search
menu

هتل Best Western New Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western New Seoul
امکانات و خدمات عمومی هتل بست وسترن نیو سئول
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیو سئول از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Best Western New Seoul


هتل بست وسترن نیو سئول که امروزه با نام نیو سئول میونگدانگ New Seoul Hotel Myeongdong شناخته می‌شود، یکی از هتل‌های ۳ ستاره پایتخت کره جنوبی است و در منطقه جونگ کو سئول واقع شده است، جایی که به منطقه تجاری شهر نزدیک است و با ۵ دقیقه پیاده‌روی هم می‌توان به ایستگاه مترو و هم اتوبوس دسترسی داشت. با رزرو هتل New Seoul بازدید از اکثر جاذبه‌های دیدنی سئول مثل معبد جانگمیو، معبد جوگیسا، کاخ گیونگ بوک گونگ و بازار نامدائمون با کمی پیاده‌روی ممکن خواهد بود. چنانچه بلیط هواپیما سئول خریداری کرده‌اید و به دنبال اقامتگاه مقرون‌به‌صرفه‌ای با موقعیت مکانی خوب هستید، هتل نیو سئول گزینه مناسبی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بست وسترن نیو سئول


با اقامت در هتل نیو سئول علاوه بر جاذبه‌ها و منطقه تجاری شهر به مراکز خرید و همچنین رستوران‌های متنوعی دسترسی خواهید داشت. هتل مابین ۲ تا از بهترین منطقه‌های خرید سئول یعنی نامدائمون (بازارهای سنتی‌اش) و میونگ دانگ (خیابان های استریتش) واقع شده است. این هتل قدیمی که سال‌های زیادی در این عرصه فعالیت کرده است، توانسته از حیث‌های مختلفی همچون نرخ اقامتی، تمیزی اتاق‌ها، امکانات، رفتار پرسنل و کیفیت خدمات رضایت مهمانان خود را جلب کند. این هتل دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی است و با داشتن اتاق‌های جلسه اقامتگاه مناسبی برای سفرهای کاری نیز به حساب می‌آید. رستوران، کافی شاپ، اتاق‌های خانواده، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و همچنین آسانسور از امکانات و خدمات هتل New Seoul به شمار می‌روند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل نیو سئول ۴ نوع اتاق برای اقامت مهمانان ارائه می‌دهد: اتاق‌های اینساید دبل، استاندارد دبل، استاندارد تویین و ترپیل. اتاق‌های هتل دلباز و بزرگ هستند و در دکوراسیون آن‌ها که به سبک مدرن انجام شده، رنگ روشن به کار رفته است. اتاق‌ها ظاهر ساده‌ای دارند و پنجره‌های بزرگشان نورگیری خوبی به آن‌ها داده است. طبق نظرات مهمانان رسیدگی به نظافت اتاق‌ها فوق‌العاده بوده و بعید است کسی به تمیزی اتاق‌ها ایرادی بگیرد. این هتل ۱۶ طبقه در مجموع ۱۸۴ واحد اقامتی دارد. در تمامی این واحدها امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه ‌تخت، آینه، مینی‌بار، چای‌ساز، کمد، مبلمان، تلفن، سشوار، میز و لوازم بهداشتی قرار داده شده تا مهمانان اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. حمام‌های این اتاق‌ها دارای وان و حوله بوده و سرویس‌های بهداشتی آن‌ها مجهز به بیده هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


مرکز بیزینس هتل نیو سئول دارای ایستگاه کامپیوتر و اتاق کنفرانس است و این کامپیوترها به اینترنت متصل هستند. این هتل با بهینه کردن امکانات و مسیرهای دسترسی به آن‌ها، زمینه اقامتی راحت را برای افراد توان‌‌جو فراهم کرده است. هتل دارای خدمات تبدیل ارز، فکس، کپی، لاندری، اتاق چمدان، صندوق امانات، نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین‌های مداربسته در بیرون و داخل ساختمان است. ضمنا پرسنل این هتل با مهمان‌نوازی از مهمانان هتل میزبانی می‌کنند و به زبان انگلیسی نیز آشنایی دارند.

رستوران هتل


مهمانان هتل نیو سئول می‌توانند صبح خود را با میل صبحانه‌های هتل شروع کنند. این صبحانه‌ها رایگان نیستند و در طبقه اول هتل در “Gontran Cherie” سرو می‌شوند. کسانی که تمایل به صرف این صبحانه داشته باشند، بایستی از ساعت ۷ صبح تا ۹:۳۰ صبح به این سالن سر بزنند. در طبقه دوم هتل نیز رستورانی با نام “Dongwon” وجود دارد که در وعده‌های ناهار و شام میزبان مهمانان است و انواع غذاهای دریایی به سبک ژاپنی در منوی آن پیدا می‌شود. البته با وجود رستوران‌های متعدد و محبوبی که در اطراف هتل قرار دارند، شکم‌گردی در بیرون از هتل نیز لذت‌بخش خواهد بود.

فاصله هتل نیو سئول از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا تالار شهر سئول: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد جوگیسا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار نامدائمون: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ گیونگ بوک گونگ: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد جانگمیو: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است