search
menu

هتل Imperial Palace Boutique Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Imperial Palace Boutique Seoul
امکانات و خدمات عمومی هتل ایمپریال پالاس ایته وون سئول
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایمپریال پالاس ایته وون از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Imperial Palace Boutique Seoul


هتل ایمپریال پالاس سئول یکی از بوتیک هتل‌های ۴ ستاره شهر است که در نزدیکی محله ایته‌وون سئول واقع شده است. البته شهر سئول یک هتل ایمپریال پالاس دیگری نیز دارد که در منطقه گانگنام سئول واقع شده است و هتلی ۵ ستاره است. چنانچه بلیط هواپیما سئول خریده‌اید و دنبال هتلی با نرخ اقامتی مناسب در محله ایته وون می‌گردید، هتل ایمپریال پالاس ایته وون از بهترین‌های این محله است. چون نسبت به نرخ اقامتی‌اش امکانات و خدمات متنوعی در اختیار مهمانانش می‌گذارد. از این گذشته، منطقه ایته وون مملو از کافه‌ها و رستوران‌های ملیت‌های مختلف است؛ یعنی هر نوع غذایی متناسب با هر ذائقه‌ای در این محله پیدا می‌شود. ضمنا این منطقه سمبل تنوع شناخته می‌شود و هیچ حساسیت فرهنگی در آن‌جا نخواهید دید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایمپریال پالاس ایته وون سئول


هتل IP Boutique Hotel در طول سابقه یک دهه‌ای خود با مهمان‌نوازی خوبش زبانزد گردشگران شهر شده است. در این هتل پذیرش میهمانان به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و هتل دارای رستوران، باشگاه، اینترنت رایگان و پارکینگ است. با ۳ دقیقه پیاده‌روی از ساختمان هتل می‌توان به ایستگاه ایته‌وون دسترسی داشت و بی هیچ دغدغه‌ای به نقاط دیگر شهر سئول رفت. این هتل بخش بزرگی از محبوبیت خود را مدیون رفتار حرفه‌ای پرسنل‌اش است. این پرسنل با تسلط به زبان انگلیسی مهمانان را در انجام امور مربوط به خدمات و همچنین اطلاعات مربوط به گشت و گذار در سئول راهنمایی می‌کنند. درباره نظافت هتل ایمپریال پالاس باید گفت که لابی این هتل و اتاق‌هایش بسیار تمیز و مرتب هستند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل ایمپریال پالاس ایته وون در مجموع دارای ۱۳۰ واحد اقامتی است که در ۱۲ طبقه ارائه می‌شوند. این واحدها در قالب اتاق و سوئیت بوده و شامل انواع اتاق‌های سوپریور، دلوکس و سوئیت‌های دوبلکس، گلد، کینگ و جونیور هستند. واحدهای اقامتی هتل در متراژهای ۲۵ تا ۹۰ مترمربعی ارائه می‌شوند و لاکچری‌ترینِ آن‌ها سوئیت دوبلکس هتل است. در تمامی اتاق‌های هتل امکاناتی مثل مینی بار، بخش نشیمن، چای‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، میز، گاو صندوق، تلفن، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی در آن‌ها گنجانده شده است. دکوراسیون اتاق‌های هتل بیش‌تر در رنگ سفید بوده و پنجره‌های کف تا سقفشان نورگیری خوبی به آن‌ها داده است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل ایمپریال پالاس ایته وون دارای اتاق‌های جلسه مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیاست. مهمانان می‌توانند سمینارها و کنفرانس‌های خود را در این اتاق‌ها برگزار کنند. این اتاق‌ها در طبقه ۳ هتل واقع شده‌اند. در همین طبقه هتل باشگاهی مجهز به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و مهمانان می‌توانند از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب از این باشگاه استفاده کنند. خدمات تبدیل ارز، اتاق چمدان، کپی، فکس، نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین مدار بسته در بیرون و داخل ساختمان هتل از دیگر خدمات و امکاناتی هستند که این هتل ارائه می‌دهد. با بهینه کردن امکانات هتل، افراد توان‌جو نیز می‌توانند اقامت راحتی در هتل امپریال پالاس ایته وون داشته باشند.

رستوران هتل


در طبقه اول این هتل رستوران “Egg Slut” واقع شده و مهمانان می‌توانند بین ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح برای صرف صبحانه به این رستوران مراجعه کنند. این رستوران در منوی خود انواع غذاهای ابتکاری با تخم مرغ را سرو می‌کند. این رستوران با اسم مستعار “The Fatal Breakfast” شناخته شده و در بیش‌تر شهرهای دنیا رستوران‌های مشابه به این رستوران دایر شده‌اند. در منوی این رستوران ساندویچ‌های تخم‌مرغی و سالادهای پنیر و تخم مرغ به همراه آبمیوه، قهوه و کوکی ارائه می‌شود. از آنجایی که اقامت در هتل ایمپریال پالاس ایته‌وون همراه با ارائه صبحانه نیست، هزینه صبحانه از مهمانان دریافت می‌شود. البته مهمانان می‌توانند برای صرف نوشیدنی و میان وعده در ساعات ۱۰:۳۰ صبح تا ۹ شب به این رستوران سر بزنند.

فاصله هتل ایمپریال پالاس ایته وون از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا پارک نامسان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار نامدائمون: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان میونگ دانگ: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است