search
menu

هتل Hotel Skypark Central Myeongdong Seoul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Skypark Central Myeongdong Seoul
امکانات کلی هتل اسکای پارک سنترال میئونگدونگ سئول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسکای پارک سنترال میئونگدونگ سئول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Skypark Central Myeongdong Seoul


هتل اسکای پارک سنترال میئونگدونگ از هتل‌های ۳ ستاره شهر سئول است. شهر سئول به دلیل بناهای متفاوت خود از جذابیت خاصی برای سفر برخوردار است. گردشگران زیادی از سراسر جهان با خرید آنلاین بلیط هواپیما سئول به این شهر زیبا سفر می‌کنند. سئول بهترین گزینه برای آشنایی با فرهنگ کره‌ای است. خوشبختانه هتل‌های متنوعی در این شهر محبوب قرار دارند و هر فردی با توجه به معیارهای خود می‌تواند گزینه مناسبی را انتخاب نماید. موقعیت مکانی عالی یکی از امتیازات اقامت در Hotel Skypark Central Myeongdong است. با اقامت در هتل اسکای پارک دسترسی راحتی به جاهای دیدنی شهر مانند موزه ملی سئول خواهید داشت. رود چونگ ‌گیه ‌چون در ۴۵۰ متری هتل قرار دارد. نزدیکی به ایستگاه‌های مترو، گردش در شهر را برای مهمانان عزیز آسان‌تر خواهد نمود. چنانچه قصد سفر به سئول دارید، خواندن اطلاعات این هتل و دیگر هتل‌های سئول برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل اسکای پارک سنترال میئونگدونگ سئول


در هتل اسکای پارک سنترال میئونگدونگ امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت ارتباطی راحت را برایتان فراهم خواهد کرد. از امکانات اساسی هتل اسکای پارک می‌توان به آسانسور، اتاق‌های خانواده و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. در قسمت پذیرش خدمات کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. هتل اسکای پارک سنترال میئونگدونگ پذیرای کودکان در تمای رده‌های سنی است؛ طبق موازین این هتل هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است هتل اسکای پارک برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. استعمال سیگار در اتاق‌ها و محوطه هتل اسکای پارک ممنوع است و محوطه مخصوص برای مهمانان تدارک دیده شده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به کپسول آتشنشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. امکاناتی نظیر فکس، فتوکپی و مرکز تجاری، اسکای پارک سنترال را به گزینه مناسبی بری سفرهای کاری تبدیل کرده است. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از لاندری استفاده نمایید. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی گیمپو در ۱۷ کیلومتری هتل اسکای پارک قرار گرفته و با استفاده از تاکسی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان تشریف ببرید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل اسکای پارک سنترال میئونگدونگ دارای ۴۱۲ واحد اقامتی مدرن و زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد دوبل، اتاق استاندارد تویین، اتاق تریپل، اتاق دلوکس تویین، سوئیت کرنر، اتاق تویین پرنسس، اتاق تریپل پرنسس، اتاق خانواده دولوکس و اتاق تویین است. تمام واحدهای اقامتی عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. امکانات دیگر اتاق‌ها شامل تلویزیون صفحه‌تخت، میز، تلفن، کمد لباس، رخت‌آویز، سیستم گرمایش، صندوق امانات، یخچال و کتری برقی است. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزو اتاق به این نکته توجه فرمایید.

امکانات تفریحی هتل


بزرگ‌ترین امتیاز اقامت در هتل اسکای پارک سنترال میئونگدونگ موقعیت مکانی منحصربه‌فرد آن است. جاهای دیدنی متنوعی در منطقه میئونگدونگ وجود دارند که با گردشی کوتاه در اطراف هتل با آن‌ها روبرو خواهید شد. در اوقات فراغتتان می‌توانید در باغ هتل قدم بزنید.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. صبحانه در هتل اسکای پارک به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. در کافی‌شاپ هتل انواع اسنک و نوشیدنی نیز موجود است. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در همسایگی هتل اسکای پارک قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نیست.

فاصله هتل اسکای پارک سنترال میئونگدونگ سئول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا رود چونگ ‌گیه‌ چون: ۴۵۰ متر
فاصله تا مرکز انیمیشن سئول: ۷۰۰ متر
فاصله تا برج جونگنو: ۷۰۰ متر
فاصله تا پارک تپگل: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه زنده اینسا دونگ: ۸۵۰ متر
فاصله تا برج ان سئول: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است