search
menu

هتل Hyundai Residence Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hyundai Residence Seoul
امکانات و خدمات عمومی هتل هیوندای رزیدنس سئول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هیوندای رزیدنس سئول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Hyundai Residence Seoul


هتل هیوندای رزیدنس سئول در مرکز شهر و منطقه تجاری سئول واقع شده، در نتیجه مهمانانش نه تنها به مراکز خرید بلکه به ایستگاه مترو دسترسی آسانی خواهند داشت. جاذبه‌های محلی مانند پارک پاگودا و میونگ دانگ در حدود ۱ کیلومتری این هتل قرار دارند و بد نیست در طول اقامتتان سری به آن‌ها بزنید. این هتل جزو اقامتگاه‌های اقتصادی سئول است و برای دانشجویان و کارمندانی که به دنبال اقامتگاهی با محلی برای کار (مانند میز و صندلی) هستند، مناسب است. فضای گرم و صمیمی، برخورد خوب کارکنان و امکانات مناسب هتل، حس اقامت در خانه را به شما داده و اقامتتان در سئول را به تجربه‌ای جالب و فراموش نشدنی تبدیل می‌کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل هیوندای رزیدنس سئول


این اقامتگاه ۳ ستار خدمات و امکانات مختلفی را برای آسایش و راحتی مهمانانش فراهم کرده است. مرکز و اتاق کنفرانس از جمله این خدمات است که برای تجار و صاحبان کار بسیار مفید خواهد بود. امکانات لباسشویی و خشک‌شویی دیگر امکانات کاربردی Hyundai Residence Seoul است. هتل دارای خدمات تبدیل ارز هم هست پس دیگر نیازی نیست که برای دریافت این نوع از خدمات به صرافی‌ها و بانک‌ها مراجعه کنید.
هیوندی رزیدنس سئول برای آسایش بیشتر مهمانان سیگاری و غیرسیگاری خود، سیگار کشیدن در هتل را ممنوع کرده اما در عوض فضایی را به عنوان فضای مخصوص سیگار کشیدن در نظر گرفته است. برای مهمانان غیر سیگاری نیز فضایی سبز با درختان و گیاهانی زیبا ایجاد کرده تا بتوانند نفسی تازه کرده و از قدم زدن در این فضای سبز لذت ببرند.
بخش پذیرشِ ۲۴ ساعته فعال هتل کارکنان خوش برخوردی دارد که تمامی تلاش خود را برای تحویل سریع و بی معطلی اتاق‌ها انجام می‌دهند و مهمانان می‌توانند در طول پروسه تحویل اتاق از خدمات اتاق چمدان هتل استفاده کنند.

اتاق‌های هتل


هیوندای رزیدنس سئول دارای ۶ نوع اتاق مختلف شامل اتاق‌های دابل روم، اتاق‌های خانواده، فمیلی تویین روم، اتاق‌های سینگل، اتاق‌های تریپل و اتاق‌های تویین روم است. از بین این اتاق‌ها اتاق سینگل با گنجایش ۱ مهمانان کمترین و اتاق خانواده با گنجایش ۴ مهمان بیشترین ظرفیت پذیرش مهمان را دارند.

امکانات اتاق‌های هتل


امکانات و خدماتی که در اتاق‌های هتل ارائه شده کم و بیش یکسان هستند و بیشترین تفاوت اتاق‌ها شاید در ظرفیت پذیرش مهمانان و اندازه‌های اتاق و تخت باشد. سیستم تهویه مطبوع و کنترل درجه حرارت در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. برای دانشجویان و کارمندان، میز تحریر به همراه صندلی و نیز وای‌فای رایگان در اتاق‌ها قرار داده شده تا به راحتی بتوانند به امور کاری و تحصیلی خود بپردازند. برای سرگرمی داخل اتاق‌ها، تلویزیون ال ای دی با کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای قرار داده شده است. حمام خصوصی با تجهیزاتی مانند سشوار و آشپزخانه با امکانات مختلف مانند یخچال و لباسشویی از دیگر خدمات و امکانات موجود در اتاق‌های این هتل ۳ ستاره است.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


هیوندای به جز فضای سبز خود، دیگر امکانات سرگرمی و تفریحی ندارد اما حیف است اگر بلیط هواپیما خریده و تا سئول رفته‌اید از جاهای دیدنی سئول بازدید نکنید، پس در اولین فرصت مناسب به دیدن مراکز خرید و جاهای دیدنی سئول بروید.

رستوران هتل


هتل دارای رستورانی است که انواع غذاهای خوشمزه را برای مهمانان سرو می‌کند البته اطراف هتل رستوران‌ها و غذاخوری‌های دیگری هم هستند که در صورت تمایل می‌توانید سری به آن‌ها بزنید.

فاصله هتل هیوندای رزیدنس سئول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا پارک کودک اینچئون: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لته فیتین: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد جونگ میو: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ چانگ گیونگ گونک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه جاگییسا: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است