search
menu

هتل Lotte City Mapo Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lotte City Mapo Seoul
امکانات و خدمات عمومی هتل لوت سیتی ماپو سئول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لوت سیتی ماپو سئول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Lotte City Mapo Seoul


سئول پایتخت کره‌جنوبی و امروزه جزو شهرهای محبوب برای سفر و گذراندن تعطیلات است. اگر سئول توجه شما را هم به خود جلب کرده پس حتما به دنبال خرید بلیط هواپیما خارجی برای سفر به این شهر هستید اما مهم‌تر از تهیه بلیط هواپیما، پیدا کردن اقامتگاهی مناسب با امکاناتی مناسب است. هتل‌های فراوانی در سئول هستند اما اگر به دنبال هتلی با هزینه مناسب و نزدیک به مراکز خرید هستید، بد نیست هتل لوت سیتی ماپو می‌تواند را هم به عنوان یکی از گزینه‌های اقامتی در ذهن خود داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل لوت سیتی ماپو سئول


هتل لوت سیتی و کارکنانش در طول سال با آغوشی باز پذیرای مهمانان و آماده کمک و راهنمایی به آنان هستند تا اقامت راحت و خوشی را در هتل تجربه کنند. پاکیزگی و نظافت از عوامل با‌اهمیت برای هتل است و به همین دلیل علاوه بر رعایت اصول بهداشتی کرونا، نظافت هتل نیز به صورت روزانه انجام می‌شود. بخش رختشوی‌خانه هتل دارای ماشین لباسشویی سکه‌ای است یعنی باید خودتان برای شستن لباس‌ها به بخش رختشویخانه مراجعه کرده، لباس‌هایتان را در ماشین لباسشویی گذاشته و مواد شوینده را نیز در دستگاه بریزید.
لوت سیتی ماپو دارای پذیرش ۲۴ ساعته‌ای‌ است که همه تلاش خود را برای تحویل بدون معطلی اتاق انجام می‌دهد با این‌حال اگر در تحویل اتاق کمی معطل شدید، می‌توانید از خدمات اتاق چمدان و صندوق امانات هتل استفاده کنید. برای دریافت خدمات تبدیل ارز نیز لازم نیست از هتل خارج شوید، می‌توانید این خدمات را از بخش پذیرش هتل دریافت کنید. در مرکز تجاری هتل می‌توانید از خدماتی مانند دستگاه فکس و فتوکپی، کامپیوتر و نیز امکانات برگزاری جلسه و میتینگ‌ها استفاده کنید.
برای مهمانان سالمند و توان‌یاب هتل خدماتی مانند رمپ ویژه ورودی در نظر گرفته شده است. سیگار کشیدن در هتل ممنوع است به همین دلیل هتل اتاق‌های بدون سیگار دارد اما مهمانان در صورت تمایل می‌توانند از فضای مخصوص سیگار استفاده کنند. خدمات بیدارباش، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و چک این/ چک اوت خصوصی از دیگر خدمات و امکاناتی است که توسط هتل لوت سیتی ماپو ارائه می‌شود.

اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی لوت سیتی ماپو، شیک و مدرن با تخت‌خواب‌های خوش‌خواب و راحتی است که توانسته رضایت مهمانان را در طول اقامت جلب کند. هتل دارای اتاق‌هایی بدون سیگار است. انواع اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های استاندارد دابل با حمام، اتاق دلوکس تویین با حمام، اتاق دلوکس خانواده با حمام، اتاق استاندارد دابل با صبحانه، اتاق سوپرییور دابل، اتاق ران آف هاوس، اتاق استاندارد دابل با استخر برای ۲ نفر، اتاق دلوکس خانواده با استخر برای ۲ و ۳ نفر، اتاق دلوکس و سوییت سوپرییور هستند. شما می‌توانید مطابق با نیاز خود اتاق مورد نظرتان را انتخاب و اقامت خود در این هتل را آغاز کنند.

امکانات اتاق‌های هتل


همه واحد‌های اقامتی دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و برای سرگرمی و تفریح در اتاق‌ها نیز تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای/ کابلی وجود دارد تا بتوانید برنامه‌های متنوع تلویزیونی را تماشا کنید. تمامی اتاق‌ها مجهز به دوش و سرویس بهداشتی آن‌ها مجهز به حوله، حوله تن‌پوش، مسواک و خمیردندان، شامپو، صابون، سشوار و شانه هستند. برخی از اتاق‌ها دارای حمام خصوصی هم هستند. مهمانان در اتاق‌های خود امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. صندوق امانات نیز در اتاق‌ها موجود است.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


لوت سیتی ماپو دارای استخری سرپوشیده و باشگاهی مجهز است که می‌توانید در طول اقامت خود از آن‌ها استفاده کنید.

رستوران هتل


رستوران نارو هتل هر روز صبح، صبحانه‌ای مقوی به صورت بوفه را برای مهمانان هتل سرو می‌کند.

فاصله هتل لوت سیتی ماپو سئول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا موزه کیم کوو: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک هیوچانگ: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه سئول: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار نامدائمون: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد جونگمیو: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است