search
menu

هتل Novotel Suites Ambassador Yongsan Seoul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Novotel Suites Ambassador Seoul Yongsan
امکانات و خدمات عمومی هتل نوتل سوئیتز آمباسادور یونگسان
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نوتل سوئیتز آمباسادور یونگسان از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Novotel Suites Ambassador Seoul Yongsan


هتل نوتل آمباسادور یونگسان سئول یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس شهر سئول است که در آسمان خراش دراگون سیتی واقع شده است. این هتل در طبقات ۲۷ تا ۴۰ این مجتمع قرار گرفته و از لاکچری‌ترین هتل‌های پایتخت کره جنوبی است. با اقامت در این هتل می‌توان از خدماتی در سطح جهانی بهره‌مند شد. به عبارتی خریداران بلیط هواپیما سئول و کسانی که هتل نوتل آمباسادور یونگسان را رزرو می‌کنند، تعطیلاتی شبیه به سلبریتی‌ها در این هتل خواهند داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل نوتل سوئیتز آمباسادور یونگسان


این هتل در مقایسه با دیگر هتل‌های کره، یکی از بزرگ‌ترین فضاهای برگزاری جلسات را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. از این گذشته مهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از باشگاه مجهز و استخری سرپوشیده نیز بهره‌مند شوند. هتل نوتل آمباسادور دسترسی راحتی به رستوران‌ها و مغازه‌های دراگون سیتی سئول داشته و تنها ۱۰ دقیقه از محله معروف ایته‌وون فاصله دارد. این هتل در سال ۲۰۱۷ افتتاح شده و در طول سابقه چند ساله خود از محبوبیت روزافزونی برخوردار بوده و این موفقیت را مدیون پرسنل حرفه‌ای، موقعیت مکانی، امکانات متنوع و مدرن و همچنین نرخ اقامتی‌اش است. این هتل چه برای سفرهای کاری و چه تفریحی گزینه ایده‌آلی به شمار می‌رود و امکانات و خدماتی نظیر پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق‌های خانواده، مرکز اسپا، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته و تبدیل ارز را به مهمانانش ارائه می‌دهد.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


سوئیت‌های هتل نووتل آمباسادور تجربه اقامتی فراموش‌نشدنی را برای مهمانانشان رقم می‌زنند، چون طراحی و دکوراسیون زیبایی دارند و هر آنچه برای اقامتی راحت بدان نیاز باشد، در آن‌ها گنجانده شده است. در تمامی این سوئیت‌ها مایکروویو، لباسشویی، تلویزیون صفحه تخت، بخش مخصوص کار، سشوار، چای‌ساز، یخچال، گاوصندوق و لوازم بهداشتی قرار داده شده است. سوئیت‌های هتل Novotel Suites Ambassador Seoul Yongsan در متراژهای ۴۰ تا ۶۶ مترمربعی ارائه می‌شوند و فضای بسیار دلباز و دلنشینی دارند. این هتل در مجموع ۲۵۶ واحد اقامتی دارد و لاکچری‌ترین آن‌ها سوئیت‌های ذلوکس آن است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل نوتل آمباسادور یونگسان در مجموع دارای ۷ اتاق جلسه و کنفرانس است و در ظرفیت‌ها و متراژهای متنوع از مراسم‌ها و کنفرانس‌های مهمانان میزبانی می‌کند. بزرگ‌ترین سالن این هتل ظرفیت ۱۸۰۰ نفری دارد و مراسم‌های عقد و عروسی نیز در این مکان برگزار می‌شوند. مهمانان می‌توانند بعد از دوندگی‌های روزانه در سئول و در اوقات فراغتشان به سونا یا مرکز اسپای هتل سر بزنند و خستگی را از تنشان بیرون برانند. البته برای استفاده از تجهیزات این بخش باید هزینه اضافی پرداخت کنند. با وجود فروشگاه کوچکی در داخل هتل، هر چیزی که لازم باشد، در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. ضمنا هتل نوتل سوئیتز آمباسادور یونگسان امکاناتش را برای استفاده افراد توان‌جو بهینه کرده است.

رستوران هتل


هتل نووتل سوئیتز آمباسادور یونگسان دارای ۲ رستوران است که غذاهای بین‌المللی را طبخ و سرو می‌کنند. رستوران “Food Exchange” با ظرفیت ۲۰۰ نفر، رستورانی به سبک سلف سرویس است و در تمامی وعده‌ها پذیرای مهمانان است. هر روز صبح از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰ صبحانه‌های مهمانان در این رستوران سرو می‌شوند. البته صرف صبحانه در هتل نوتل آمباسادور یونگسان همراه با پرداخت هزینه است. رستوران “The 26” نیز فضای مدرن و دلنشینی دارد و هنگام میل غذا در این رستوران می‌توان چشم‌اندازهای نفس‌گیری از سئول را تماشا کرد. هر ۲ این رستوران‌ها مجهز به اینترنت رایگان هستند و دسترسی به این رستوران‌ها برای افراد توان‌جو نیز امکان‌پذیر است. ضمنا هتل دارای چندین کافی شاپ است و خدمات روم سرویس نیز ارائه می‌دهد و به همین جهت مهمانان می‌توانند غذای سفارشی خود را در اتاقشان میل کنند.

فاصله هتل نوتل سوئیتز آمباسادور یونگسان از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

:
فاصله تا پارک نامسان: ۱ کیلومتر
فاصله تا یادبود جنگ کره: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار نامدائمون: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است