search
menu

هتل Intercity Seoul Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Intercity Seoul Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل اینترسیتی سئول
ستوران هتل اینترسیتی سئول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل اینترسیتی سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Intercity Seoul Hotel


هتل اینترسیتی سئول، یکی از اقامتگاه‌های مجلل و زیبای شهر سئول است که با ارائه خدمات مختلف، جایگاه مناسبی در بین هتل‌های این شهر برای خود دست و پا کرده است. از جمله نکات مثبت درباره Intercity Seoul Hotel، فاصله بسیار کم با ایستگاه مترو بالسان است که سبب دسترسی آسان به قسمت‌های مختلف شهر و نیز جاذبه‌های دیدنی سئول شده است. اکثر موزه‌های شهر سئول در یک منطقه مشترک و با فاصله کم با همدیگر قرار گرفته‌اند. در همین راستا، شایسته است به دو مورد از برترین موزه‌ها اشاره کنیم. موزه سفال بوچئون و موزه ملی کره از موزه‌های مشهور هستند. موزه سفال با اقامتگاه Intercity Seoul Hotel ۶ کیلومتر فاصله دارد. همچنین، مجموعه آبراهام پارک کنت واین که با نام موزه باستان شناسی کتاب مقدس پیونگ کانگ نیز شناخته می‌شود و از جمله موزه‌های معروف شهر سئول است، فاصله‌ای ۸ کیلومتر با هتل سه ستاره اینترسیتی سئول دارد. با وجود اینکه در داخل هتل یک رستوران با سرویس دهی عالی وجود دارد اما در خارج از هتل، کافه و رستوران‌های متعددی وجود دارند که فاصله آنها با اقامتگاه حتی به ۵۰۰ متر هم نمی‌رسد. مهمانان این مجموعه می‌توانند در صورت تمایل، در این اماکن خوراکی‌های لذیذ میل کنند. لازم به ذکر است که مهمانان از تمام رده‌های سنی در این هتل مورد استقبال قرار می‌گیرند اما باید توجه داشت، همه‌ی افراد بالای ۶ سال بزرگسال محسوب می‌شوند و مدنظر قرار دادنِ این مورد در زمان خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق حائز اهمیت است.

امکانات و خدمات عمومی هتل اینترسیتی سئول


در جهانی که پیشرفت روز افزون بشر قابل لمس است، دسترسی به اینترنت نه تنها یک مزیت برای بهره بردن از موارد مذکور است، بلکه به وسیله آن می‌توان به انجام امور شخصی نیز پرداخت. به همین جهت، اینترنت بی‌سیم رایگان در این مجموعه گنجانده شده است و مهمانان در تمام بخش‌های هتل حتی اتاق‌ها قادر به استفاده از آن خواهند بود. دیگر مورد رایگان هتل اینترسیتی سئول، پارکینگ آن است که امنیت وسیله نقلیه مهمانان را تضمین می‌کند. برای افرادی که دارای مشکل جسمانی هستند، Intercity Seoul Hotel یک انتخاب عالی است. دلیل آن هم وجود شرایط مناسب همچون آسانسور، توالت فرنگی با دستگیره توانبخشی و سایر موارد است. سرویس دهی خوب و برقراری ارتباط به چند زبان بین المللی به منظور رفع نیاز مهمانان، از جمله موارد مهم و ارزشمند در اقامتگاه اینترسیتی سئول به شمار می‌رود. سه زبانی که افراد در این مجموعه به وسیله آن با یکدیگر مکالمه می‌کنند عبارتند از: انگلیسی، ژاپنی و کره‌ای.
ر

ستوران هتل اینترسیتی سئول


داشتن یک رستوران در داخل هتل به همراه غذاهای خوشمزه، یک امتیاز مثبت برای Intercity Seoul Hotel محسوب می‌شود. مهمانان در این هتل می‌توانند بر اساس منوی رستوران، غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند و به صرف آن در دو وعده صبحانه و ناهار بپردازند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل اینترسیتی سئول به دلیل داشتن امکانات متعدد، همواره توانسته رضایت مهمانانش را جلب کند. برای سرگرمی و نشاط، تلویزیونی همراه با شبکه‌های کابلی وجود دارد و باید گفت که لذت تماشای برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه در یک هتل شیک دوچندان می‌شود. برای راحتی در اتاق‌ها، دمپایی‌های حوله‌ای و روفرشی قرار داده شده‌اند. علاوه بر آن، سیستم تهویه مطبوع که وجود آن از اهمیت زیادی برخوردار است نیز در داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. لازم به ذکر است، در داخل اتاق‌های هتل اینترسیتی ماشین لباسشویی وجود دارد که در کنار حمام شخصی همراه با دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار از موارد مورد نیاز برای نظافت و بهداشت شخصی تلقی می‌شود. اما بهترین بخش اتاق‌های این اقامتگاه، آشپزخانه‌های آن هستند. در آشپزخانه اتاق یخچال، مایکروفر، اجاق گاز، آب‌های بسته بندی شده رایگان و نیز ظروف آشپزی مورد نیاز وجود دارد که به ندرت چنین آشپزخانه کاملی در سایر هتل‌ها پیدا می‌شود. همچنین، نظافت روزانه اتاق‌ها توسط کارکنان هتل انجام می‌شود که نشان دهنده توجه زیاد عوامل هتل اینترسیتی سئول به نظافت و آسایش مهمانان است.

فاصله هتل اینترسیتی سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا انرژی دریم سنتر سئول: ۴/۹ کیلومتر
فاصله تا موزه سفال بوچئون: ۶ کیلومتر
فاصله تا موزه علوم نجوم بوچئون: ۷ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی کتاب مقدس پیونگ کانگ: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است