search
menu

هتل Hotel Venue-G Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Venue-G Seoul
امکانات عمومی هتل ونو جی سئول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ونو جی سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Venue-G Seoul


هتل ونو جی در شهر سئول کره جنوبی واقع‌شده است. این هتل موقعیت قرارگیری بسیار خوبی داشته و به دلیل دسترسی به ایستگاه مترو به راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری این شهر بی‌نظیر بازدید کنید. هتل ونو جی سه ستاره بوده و در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند، با توجه به اینکه این هتل در قسمت جنوب شرقی شهر واقع‌شده تا پل Supyo فاصله اندکی دارد، همچنین ایستگاه‌های مترو خط ۱، ۳، ۵ و خط ۲، ۳ حدوداً ۵۰۰ متر تا این هتل فاصله دارد. ازآنجایی‌که خیابان Jonggak یکی از خیابان‌های پر جنب‌وجوش در شهر سئول است، این قسمت از شهر مملو از رستوران و کافی‌شاپ بوده و مسافران به راحتی می‌توانند رستوران موردنظر خود را انتخاب کنند و در عرض ۵ دقیقه پیاده‌روی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. سئول سرشار از جاهای دیدنی زیبایی است که عبارت‌اند از کاخ گیونگ بوک، کاج چانگ دوک، لاته ورلد، پارک ملی بوکان سان، موزه ملی کره و پل بانپو. پس با خرید بلیط هواپیما از این شهر بازدید کنید. علاوه بر آن، مشهورترین مرکز خرید این شهر نام Myeongdong داشته و در عرض ۱۰ دقیقه از این هتل قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Hotel Venue-G Seoul عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی و آسانسور.

امکانات عمومی هتل ونو جی سئول


با اقامت در این هتل می‌توانید از بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید و اینترنت وای فای نیز به‌صورت رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. در لابی می‌توانید از صرافی برای تبدیل ارز و اتاق کنفرانس بهره‌مند شوید. در لابی هتل می‌توانید وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید. همچنین صرافی برای تبدیل ارز دایر شده است. علاوه بر این‌ها، خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی با هزینه اضافی انجام می‌گیرند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی تسلط دارند. دسترسی به‌تمامی طبقات هتل Hotel Venue-G Seoul از طریق آسانسور امکان‌پذیر است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


با توجه به اینکه در این هتل انواع گوناگون اتاق وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق دوبل سوپرییر، اتاق توئین سوپرییر، اتاق تریپل دلوکس، اتاق دوبل بوجت، اتاق خانواده دلوکس، سوئیت گرند و اتاق دوبل دلوکس. تمامی اتاق‌ها به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. اتاق‌های موجود در داخل این هتل همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند و همه اتاق‌ها دارای کف فرش شده هستند. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های کابلی، یخچال، کتری برقی، حمام اختصاصی نیز مجهز بوده و در همه اتاق‌های هتل Hotel Venue-G Seoul با سرویس بهداشتی فرنگی تعبیه‌شده است. سایر امکانات اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی و کمد لباس.

رستوران هتل


این هتل زیبا دارای رستوران داخلی بوده و در طبقه زیرزمین دایر شده‌ است. وعده صبحانه با هزینه اضافی به‌صورت روزانه سرو می‌کنند. علاوه بر آن، برای سرو قهوه و چای نیز می‌توانید به طبقه همکف بروید و انواع نوشیدنی را سفارش دهید. لازم به ذکر است که این مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب دایر است.

فاصله هتل ونو جی سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گیاه‌شناسی نامسان: ۱۲ دقیقه
فاصله تا کاج چانگ دوک: ۱۳ دقیقه
فاصله تا کاخ گیونگ بوک: ۱۴ دقیقه
فاصله تا موزه ملی کره: ۱۶ دقیقه
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است