتاق توئین پریمیر، اتاق توئین خانواده و اتاق استاندارد و اتاق کینگ پریمیر، سوئیت جونیور و اتاق خانواده تریپل پریمیر و سوئیت رویال. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل نیز عبارت‌اند از کمد لباس، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، یخچال، کتری برقی، تلویزیون و تلفن. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها و افراد سیگاری باید این مورد را رعایت کنند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاهای ایتالیایی را برای مسافران سرو می‌کنند. همچنین انواع غذاهای فرانسوی نیز در این هتل ارائه می‌شود. دو رستوران در داخل این هتل دایر گردیده شده است که هر دو انواع غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهد، رستوران اول The Garden نام داشته و غذاها به صورت منویی سرو می‌شود و رستوران دوم Grand Kitchen نام داشته و غذاها به صورت منویی و سلف‌سرویس ارائه می‌شود.

فاصله هتل رویال سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۲۰۰ متر
فاصله تا برج ان سئول: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا دروازه گوانگ وامون: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ گیونگ باکگانگ: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است