search
menu

هتل Mayfield Seoul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mayfield Seoul
امکانات و خدمات عمومی هتل مفیلد سئول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مفیلد سئول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Mayfield Seoul


اگر به دنبال اقامتی آسوده و لاکچری در سئول هستید، هتل مفیلد یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برایتان خواهد بود. این هتل ۵ ستاره نه تنها در امکانات و خدمات رتبه بالایی دارد بلکه در موقعیت جغرافیایی نیز رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است. مفیلد در دل سئول در منطقه گانگسو قرار دارد و تا فرودگاه گیمپو تنها ۵ دقیقه رانندگی فاصله است. همین موقعیت باعث شده تا هم به فرودگاه و هم به جاهای دیدنی سئول دسترسی خوبی داشته باشد. هتل مفیلد با شعار«بیدار شدن به روی طبیعت در دل سئول شلوغ» به مهمانانش تجربه ارتباط با طبیعت سرسبز و زیبا را در دل شلوغی شهر هدیه می‌دهد که باعث ایجاد حس آرامش در ذهن و جسمتان خواهد بود. اگر به رزرو اتاق در این هتل علاقه‌مندید بد نیست ابتدا نگاهی به امکانات و خدمات آن داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل مفیلد سئول


این هتل ۵ ستاره داری خدمات و امکانات مختلفی مانند مینی‌مارکت و سالن زیبایی/ پیرایش است. پاکیزگی و نظافت محیط برای مفیلد در اولویت است و درنتیجه نظافت هتل به صورت روزانه انجام می‌شود. خدمات لباس‌شویی، خشک‌شویی واتو از دیگر خدمات هتلند که اگر اقامت طولانی‌تری در سئول داشته باشید حتما به این خدمات نیاز خواهید داشت. برای تهیه بلیط جاذبه‌ها، رستوران، کنسرت‌ها و یا هماهنگی برای کرایه اتومبیل لازم نیست وقت خود را هدر دهید؛ کارکنان بخش کانسیرج هتل خوشحال خواهند بود بتوانند چنین خدماتی را برای مهمانان هتل تهیه کنند.
به جز کارکنان بخش کانسیرج، پذیرش هتل نیز کارکنان خوش برخوردی دارد که ۲۴ ساعته‌ فعال و آماده راهنمایی و کمک به مهمانان هستند. کارکنان پذیرش همه تلاش خود را می‌کنند تا تحویل اتاق‌ها بدون معطلی انجام شود اما با این حال اگر تحویل اتاق‌ها کمی با تاخیر مواجه شد، می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان و صندوق امانات استفاده کنید. برای دریافت خدمات تبدیل ارز نیز لازم نیست از هتل خارج شوید، تبدیل ارز از جمله خدماتی است که با مراجعه به بخش پذیرش می‌توانید دریافت کنید. اگر لپ‌تابتان را فراموش کرده و نیازمند سیستم رایانه‌ای هستید، می‌توانید سری به مرکز تجاری هتل زده و از خدماتی مانند دستگاه فکس و فتوکپی، کامپیوتر و نیز امکانات برگزاری جلسه و میتینگ‌ها استفاده کنید.
برای مهمانان سالمند و توان‌یاب هتل علاوه بر آسانسور بین طبقات، رمپ ویژه ورودی در نظر گرفته شده است. سیگار کشیدن در هتل ممنوع است به همین دلیل مفیلد علاوه بر اتاق‌های بدون سیگار، راهروهای بدون سیگار هم دارد با این حال برای راحتی مهمانان سیگاری نیز فضای مخصوص سیگار ایجاد کرده تا هم سیگاری‌ها و هم غیرسیگاری‌ها راحت باشند. خدمات بیدارباش، اینترنت رایگان، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ رایگان و چک این/ چک اوت خصوصی از دیگر خدمات و امکاناتی است که توسط هتل Mayfield Seoul ارائه می‌شود.

اتاق‌های هتل


این هتل ۷ طبقه دارای اتاق‌هایی شیک با طراحی مدرنی است که آسایش و آرامش را به همراه دارند. از اتاق‌های استاندارد گرفته تا سوییت‌ها همگی برای آسایش و راحتی مهمانان ایجاد شده است. فضای سبزی که اطراف هتل را احاطه کرده باعث شده تا پنجره اتاق‌ها رو به درختان و گل‌های زیبای هتل باز شود. فصای سرسبز هتل قطعا ارزش خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را دارد.

امکانات اتاق‌های هتل


همه واحدهای اقامتی هتل دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و کتری برقی به همراه مینی‌بار در تمامی اتاق‌ها قرار داده شده است. برای سرگرمی و تفریح در اتاق‌ها نیز تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای/ کابلی وجود دارد. سرویس بهداشتی همه اتاق‌ها دارای دوش و مجهز به حوله، مسواک و خمیردندان، شامپو، صابون، سشوار و شانه هستند. برخی از اتاق‌ها دارای حمام خصوصی‌اند. مهمانان در اتاق‌های خود امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


مفیلد در بخش سرگرمی و تفریحی دست پُرتری نسبت به دیگر هتل‌های سئول دارد. مهمانان این هتل می‌توانند در باشگاه ورزشی مجهز به برنامه تمرینی خود مشغول باشند و یا در بخش اسپا هتل با استفاده از خدمات سونا و جکوزی به تجدید قوا و آرامش بپردازند. مفیلد استخر سرپوشیده و حمام روباز هم دارد.

رستوران هتل


مفیلد ۶ گزینه غذاخوری پیش روی مهمانانش قرار داده که به صورت لاکارته و بوفه، انواع غذاهای بین‌المللی، کره‌ای، چینی و کبابی را برای مهمانان هتل سرو می‌کنند.

فاصله هتل مفیلد سئول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید لوت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک اکولوژیکی سئوسول لیک: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه سفال بوچئون: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه علوم نجومی باچئون: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۱۴.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد جونگمیو: ۱۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است