search
menu

هتل Koreana Hotel Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Koreana Hotel Seoul
امکانات عمومی هتل کورینا سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کورینا سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Koreana Hotel Seoul


هتل چهار ستاره کورینا در منطقه عالی از شهر سئول واقع‌شده است. این هتل زیبا برای سفرهای دو نفره مناسب بوده و دسترسی آسانی به ایستگاه مترو دارد که از این طریق می‌توانید از جاهای دیدنی بازدید کنید، یکی از جاذبه‌های دیدنی مشهور در این شهر موزه ملی کره است که بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود، بنابراین بهتر است با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل زیبا خودتان را برای سفری به‌یادماندنی آماده کنید. با اقامت در این هتل تا مرکز اداری و مالی کمتر از ۲۰۰ متر فاصله وجود دارد و تا نام دامون نیز کمتر از یک کیلومتر فاصله وجود دارد. فرودگاه بین‌المللی اینچئون ۴۷ کیلومتر تا هتل Koreana Hotel Seoul فاصله دارد که از طریق تاکسی و اتوبوس‌های فرودگاه قابل‌دسترس است. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ، باشگاه بدن‌سازی، رستوران و پذیرش ۲۴ ساعته و بار.

امکانات عمومی هتل کورینا سئول


از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اشاره کرد که بدون نیاز به رزرو قبلی با پرداخت هزینه مربوطه به طور روزانه قابل‌استفاده است. اینترنت وای فای نیز در سراسر هتل به صورت رایگان قابل‌دسترس است. در لابی با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. همچنین اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز و خدمات باربری نیز در لابی هتل دایر هستند. جلسات کاری و کنفرانس‌ها نیز در مرکز بیزینس هتل Koreana Hotel Seoul برگزار می‌شوند و برای بهره‌مندی از فکس و فتوکپی نیز می‌توانید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در بخش شستشو نیز می‌توانید از خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. با توجه به اینکه پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی تسلط دارند. برای رفت‌وآمد در میان طبقات نیز می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای افراد ویلچری نیز امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که استفاده از آن شامل هزینه جداگانه است. در این مرکز می‌توانید از دستگاه مجهز بهره‌مند شوید و لحظات خوشی را تجربه کنید. علاوه بر آن، بعد از گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر سئول در هنگام برگشت به هتل Koreana Hotel Seoul می‌توانید به سونا بروید و ریلکس کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل مدرن بوده و همگی مجهز به مینی بار، یخچال، چای‌ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی هستند. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق کوئین دلوکس، اتاق توئین خانواده استاندارد، اتاق کوئین استاندارد، اتاق دوبل با صبحانه، اتاق خانواده دلوکس، اتاق کوئین پریمییر، اتاق کینگ پریمییر، اتاق توئین خانواده دلوکس، اتاق توئین، سوئیت رویال، سوئیت امپریال. سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های هتل Koreana Hotel Seoul کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، فرش، میز کار هستند. استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است.

رستوران هتل


رستوران این هتل انواع غذاهای چینی، غربی و ژاپنی ارائه می‌شوند. انواع نوشیدنی نیز در قسمت کافی‌شاپ هتل سرو می‌شود. در رستوران هتل Koreana Hotel Seoul در وعده‌های صبحانه و میان وعده نیز انواع غذاهای آمریکایی و کره‌ای را به صورت منویی یا سلف‌سرویس سرو می‌شوند.

فاصله هتل کورینا سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه گوانگ وامون: ۸۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ گیونگ بوکگانگ: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است