search
menu

هتل Millennium Hilton Seoul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Millennium Hilton Seoul
امکانات عمومی هتل میلینیوم هیلتون سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میلینیوم هیلتون سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Millennium Hilton Seoul


هتل میلینیوم هیلتون هتلی پنج ستاره در شهر سئول است. این هتل بی‌نظیر بوده و به دلیل موقعیت بسیار عالی خود در میان سایر هتل‌ها محبوبیت دارد. این هتل زیبا دسترسی آسانی به ایستگاه مترو داشته و به جاهای دیدنی شهر سئول نیز دسترسی آسانی خواهید داشت. در میان مسافران زوج‌های جوان علاقه زیادی به اقامت در این هتل دارند. هتل زیبای Millennium Hilton Seoul در قلب شهر سئول واقع‌شده و با ۵ دقیقه پیاده‌روی به مرکز خرید نام دامون دسترسی خواهید داشت، همچنین منطقه مشهور خرید میونگ دانگ نیز با ۱۰ دقیقه قابل‌دسترس است. فرودگاهی بین‌المللی نیز از طریق ایستگاه متروی فرودگاه قابل‌دسترس است و مسافتی حدوداً ۶۰ دقیقه دارد، شما نیز با خرید بلیط هواپیما و سوارشدن به مترو می‌توانید به هتل دسترسی داشته باشید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی، مرکز سلامتی و اسپا، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل میلینیوم هیلتون سئول


بخش پذیرش به صورت شبانه‌روزی دایر بوده و میهمانان می‌توانند از خدمات باربری نیز در این قسمت بهره‌مند شوند. خدمات مربوط به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. پرسنل به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی تسلط دارند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر سئول می‌توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید و با رانندگی خودتان به گردش بپردازید. همچنین برای دسترسی به تمامی طبقات هتل Millennium Hilton Seoul آسانسور تعبیه‌شده است و برای مسافرانی که ویلچری هستند، امکانات رفاهی مناسب برای عبور و مرورشان فراهم‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید به باشگاه بدن‌سازی رفته و سرزنده باشید. همچنین استخر سرپوشیده نیز در این هتل دایر شده است که این استخر در طول سال دایر بوده و به صورت رایگان قابل‌استفاده است. علاوه بر این‌ها، برای دوستداران گلف این امکانات فراهم گردیده شده است. بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه نیز می‌توانید به مرکز اسپا رفته و از ماساژ بهره‌مند شوید. مطمئناً هیچ‌چیز مانند این ماساژ شما را به آرامش نمی‌رساند. سالن زیبای و آرایشی و کلاس‌های ایروبیک جزو سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در هتل Millennium Hilton Seoul به شمار می‌روند. برای سرگرمی کودکان نیز کلاب بازی در نظر گرفته‌شده است تا ساعت‌ها در این مرکز سرگرم شوند. جکوزی، حمام عمومی، اتاق بخار، سونا و سالن استراحت جزو سایر امکانات تفریحی این هتل به شمار می‌روند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل زیبا دارای ۶۸۰ اتاق، ۲۹ سوئیت است. از همه واحدهای اقامتی می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر و کوه سئول را تماشا کنید. اتاق‌های اکسکیوتیو جزو اتاق‌هایی است که به صورت رایگان دسترسی به اتاق‌های جلسه، سالن استراحت و سرو صبحانه دارد. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق مهمان توئین، اتاق مهمان کینگ، اتاق اکسکیوتیو کینگ، اتاق اکسکیوتیو توئین، اتاق دلوکس پریمیوم خانواده، سوئیت پریمیوم کینگ، اتاق دلوکس کینگ با چشم‌انداز کوه، اتاق اکسکیوتیو توئین، اتاق دلوکس توئین با چشم‌انداز کوه. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر کمد لباس، مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، یخچال، کتری برقی، تلویزیون و تلفن، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن، سیستم تهویه مطبوع هوا، جکوزی داغ. لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌های هتل Millennium Hilton Seoul دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا هستند، بنابراین اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین بهتر است مسافران سیگاری به این امر توجه داشته باشند که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل میهمانان می‌توانند انواع غذاهای تازه به صورت سلف‌سرویس سفارش دهند. همچنین امکاناتی نظیر باربکیو و کباب‌پز نیز در این هتل دایر شده است. سه رستوران موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از رستوران Café 395 مخصوص غذاهای آمریکایی، چینی، ژاپنی و آسیایی است که در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف‌سرویس و منویی سرو می‌کنند. رستوران Bistro 50 مخصوص غذاهای آمریکایی بوده و در وعده‌های ناهار و شام به صورت منویی سرو می‌کنند. درنهایت، رستوران Goosan no Sakaba غذاهای ژاپنی را در ناهار و شام به صورت منویی ارائه می‌دهد.

فاصله هتل میلینیوم هیلتون سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله برج ان سئول: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا دروازه گوانگ وامون: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ گیونگ بوکگانگ: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است