search
menu

هتل Hotel Skypark Myeongdong 2 Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Skypark Myeongdong 2 Seoul
امکانات عمومی هتل اسکای پارک میونگ دانگ ۲ سئول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسکای پارک ۲ میونگ دانگ سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Skypark Myeongdong 2 Seoul


هتل اسکای پارک میونگ دانگ ۲ یکی از هتل‌های ۳ ستاره شیک در شهر سئول است. این هتل جزو هتل‌های پرطرفدار در میان توریست‌ها و گردشگران به شمار می‌رود و سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. با توجه به این‌که هتل اسکای پارک در موقعیت عالی از شهر قرار دارد، همچنین به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو به راحتی می‌توانید از نقاط مختلف شهر بازدید کنید، پس در هنگام خرید بلیط هواپیما با رزرو این هتل خودتان را برای سفری به‌یادماندنی آماده کنید. یکی از جاهای دیدنی مشهور در این شهر موزه ملی کره است که از بازدید آن لذت خواهید برد. این هتل از زیرشاخه گروه هتل اسکای پارک بوده و اقامتی بی‌نظیر برای میهمانان خود فراهم می‌کند. در این میان با اقامت در این هتل با یک دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه اتوبوس فرودگاه دسترسی داشته باشید، همچنین ایستگاه متروی میونگ دانگ نیز در ۵۰۰ متری این هتل واقع‌شده است. تنها با ۵۰ دقیقه رانندگی از هتل Hotel Skypark Myeongdong 2 Seoul می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی گیمپو دسترسی داشته باشید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و امکانات رفاهی مناسب برای مسافران ویلچری.

امکانات عمومی هتل اسکای پارک میونگ دانگ ۲ سئول


با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. خدماتی نظیر خشک‌شویی و لباسشویی نیز در لابی این هتل ارائه می‌شوند. در مرکز بیزینس هتل می‌توانید از خدماتی مانند فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. علاوه بر این‌ها، لازم به ذکر است که پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. در لابی اتاق چمدان نیز در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا وسایلشان را تا زمان فرارسیدن ساعت پرواز به این قسمت بسپارند. با توجه به اینکه این هتل پارکینگ ندارد، بدین‌جهت مسافرانی که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید این مورد را به یاد داشته باشند. طبقات مختلف در هتل Hotel Skypark Myeongdong 2 Seoul از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، همچنین برای مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در تمامی اتاق‌ها و مسیر رفت‌وآمد تعبیه‌شده است. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران بروند. پرسنل نیز در این مجموعه کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق کوادروپل، اتاق توئین دلوکس، اتاق خانواده، اتاق توئین دلوکس و اتاق دوبل استاندارد. تمامی اتاق‌ها در این مجموعه به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. اتاق‌های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های کابلی، کمد لباس، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، یخچال، کتری برقی، میز کار. تمامی اتاق‌های هتل Hotel Skypark Myeongdong 2 Seoul دارای پنجره و دیوارهای عایق صدا هستند، همین دلیل سبب می‌شود تا اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنید. استعمال سیگار نیز در داخل اتاق‌ها ممنوع است. همچنین در داخل همه واحدهای اقامتی حمام اختصاصی تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


رستوران هتل اسکای پارک To go only (semi breakfast) نام داشته و فقط وعده صبحانه به‌صورت منویی سرو می‌شود. در این وعده می‌توانید انواع صبحانه اروپایی را سفارش دهید.

فاصله هتل اسکای پارک ۲ میونگ دانگ سئول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: ۳۰۰ متر
فاصله تا دروازه گوانگ وامون: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ان سئول: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ گیونگ بوک گانگ: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است