search
menu

هتل ibis Ambassador Insadong Hotel Seoul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ibis Ambassador Insadong Hotel Seoul
امکانات کلی هتل آیبیس آمباسادور اینسادونگ سئول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آیبیس آمباسادور اینسادونگ سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ibis Ambassador Insadong Hotel Seoul


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس آیبیس آمباسادور اینسادونگ سئول ۴ دقیقه پیاده از ایستگاه متروی Jongno 3-ga (خط ۱، ۳ و ۵) فاصله دارد و در قلب اینسادونگ واقع شده است. جایی که به خاطر زیبایی‌شناسی سنتی، مغازه‌های عتیقه ‌فروشی و گالری‌های هنری خود مشهور است و درست در مقابل خانه سنتی کره‌ای قرار دارد. کره جنوبی یک کشور آسیای شرقی است که از یک سو دارای شهرهای نمادینی مانند سئول و بوسان است و از سوی دیگر دارای حومه زیبای پر از درختان گیلاس رنگارنگ است. خیابان سنتی فرهنگ اینسادونگ، کاخ‌های سلطنتی Changdeokgung و Changgyeongung و همچنین معبد جونگمیو و موزه ملی کره از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد توجه گردشگران و مسافران بسیاری واقع شده‌اند. برای کاشفان، روستای بوکچون هانوک ارزش بازدید دارد. مرکز خرید میونگ دونگ تنها ۱۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی گیمپو ۱۶.۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد که نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل است. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کرده و با رزرو هتل ibis Ambassador Insadong Hotel Seoul سفر بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل آیبیس آمباسادور اینسادونگ سئول


هتل آیبیس آمباسادور اینسادونگ سئول دارای پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و بار، مرکز تناسب اندام، سونا و دو اتاق جلسه است. همچنین میهمانان می‌توانند از فضای روی پشت بام با منظره پانوراما از شهر لذت ببرند. این هتل خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتو، صرافی و انبار چمدان را ارائه می‌دهد. برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای میهمانانی که دارای ناتوانی و کم توانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از کارکنان میز تور کمک بخواهید. خدمات موجود مانند نظافت روزانه به شما امکان می‌دهد که از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. سیگار کشیدن در مکان‌های عمومی هتل ممنوع است. همچنین از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. با یک بازدید از مرکز تناسب اندام هتل، می‌توانید کالری تعطیلات خود را بسوزانید. پر کردن اوقات فراغت خانواده در عصرهای آرام با سالن استراحت مشترک و منطقه تلویزیونی هتل آسان است. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل ibis Ambassador Insadong Hotel Seoul به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل ibis Ambassador Insadong Hotel Seoul عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق خانوادگی
• اتاق سه تخته
همه اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع هتل آیبیس آمباسادور اینسادونگ سئول با رنگ‌های خاکی گرم تزئین شده‌اند، تلویزیون صفحه‌ تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، قسمت نشیمن و میز تحریر دارند. با اینترنت بی سیم رایگان موجود در اتاق خود می‌توانید ایمیل‌های خود را چک کرده و به فضای مجازی دسترسی داشته باشید. تجهیزات تهیه چای و قهوه و مینی‌بار نیز در اتاق‌ها وجود دارد. حمام اختصاصی شامل دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


هتل ibis Ambassador Insadong Hotel Seoul یک صبحانه مقوی در رستوران TASTE سرو می‌کند. میهمانان همچنین می‌توانند از میان طیف وسیعی از گزینه‌های غذاخوری و رستوران‌های واقع در منطقه اینسادونگ، که تنها دو دقیقه پیاده با آن فاصله دارد، غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

فاصله هتل آیبیس آمباسادور اینسادونگ سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد جونگمیو: ۴۰۰ متر
فاصله تا معبد جوگیسا: ۷۰۰ متر
فاصله تا کاخ Changdeokgung: ۷۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دونگ: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است