search
menu

هتل Hotel The Designers Dongdaemun Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel The Designers Dongdaemun Seoul
امکانات کلی هتل دیزاینرز دانگدامون سئول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیزاینرز دانگدامون سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel The Designers Dongdaemun Seoul


هتل سه ستاره لوکس دیزاینرز دانگدامون سئول یک هتل معاصر است که در قلب شهر سئول قرار دارد و مکان مناسبی برای کشف مناظر و جاذبه‌های فرهنگی جذاب سئول است. این هتل برای حمل و نقل عمومی راحت، نزدیک به ایستگاه پارک تاریخ و فرهنگ دانگدامون در خط ۲، ۴ و ۵ متروی سئول، و همچنین نزدیک به جاذبه‌های اصلی از جمله کاخ Gyeongbokgung، بازار دانگدامون، معبد جونگمیو و موزه ملی کره قرار دارد و تبدیل به مکانی مناسب برای گردشگری و خرید شده است. با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به مرکز شهر برسانید. کسانی که به دنبال جاذبه‌های منطقه هستند می‌توانند از مرکز ارتباطات سرگرمی SM و سالن نمایشگاه KBS بازدید کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی گیمپو است که ۱۸.۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به سئول را داشته باشید، هتل Hotel The Designers Dongdaemun Seoul با خدمات با کیفیت بالا، قیمت مناسب و موقعیت مکانی عالی، رضایت مسافران را جلب کرده است و مکان ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌رود.

امکانات کلی هتل دیزاینرز دانگدامون سئول


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. میهمانان می‌توانند از پارکینگ مناسب در دسترس در هتل لذت ببرند. خدمات میز پذیرش از جمله خدمات دربان، تحویل سریع و انبار چمدان می‌تواند به شما کمک کند. تهیه بلیط برای بهترین تفریحات شهر از طریق تورهای هتل آسان است. با شومینه جذاب هتل در لابی می‌توانید دنج و گرم باشید. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. تمام نیازهای لحظه آخری شما می‌تواند توسط فروشگاه‌های رفاه برآورده شود و در زمان شما صرفه جویی شود. برای راحتی و سلامتی همه میهمانان و پرسنل، سیگار کشیدن در هر نقطه از هتل مجاز نیست. دقت داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل دیزاینرز دانگدامون سئول ممنوع است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای میهمانان کم توان یا ناتوان خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را تجربه کنند. هتل دارای محیطی تمیز است و خدمات نظافتی و سرویس اتاق روزانه ارائه می‌شود. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. با وجود سیستم اعلام و اطفا حریق از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل می‌آید. از کودکان در هر سنی استقبال می شود. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۷ سال به طور کامل دریافت می‌شود. پرسنل با اخلاق و با تجربه هتل Hotel The Designers Dongdaemun Seoul به زبان انگلیسی و کره‌ای صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Hotel The Designers Dongdaemun Seoul عبارتند از:
• اتاق دبل لوکس
• اتاق توئین لوکس
• اتاق خانوادگی لوکس
• سوئیت
این هتل منحصر به فرد دارای ۹۹ اتاق مدرن است که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع هستند. با اتصال به وای فای رایگان نیز می‌توانید به همه ایمیل‌های خود پاسخ داده و با فضای مجازی در ارتباط باشید. هر اتاق با تزئین منحصر به فرد دارای یک قسمت نشیمن با یک تلویزیون صفحه تخت بزرگ، تلفن و مینی بار است. حمام خصوصی مجهز به دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی است.

رستوران هتل


صبحانه کانتیننتال هر روز صبح ارائه می‌شود. یک بار سالن در محل وجود دارد. هتل Hotel The Designers Dongdaemun Seoul در فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی از مرغ چاشنی چئوجایپ و مرکز ویپس - چیل جیدانگ قرار دارد که غذاهای لذیذی سرو می‌کند.

فاصله هتل دیزاینرز دانگدامون سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بنگسان: ۷۰۰ متر
فاصله تا بازار دانگدامون: ۸۰۰ متر
فاصله تا معبد جونگمیو: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع میونگ دونگ: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ چانگ یونگ گونگ: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ چانگدئوک گونگ: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کره: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است