search
menu

هتل IBC Hotel Dongdaemun Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل IBC Hotel Dongdaemun Seoul
امکانات عمومی هتل آی بی دی هتل آی بی سی دانگ دامون
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آی بی دی دانگ دامون تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل IBC Hotel Dongdaemun Seoul


هتل آی بی سی دانگ دامون سئول از جمله هتل‌های بسیار خوب شهر سئول است که در این متن قصد داریم بطور مفصل در رابطه با آن اطلاعاتی ارائه دهیم. هتل IBC Hotel Dongdaemun Seoul خدمات و امکانات بسیاری را ارائه می‌کند که از آن جمله می‌توان به داشتن پارکینگ و اینترنت اشاره کرد که برای هر مسافری این امکانات می‌تواند جذاب باشد. وجود مرکز تناسب اندام نیز اقامت شما را بیش از پیش خاطره‌انگیزتر می‌کند. این هتل که در قسمت Dongdaemun سئول واقع شده است، شما را به جاذبه‌ها و رستوران‌های جالب نزدیک می کند. ازجاهای دیدنی سئول می‌توان به معبد جوگیسا، موزه کیمچیکان، معبد جانگیمو، پارک ملی بوخانسان و ... اشاره کرد. شما می‌توانید بازدید از این جاهای دیدنی بسیار زیبای سئول را نیز در لیست خود قرار دهید و از برنامه گردشگری خود لذت ببرید. این شهر یکی از شهرهای بسیار زیبای آسیایی است و برای سفر می‌توانید از طریق رزرو اینترنتی بلیط هواپیما خارجی اقدام کنید و با سفرهوایی بصورت بسیار آسان به مقصد کره سفر کنید. در ادامه با جزیئات بیشتری در رابطه با امکانات هتل مطالبی را ارائه خواهیم کرد.

امکانات عمومی هتل آی بی دی هتل آی بی سی دانگ دامون


شما در این هتل با امکانات خوب و پیشرفته‌ای رو به رو هستید. برای مثال مهم‌ترین امکانات موجود در هتل IBC Hotel Dongdaemun Seoul که اینترنت است و امکان ارتباط شما با دنیای مجازی را سهل و آسان می‌کند بصورت رایگان در جای جای هتل وجود دارد. هتل دارای پارکینگ رایگان است و اگر ماشین لوکس یا گرانقیمتی همراه مسافران است می‌توانند از این پارکینگ بدون رزرو کردن هم استفاده کنند. این پارکینگ برای افراد معلول نیز مناسب است و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. از موارد مهم دیگر در رابطه با هتل وجود تهویه مطبوع مطابق با آخرین پیشرفت‌ها است که محیط عمومی و حتی اتاق‌های هتل را برای اقامت مسافران مطبوع‌تر ساخته‌است. سرمایه گذاران به راحتی می‌توانند از این هتل استفاده کنند زیرا امکانات مختلف و از جمله آن‌ها اتاقی برای جلسات، فکس و فتوکپی در اختیارشان قرار می‌گیرد. یک مینی مارکت نیز در هتل وجود دارد که می‌توانید خریدهایتان را به راحتی از آن انجام دهید. افراد معلول علاوه بر استفاده از آسانسور می‌توانند از امکانات مختلف برای اقامت خود در این هتل استفاده کنند. آسانسور نیز در ساختمان لوکس و شیک این هتل وجود دارد. دوربین‌های مداربسته و خاموش کننده‌های آتش در جای جای ساختمان هتل نصب شده‌اند تا با اطمینان خاطر از لحاظ امنیت مالی و جسمانی بتوانید در این هتل اقامت کنید. اگر می‌خواهید بدانید کارکنان هتل به چه زبان‌هایی مسلط هستند بهتر است بدانید آن‌ها به چندین زبان متنوع از جمله چینی، انگلیسی، کره و ژاپنی تسلط دارند. اگر ورزشکار هستید و دارای برنامه منظمی برای ورزش و لاغری هستید، خبر خوب ما به شما این است که این هتل دارای مرکز بدنسازی و فیتنس نیز هست. برنامه نظافت روزانه نیز در هتل انجام می‌شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بزرگ و تمیز هستند و می‌توانید اقامت بسیار خوبی را در محیط آرام و تمیز آن‌ها تجربه کنید. حمام و سرویس بهداشتی که بطور اختصاصی برای هر واحد وجود دارد بسیار تمیز هستند و رنگ بندی کاشی‌ها و تمام وسایل آن‌ها به درستی انجام گرفته‌است. چراغ خواب و تلفن نیز در کنار تخت‌ها وجود دارد. اتاق‌های هتل دارای یکسری موارد مانند تهویه مطبوع و نظافت بسیار عالی هستند. تلویزیون‌های مسطح در تمام واحدها وجود دارند و در بهترین نقطه مکانی از اتاق‌ها قرار گرفته‌اند. بطور کلی می‌توان گفت چیدمان واحدها بی‌عیب و نقص است. اتاق‌های قابل رزرو هتل IBC Hotel Dongdaemun Seoul شامل موارد زیر هستند:
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق دابل استاندارد

رستوران هتل


رستوران هتل همانند سایر بخش‌های آن شیک است. تمام وعده‌هایی غذایی را می‌توانید در محیط تمیز رستوران هتل سرو کنید.

فاصله هتل آی بی دی دانگ دامون تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تاریخ دانگ دامون: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد جونگ میو: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای میونگ دانگ: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است