search
menu

هتل L7 Myeongdong by LOTTE Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل L7 Myeongdong by LOTTE Seoul
امکانات عمومی هتل ال ۷ میونگ دانگ بای لاته سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ال ۷ میونگ دانگ بای لاته سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل L7 Myeongdong by LOTTE Seoul


هتل ال ۷ میونگ دانگ بای لاته هتلی ۴ ستاره در منطقه بسیار عالی در شهر سئول است. این هتل در میان هتل‌های سئول مشهور بوده و در طول سال مملو از مسافر می‌شود. این هتل زیبا دسترسی آسانی به ایستگاه مترو داشته و از این طریق می‌توانید از جاهای دیدنی بازدید کنید که یکی از مشهورترین جاهای دیدنی در شهر سئول موزه ملی کره است. با اقامت در هتل L7 Myeongdong by LOTTE Seoul می‌توانید در عرض چند دقیقه پیاده‌روی به مرکز خرید نون اسکوئر و لاته دیوتی دسترسی داشته باشید. فرودگاه بین‌المللی گیمپو نیز در حدود مسافت ۵۰ دقیقه‌ای قرار دارد و تا فرودگاه بین‌المللی اینچئون نیز ۸۰ دقیقه مسافت وجود دارد . بنابراین تنها کافیست با خرید بلیط هواپیما به شهر سئول رفته و از فرودگاه به هتل دسترسی داشته باشید. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات رفاهی مناسب برای مسافران ویلچری و بار.

امکانات عمومی هتل ال ۷ میونگ دانگ بای لاته سئول


در لابی این هتل پذیرش ۲۴ ساعته دایر است و خدماتی نظیر خشک‌شویی در لابی این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. برای برگزاری جلسات کاری نیز می‌توانید به مرکز بیزینس رفته و از این خدمات بهره‌مند شوید، در این مرکز امکاناتی نظیر لپ‌تاپ، کامپیوتر و پروژکتور نیز تعبیه‌شده‌اند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل اعم از لابی، اتاق و رستوران قابل‌دسترس هستند. دقت داشته باشید که این هتل پارکینگ نداشته و مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به این مورد دقت داشته باشند. تبدیل ارز در صرافی این هتل انجام می‌گیرد و خدماتی مانند اتاق چمدان و فکس و فتوکپی نیز در لابی هتل L7 Myeongdong by LOTTE Seoul دایر هستند. برای دسترسی به تمامی طبقات موجود در این هتل آسانسور تعبیه‌شده است. مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند، در هر طبقه از این هتل می‌توانند اتاق رزرو کنند. پرسنل به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی تسلط دارند و با تمامی مسافران ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


با توجه به اینکه برای سرگرمی مسافران در هتل ال ۷ میونگ دانگ باشگاه بدن‌سازی دایر شده است، بنابراین مسافران می‌توانند در زمان اوقات فراغت خود در این بخش ورزش کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل موجود در هتل ال ۷ میونگ دانگ بای لاته سئول عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئين استاندارد، اتاق توئین خانواده استاندارد، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق توئین سوپرییر. از داخل اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید. اتاق‌های موجود در داخل این هتل به دو صورت هستند؛ آزاد بودن و ممنوعیت استعمال سیگار که در این صورت مسافران سیگاری باید در هنگام رزرو این هتل نسبت به این مورد اقدام کنند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی مجهز بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده نیز در این هتل عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، فرش، گاوصندوق، کتری برقی.

رستوران هتل


رستوران هتل L7 Myeongdong by LOTTE Seoul انواع غذاهای آمریکایی را در وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کنند.

فاصله هتل ال ۷ میونگ دانگ بای لاته سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۲۰۰ متر
فاصله تا برج ان سئول: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا دروازه گوانگ وامون: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ گیونگ بوکگانگ: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است