search
menu

هتل ibis Styles Ambassador Seoul Yongsan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ibis Styles Ambassador Seoul Yongsan
امکانات عمومی هتل آیبیس استایلز آمباسادور یونگسان سئول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آیبیس استایلز آمباسادور یونگسان سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ibis Styles Ambassador Seoul Yongsan


هتل آیبیس استایلز آمباسادور هتلی ۴ ستاره و بی‌نظیر در شهر سئول است. این هتل در منطقه یونگسان واقع‌شده و دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید سوار مترو شوید و به نقاط مختلف شهر بروید. از این هتل تا موزه ملی کره حدوداً ۲ کیلومتر فاصله وجود دارد. همچنین فرودگاه بین‌المللی اینچئون از هتل ibis Styles Ambassador Seoul Yongsan در عرض ۹۰ دقیقه رانندگی قابل‌دسترس است، پس کافی است نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی، مرکز سلامتی و اسپا و رستوران.

امکانات عمومی هتل آیبیس استایلز آمباسادور یونگسان سئول


هتل آیبیس استایلز آمباسادور دارای پارکینگ عمومی بوده که به صورت رایگان و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل به صورت رایگان قابل‌دسترس است. در لابی نیز قسمت پذیرش شبانه‌روزی دایر بوده و از خدماتی مانند اتاق چمدان، خدمات باربری و تبدیل ارز می‌توانید بهره‌مند شوید. مرکز بیزینس هتل ibis Styles Ambassador Seoul Yongsan محل برگزاری جلسات کاری و کنفرانس است که باید هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنید و در صورت لزوم می‌توانید از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید. علاوه بر این‌ها، در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از خدماتی مانند خشک‌شویی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. آسانسور برای دسترسی به تمامی طبقات تعبیه‌شده و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. روم سرویس از دیگر امکانات ارائه‌شده در این هتل هستند. پرسنل به دلیل تسلط به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ژاپنی، کره‌ای و چینی با تمامی مسافران ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


در هنگام اقامت در این هتل انواع تفریحات و سرگرمی‌ها برای مسافران در نظر گرفته‌شده است که یکی از این تفریحات وجود باشگاه بدن‌سازی است، با پرداخت هزینه مربوطه می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. علاوه بر آن، مرکز تفریحی و سیتی دراگون در طول روز و شب دایر بوده و برای مسافران لحظات خوشی را رقم می‌زنند. مرکز سلامتی و اسپا نیز در هتل ibis Styles Ambassador Seoul Yongsanدایر بوده و خدماتی مانند سونا و انواع ماساژ برای ریلکس کردن و رفع خستگی بعد از گشت‌وگذار شامل هزینه مجزا هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل زیبا دارای ۵۹۱ اتاق و سوئیت است. انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل سوپرییر، اتاق توئین سوپرییر و سوئیت جونیور. تمامی واحدهای اقامتی در این هتل به طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. تمامی واحدها شامل فضای نشیمن، تلویزیون و کتری برقی هستند. همچنین حمام اختصاصی مجهز در تمامی واحدها تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی هتل ibis Styles Ambassador Seoul Yongsan عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، میز کار، کمد لباس. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


همه‌روزه در رستوران موجود در داخل این هتل وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. این رستوران در طبقه ۷ قرار دارد و انواع غذاها و نوشیدنی‌ها در زمان‌های مختلف سرو می‌شود. دو رستوران در داخل این هتل دایر است که عبارت‌اند از رستوران In Style (ibis Styles) مخصوص غذاهای کره‌ای و بین‌المللی به صورت سلف‌سرویس و رستوران دیگر Food Exchange (Novotel & Novotel Suites) نام داشته و انواع غذاهای محلی و بین‌المللی به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود.

فاصله هتل آیبیس استایلز آمباسادور یونگسان سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ان سئول: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا دروازه گوانگ وامون: ۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ گیونگ بوکگانگ: ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است