search
menu

هتل Hotel The Designers Seoul Station

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel The Designers Seoul Station
امکانات کلی هتل د دیزاینرز سئول استیشن
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل د دیزاینرز سئول استیشن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel The Designers Seoul Station


هتل سه ستاره مجلل و لوکس د دیزاینرز سئول استیشن واقع در محله یونگ سان گو به یک مرکز خرید متصل است و یک مکان متمایز و انتخابی هوشمندانه برای مسافران است. این هتل در مجاورت جاذبه‌های محبوب شهر و در موقعیت مناسبی برای بازدید مسافران قرار گرفته است. بازار نامدائمون، موزه ملی کره، معبد جوگیسا و معبد جونگمیو از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل به شمار می‌آیند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده‌اند. مسافرانی که به دنبال جاذبه‌های منطقه هستند می‌توانند از سالن نمایشگاه KBS و مرکز ارتباطات سرگرمی SM دیدن کنند. در روستای بوکچون هانوک واقع در ۳.۹ کیلومتری هتل، با هنرهای محلی آشنا خواهید شد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی گیمپو است که ۱۵.۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی اینچئون ۱۰۰ دقیقه با اتوبوس تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به سئول، هتل Hotel The Designers Seoul Station با موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب اقامت بی‌نظیری را برای میهمانان گرامی به ارمغان می‌آورد.

امکانات کلی هتل د دیزاینرز سئول استیشن


تمام پیشنهادات ارائه شده توسط هتل Hotel The Designers Seoul Station به تضمین اقامتی دلپذیر برای همه مسافران کمک می‌کند. دسترسی به اینترنت رایگان در تمام مدت اقامت امکان‌پذیر است. برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان ارائه شده است. در مورد خدمات میز پذیرش از جمله خدمات دربان، تحویل سریع و انبار چمدان کمک لازم را دریافت خواهید کرد. خرید توسط فروشگاه‌های رفاه بدون نیاز به رفتن به جایی برطرف می‌شود. به دلایل بهداشتی، سیگار کشیدن در هر جای هتل مجاز نیست. برای میهمانانی که مایل به سیگار کشیدن هستند، مناطق مشخص شده برای سیگار در دسترس است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. مدیریت هتل برای میهمانانی که دارای مشکلات مفصلی و ناتوانی جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در هتل د دیزاینرز سئول استیشن تجربه کنند. از امکانات تفریحی هتل می‌توان به سونا اشاره کرد. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی، کره‌ای و چینی مسلط بوده و با خوشرویی با میهمانان برخورد می‌کنند. پاکیزگی هتل، قیمت مناسب، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی و رزرواسیون آنلاین از جمله دلایلی هستند که مسافران را به انتخاب این هتل برای اقامت در سئول ترغیب می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ تا ۱۲ نیمه شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل د دیزاینرز سئول استیشن عبارتند از:
• سوئیت دیزاینرز
• اتاق توئین پریمییر
• اتاق توئین تجاری
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق دبل پریمییر
• اتاق دبل لوکس
مجموعه‌ای از امکانات رفاهی مانند سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار و وای فای رایگان در اتاق‌های هتل Hotel The Designers Seoul Station برای راحتی میهمانان ارائه می‌شوند. تخت‌ها دارای ملافه‌های درجه یک و تمیز هستند. اتاق‌های میهمان مدرن مجهز به تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار و قسمت نشیمن با میز قهوه‌خوری هستند. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از چای‌ساز و قهوه‌ساز موجود در اتاق خود استفاده کنید. حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. خانه داری روزانه ارائه می‌شود.

رستوران هتل


هر روز صبح می‌توانید روز خود را با یک صبحانه لذیذ داخلی که در هتل د دیزاینرز سئول استیشن ارائه می‌شود، شروع کنید. روزهای تعطیل خود را بدون قهوه صبحگاهی که در کافه موجود است شروع نکنید.

فاصله هتل د دیزاینرز سئول استیشن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای سئول ویژن: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه کیم کو: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دونگ: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد جونگمیو: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است