search
menu

هتل Ocloud Hotel Gangnam Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ocloud Hotel Gangnam Seoul
امکانات کلی هتل اوکلود گانگنام سئول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوکلود گانگنام سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ocloud Hotel Gangnam Seoul


هتل چهار ستاره مجلل و لوکس اوکلود گانگنام سئول در Seocho-gu، محله‌ای در سئول، و در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد. مقبره سلطنتی Seonjeongneung و معبد Bongeunsa نقاط دیدنی قابل توجهی هستند و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از مرکز همایش و نمایشگاه COEX دیدن کنند. مرکز ارتباطات سرگرمی SM و Lotte World نیز ارزش بازدید دارند. این هتل دسترسی آسان به شهر پر جنب و جوش و تمام شگفتی‌های آن را تضمین می‌کند. کاخ Gyeongbokgung، موزه ملی کره و معبد جونگمیو از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند. سفر شما به سئول را می‌توان با یک توقف کوتاه برای خرید در خیابان واکینگ میونگ دونگ که در ۷.۵ کیلومتری این هتل قرار دارد، تکمیل کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی گیمپو است که ۲۰.۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به سئول را داشته باشید، هتل Ocloud Hotel Gangnam Seoul با ارائه امکانات رفاهی خوب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل اوکلود گانگنام سئول


این هتل بدون سیگار دارای یک رستوران، یک باشگاه سلامت ۲۴ ساعته، باغ و یک مرکز کنفرانس است. پذیرش هتل Ocloud Hotel Gangnam Seoul به صورت شبانه‌روزی از میهمانان استقبال می‌کند. وای فای در مناطق عمومی رایگان است. امکانات دیگر عبارتند از کافی شاپ، مرکز تجاری و فضای کنفرانس. یک پرس شلوار را می‌توان از میز پذیرش قرض گرفت. تعداد محدودی پارکینگ در محل موجود است. از خدمات میز پذیرش از جمله انبار چمدان و صندوق امانات می‌توانید استفاده کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. سیستم اطفا حریق موجود در هتل از بروز حوادث ناگوار جلوگیری به عمل می‌آورد. برای کودکان، تخت با هزینه اضافی در دسترس است. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۱۲ سال به طور کامل دریافت می‌شود. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. کارکنان مودب و مجرب هتل اوکلود گانگنام سئول به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی و کره‌ای مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱‍۴ الی ۱۲ نیمه شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Ocloud Hotel Gangnam Seoul عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل لوکس
• اتاق توئین لوکس
• اتاق دبل کرونر
• اتاق توئین خانوادگی
• سوئیت
• اتاق کینگ لوکس
• اتاق یک تخته
• سوئیت خانوادگی
هتل اوکلود گانگنام سئول ۱۹۲ اقامتگاه با تهویه مطبوع، گاوصندوق و آب بطری رایگان ارائه می‌دهد. تلویزیون‌های ال ای دی ۴۲ اینچی دارای کانال‌های کابلی هستند. میهمانان می‌توانند از یخچال و مایکروویو داخل اتاق استفاده کنند. حمام ها شامل دوش، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. میهمانان می‌توانند با استفاده از اینترنت سیمی و بی سیم رایگان در وب گشت و گذار کنند. امکانات تجاری مناسب شامل میز و تلفن است. علاوه بر این‌ها اتو و تخته اتو نیز در دسترس هستند.

رستوران هتل


در طول اقامت خود، از میان گزینه‌های مختلف غذاخوری خوشمزه می‌توانید غذای دلخواه خود را انتخاب کنید. اگر دوست دارید در خلوت اتاق خود غذا بخورید، هتل Ocloud Hotel Gangnam Seoul می‌تواند ترتیبی دهد که مواد غذایی را درب اتاق خود تحویل بگیرید. میهمانان همچنین می‌توانند مغازه‌ها، رستوران‌ها و بارهای متعددی را با ۵ دقیقه پیاده روی در اطراف هتل بیابند.

فاصله هتل اوکلود گانگنام سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی کره: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا دنیای لوته: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دونگ: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک اولمپیک: ۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است