search
menu

هتل LOTTE City Hotel Myeongdong Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل LOTTE City Hotel Myeongdong Seoul
امکانات عمومی هتل لاته سیتی میونگ دانگ سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لاته سیتی میونگ دانگ سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل LOTTE City Hotel Myeongdong Seoul


هتل لاته سیتی میونگ دانگ از هتل‌های چهار ستاره در شهر سئول است. این هتل زیبا در منطقه بسیار عالی از شهر واقع‌شده و دسترسی آسانی به ایستگاه مترو دارد. با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای اقامتی بی‌نظیر آماده کنید. با اقامت در این هتل در عرض ۸ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از مرکز خرید لاته دیوتی بازدید کنید. چندین رستوران و مرکز خرید نیز در نزدیکی هتل LOTTE City Hotel Myeongdong Seoul قرار دارند که بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ، باشگاه بدن‌سازی، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل لاته سیتی میونگ دانگ سئول


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اتاق چمدان رایگان، تبدیل ارز و خدمات بلیط اشاره کرد که همگی در بخش پذیرش انجام می‌گیرند. همچنین اتاقی مخصوص برگزاری جلسات کاری در این هتل در نظر گرفته‌شده تا مسافرانی که به قصد بیزینس عازم این شهر می‌شوند، با خیال راحت جلساتشان را برگزار کرده و از کامپیوترها استفاده کنند. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در لابی هتل LOTTE City Hotel Myeongdong Seoul دایر شده است تا در صورت لزوم از این خدمات بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ نیز اختصاصی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، فقط لازم به ذکر است که استفاده از این پارکینگ شامل هزینه روزانه است. کارکنان هتل لاته سیتی به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، چینی و کره‌ای صحبت می‌کنند و به راحتی با تمامی مسافران ارتباط برقرار می‌کنند. در لابی بخشی به عنوان مینی مارکت دایر شده و انواع وسایل و اقلام موردنیاز مسافران را به فروش می‌رسانند. برای دسترسی به طبقات مختلف نیز آسانسور تعبیه‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید به باشگاه بدن‌سازی موجود سرزده و اوقات فراغت خود را در این محل بگذرانید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق توئین سوپرییر، اتاق توئین دلوکس، اتاق توئین خانواده سوپرییر، اتاق دوبل هالیوود سوپرییر، سوئیت سوپرییر. هریک از اتاق‌های موجود در هتل LOTTE City Hotel Myeongdong Seoul چشم‌انداز زیبایی رو به شهر دارند. در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. همچنین سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، کتری برقی، میز کار و چای‌ساز و قهوه ساز. در هیچ‌یک از اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


دو رستوران در این هتل زیبا دایر هستند که عبارت‌اند از رستوران C’ cafe غذاهای اروپایی را در وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد و رستوران Saffron نیز غذاهای خاورمیانه را در وعده‌های ناهار و شام و میان وعده به‌صورت منویی سرو می‌کنند. در طول روز می‌توانید به رستوران کافه موجود در این هتل سر بزنید و از بوفه و سلف‌سرویس انواع نوشیدنی و خوراکی را با تماشای چشم‌انداز بسیار زیبایی از طبقه ۲۷ نوش جان کنید.

فاصله هتل لاته سیتی میونگ دانگ سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۴۰۰ متر
فاصله تا دروازه گوانگ وامون: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ گیونگ بوکگانگ: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است